Witam. Ja wychodzę z takim nietypowym problem, nie wiem czy jest to odpowiedni dział. Mam nadzieję, że ktoś będzie miał na ten temat pojęcie.
Otóż mój problem wygląda w następująco:
Tydzień temu malując pokój, mój laptop Samsung 550P, stał sobie na mini wieży HIFI, gdzie grała muzyka. Po jakimś czasie, patrząc na laptopa, dostrzegłem pasek w kolorystyce 16bit po lewej stronie monitora. Długo nie myśląc, poszedłem z nim do serwisu, okazało się, że matryca padła. Mam na niego gwarancję 2 lata od producenta,( Laptop zakupiony w Media Markt rok temu ) i gwarancję plus od MM. Wczoraj zaniosłem go do sklepu, aby zgłosić usterkę. I dowiedziałem się, że firma SAMSUNG jest bardzo wybredna jeżeli chodzi o zgłoszenia gwarancyjne, że raczej stwierdzą, że jest to z mojej winy (nie twierdze że nie, mogło to się stać od wieży). I Pani była na tyle uprzejma, że powiedziała mi po ciuchu(i podpowiadała mi tak, abym się domyślił), że jest to usterka mechaniczna, żebym dokładnie przeczytał regulamin przed wypełnieniem i że to "Nie mogło stać się samo".Nie wiem czy to chodzi o wykorzystanie Gwarancji Plus, za którą zapłaciłem 300zł więcej? Więc teraz mam pytanie, czy ktoś miał styczność z Gwarancją w Media Markt? Może wie jak to wygląda.. Też dostałem taką wskazówkę, że dużo zależy jak zgłoszenie usterki(formularz gwarancyjny) będzie wypełniony.
Proszę o Rady.
Otóż mój problem wygląda w następująco:
Tydzień temu malując pokój, mój laptop Samsung 550P, stał sobie na mini wieży HIFI, gdzie grała muzyka. Po jakimś czasie, patrząc na laptopa, dostrzegłem pasek w kolorystyce 16bit po lewej stronie monitora. Długo nie myśląc, poszedłem z nim do serwisu, okazało się, że matryca padła. Mam na niego gwarancję 2 lata od producenta,( Laptop zakupiony w Media Markt rok temu ) i gwarancję plus od MM. Wczoraj zaniosłem go do sklepu, aby zgłosić usterkę. I dowiedziałem się, że firma SAMSUNG jest bardzo wybredna jeżeli chodzi o zgłoszenia gwarancyjne, że raczej stwierdzą, że jest to z mojej winy (nie twierdze że nie, mogło to się stać od wieży). I Pani była na tyle uprzejma, że powiedziała mi po ciuchu(i podpowiadała mi tak, abym się domyślił), że jest to usterka mechaniczna, żebym dokładnie przeczytał regulamin przed wypełnieniem i że to "Nie mogło stać się samo".Nie wiem czy to chodzi o wykorzystanie Gwarancji Plus, za którą zapłaciłem 300zł więcej? Więc teraz mam pytanie, czy ktoś miał styczność z Gwarancją w Media Markt? Może wie jak to wygląda.. Też dostałem taką wskazówkę, że dużo zależy jak zgłoszenie usterki(formularz gwarancyjny) będzie wypełniony.
Proszę o Rady.