Możesz, z regulatora idą dwa kable do silnika, wypinasz z regulatora, podpinasz do nich 230 V przez istniejący w wiertarce wyłącznik i gotowe.
Dobrze by było dać jakiś kondensator przeciwzakłóceniowy.
Witam.Kolego Jacek1983rr tak prawdę mówiąc problem nie jest rozwiązany.Młotowiertarka nie może pracowac włączona bezposrednio do śieci,i ja to wiedziałem.Kol. ojdyr napisał żeby włączyć bezposrednio do sieci ale tak nie można.Mlotowiertarka pracuje na uszkodzonym ale oryginalnym regulatorze a ten cyklicznie przerywa.Moje pytanie do Jacek1983rr czy mogę wstawić regulator mocy i ustawić go na odpowiednią moc? Proszę o odpowiedz.
Możesz opisać na czy polega to przerywanie. Czy urządzenie wyłącza się czy może obroty Tobie falują? Przewód zasilający nie jest przełamany przypadkiem?
Witam. Dziękuję Ci za zainteresowanie moim problemem. Kolego ja jestem elektrykiem i wiem ze to nie jest przełamany przewód zasilający. Napewno jest uszkodzony układ elektroniczny(regulator obrotów). Nierówne obroty objawiają się następująco ;przy włączeniu pływają obroty ale pózniej po ok. 15 sek. jak gdyby sie tego nie wyczuwa.Robiłem próby tzn. bezposrednio do sieci (pominiecie regulatora) to wyskakiwał bezpiecznik S 16B.Czy regulator mocy rozwiązał by problem?Regulator obr. jest bardzo rozbudowany.Czy ten regulator to tzw.soft-start?Z góry dziekuję za odpowiedz.
W młotkach Makita problem pływających obrotów może wskazywać na uszkodzenie stojana. Co tłumaczyłoby również zadziałanie bezpiecznika przy podłączeniu bezpośrednim.