Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Fiat Doblo Maxi MJ - Odpalanie, jak przekręcić kluczyk ?

ŁukiSzczecin 26 Lis 2013 20:03 3735 4
  • #1 26 Lis 2013 20:03
    ŁukiSzczecin
    Poziom 26  

Witam, mam dość dziwny problem. Otóż pracuję jako kierowca, dziś tymczasowo moje auto musiało zostać wyłączone z eksploatacji (badania techniczne, wymiana oleju itp). W zastępstwie dostałem Fiata Doblo Maxi MultiJet i problem polega na tym, że nie mogę przekręcić kluczyka. Męczyłem się około 10 minut, i udało mi się tylko raz :O Poruszanie kierownicą nie pomaga. Dodam że podczas próby przekręcenia kluczyka kierownica nie była zablokowana. Próbowałem również wciskać plastikową zapadkę wystającą spod bębenka stacyjki - bez rezultatu.

Pytanie zapewne banalne, aczkolwiek z fiatami nie miałem do czynienia (może z wyjątkiem 125 / 126P) więc pytanie skierowane jest raczej do osób jeżdżących stosunkowo młodymi fiatami - co to za dziwny patent, i jak to ustrojstwo odpalić? Jak zgaśnie mi na drodze, to wytrąbią mnie i przeklną jak będe go 10 min uruchamiał :P Pozdrawiam

0 4
  • #2 27 Lis 2013 08:26
    stanislaw1954
    Poziom 41  

ŁukiSzczecin napisał:
    Próbowałem również wciskać plastikową zapadkę wystającą spod bębenka stacyjki - bez rezultatu.
    Ten przycisk służy do przekręcenia kluczyka w pozycję PARK-owanie->silnik wyłączony, światła pozycyjne załączone, włączona blokada kierownicy. Aby ustawić kluczyk w położeniu PARK, należy nacisnąć ten mały przycisk i dopiero obrócić kluczyk.
    Więcej nie potrafię doradzić.Czyżby awaria zamka? A ktoś wcześniej przecież jeździł tym samochodem.Co on na to?

0
  • #3 27 Lis 2013 19:12
    ŁukiSzczecin
    Poziom 26