Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

komputer pracuje, monitor w stanie uśpienia. wina monitora?

24 Lis 2013 20:08 2340 2
  • Poziom 2  
    Witam, informuje na wstępie że jestem totalnym laikiem jak chodzi o naprawy komputera. Proszę o pomoc i wyjaśnienie w prostym języku. Opiszę jak najdokładniej sytuacje. Wczoraj komputer stacjonarny chodził normalnie. Nogą dwa razy zahaczyłam o kabel od monitora, który wtedy gasł i trzeba było docisnąć. W czasie gdy komputer jest włączony monitor cały czas ma zapalony niebieski przycisk. Jednak gdy komputer zgaśnie przycisk ten miarowo miga. Wszystko było ok i wprowadziłam na noc komputer w stan uśpienia
    Dziś rano włączam i ekran jest czarny a monitor jakby w stanie uśpienia. Słyszę że wentylator od procesora działa aczkolwiek komputer nawet nie loguje się do windowsa (nie słyszę tej melodii powitalnej). Co więcej przestał chodzić wentylator od obudowy.
    Jestem osobą która coś ogarnie ale jak zostanie to opisane prosto. Bardzo was prosze o pomoc.Z góry ślicznie dziękuje.
    Życzę miłej końcówki niedzieli.
  • Specjalista - HDD i odzyskiwanie danych
    Może karta graficzna w slocie została zruszona. Zdejmij obudowę, wyjmij i włóż ponownie kartę graficzną i spróbuj włączyć. Jeśli nie pomoże, to wyjmij jeszcze raz kartę graficzną i pamięci RAM, przeczyść sloty i styki i włóż i spróbuj włączyć PC. Sprawdziłeś może też czy dobrze jest dociśnięty przewód w monitorze?
  • Poziom 2