Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Renault Premium DXI - Błąd w obwodzie pompowtryska 1

26 Lis 2013 21:25 1677 2
  • Poziom 20  
    Witam serdecznie mam następujący problem z DXI 450 euro 4 z systemem adblue a dokładnie podczas startowania silnika wyświetla się błąd odnoszący się do sterownika silnika EMS
    mid 128 sid 1 fmi3
    z godnie z opisem Pompowtrysk cylindra nr 1 - napięcie powyżej normalnego lub zwarcie.
    Błąd daje się wykasować na włączonym zapłonie i w momencie startu się pojawia ponownie mogę go również wykasować w trakcie pracy silnika i info na wyświetlaczu gaśnie ale silnik chodzi nie równo nadal.

    Sprawdziłem wiązkę pod pokrywą zaworów i nie jest popękana ale wygląda jak by ją już ktoś zmieniał ogólnie ok , zamieniałem miejscami pompowtryski i bez zmian nadal błąd na 1 cyl.Dodam że kostka wpinana do pompowtryska na 1 cylindrze jest trochę zdefektowana ale piny są podpięte i powinny łączyć
    Pojawianie się komunikatu o usterce to nie wszystko silnik wyraźnie kuleje na jeden cylinder.
    Mam pytanie czy jest konieczne kodowanie pompowtrysków, jakie napięcie steruje cewkami, w jaki sposób są uruchamiane te cewki jednocześnie czy dwu fazowo po prostu dlaczego rozwiązanie z dwoma cewkami

    I drugi problem gdzie znajduje się sterownik intardera ZF w wymienionej premiumce ewentualnie jakiś schemat
    Proszę o pomoc może ktoś już coś takiego przerabiał z góry dzięki.
    Darmowe szkolenie: Ethernet w przemyśle dziś i jutro. Zarejestruj się za darmo.
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 20  
    Zamieniony został 1 z 5 ale problem rozwiązany poprzednik zawalił sprawę w wiązce pompowtrysków na kostce od 1 były odwrócone przewody tego się nie spodziewałem a jednak. Dogłębne prześwietlenie wiązki pokazało problem.