Witajcie
Czy mogę wykorzystać żyłę wzbudzenia alternatora do sterowania przekaźnikiem (pobór 30mA)?
Chcę aby dopiero po odpaleniu auta przekaźnik uruchamiał mi dogrzewacz płynu chłodzącego. Wzbudzenie alternatora to jedyna linia jaką znalazłem na której pojawia się 12V dopiero po odpaleniu.
Auto to Rover 45 2.0 iDT Diesel
Już jeden mój temat został usunięty z racji że nie podałem o jakie auto chodzi. Według mnie niesłusznie ponieważ temat jest ogólny i miał by zastosowanie w wielu autach.
Czy mogę wykorzystać żyłę wzbudzenia alternatora do sterowania przekaźnikiem (pobór 30mA)?
Chcę aby dopiero po odpaleniu auta przekaźnik uruchamiał mi dogrzewacz płynu chłodzącego. Wzbudzenie alternatora to jedyna linia jaką znalazłem na której pojawia się 12V dopiero po odpaleniu.
Auto to Rover 45 2.0 iDT Diesel
Już jeden mój temat został usunięty z racji że nie podałem o jakie auto chodzi. Według mnie niesłusznie ponieważ temat jest ogólny i miał by zastosowanie w wielu autach.
Moderated By Błażej:To teraz zastanów się mocno, czy wszystkie auta mają identyczny układ ładowania i wtedy daj mi znać, czy podanie marki pojazdu nie ma sensu.