Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Samsung - Usterka Matrycy, Gwarancja+ Media Markt

tekuondo23 26 Nov 2013 11:44 2718 3
  • #1
    tekuondo23
    Level 2  
    Witam. Ja wychodzę z takim nietypowym problem, nie wiem czy jest to odpowiedni dział. Mam nadzieję, że ktoś będzie miał na ten temat pojęcie.

    Otóż mój problem wygląda w następująco:

    Tydzień temu malując pokój, mój laptop Samsung 550P, stał sobie na mini wieży HIFI, gdzie grała muzyka. Po jakimś czasie, patrząc na laptopa, dostrzegłem pasek w kolorystyce 16bit po lewej stronie monitora. Długo nie myśląc, poszedłem z nim do serwisu, okazało się, że matryca padła. Mam na niego gwarancję 2 lata od producenta,( Laptop zakupiony w Media Markt rok temu ) i gwarancję plus od MM. Wczoraj zaniosłem go do sklepu, aby zgłosić usterkę. I dowiedziałem się, że firma SAMSUNG jest bardzo wybredna jeżeli chodzi o zgłoszenia gwarancyjne, że raczej stwierdzą, że jest to z mojej winy (nie twierdze że nie, mogło to się stać od wieży). I Pani była na tyle uprzejma, że powiedziała mi po ciuchu(i podpowiadała mi tak, abym się domyślił), że jest to usterka mechaniczna, żebym dokładnie przeczytał regulamin przed wypełnieniem i że to "Nie mogło stać się samo".Nie wiem czy to chodzi o wykorzystanie Gwarancji Plus, za którą zapłaciłem 300zł więcej? Więc teraz mam pytanie, czy ktoś miał styczność z Gwarancją w Media Markt? Może wie jak to wygląda.. Też dostałem taką wskazówkę, że dużo zależy jak zgłoszenie usterki(formularz gwarancyjny) będzie wypełniony.

    Proszę o Rady.
  • #2
    Argennto_1
    Level 33  
    Jeżeli matryca nie jest pęknięta podlega naprawie gwarancyjnej w takim przypadku wymianie.
  • #3
    2P
    Level 20  
    Jedna wielka bzdura. Pani udając uprzejmą stara się sprawić abyś zrezygnował z roszczeń gwarancyjnych. Nie daj się na to nabrać. Jeśli nie ma uszkodzeń mechanicznych obudowy a sama matryca nie jest pęknięta - zgłaszaj na gwarancji i koniec. Jeszcze bym awanturę zrobił i sądem postraszył jakbym usłyszał, że firma jest "wybredna jeśli chodzi o uznawanie gwarancji"? Jakaś bzdura po prostu.
  • #4
    maurycy123
    Conditionally unlocked
    Nie wiem jak to jest z MM i przedłużoną gwarancją ale z serwisem Samsunga nie miałem nigdy problemu. Zadzwoń na infolinie Samsunga tam się wszystkiego dowiesz.
    Do mnie dwukrotnie przyjeżdżał kurier na ich koszt.
    To co opisałeś nie wygląda na usterkę mechaniczną zwłaszcza, że nie ma śladów uszkodzeń. MM tak naprawdę nie jest sklepem nie dla idiotów. Wręcz przeciwnie.
    Próbują Cię spławić abyś skorzystał z rozszerzonej gwarancji (chyba tylko raz można).
    A potem tylko gwarancja podstawowa.