Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

nokia N8 - nagłe rozładowanie baterii

DawidAa 26 Lis 2013 21:51 1998 9
  • #1 26 Lis 2013 21:51
    DawidAa
    Poziom 2  

    Witam
    Posiadam nokie N8. Jestem pierwszym właścicielem, używam ją od prawie 2 lat (kończy się gwarancja) od jakiś 2 miesięcy pojawia się następujący problem. Telefon jest w 100% naładowany, tyle też pokazuje bateria. Po około 3 - 4 godzinach telefon wyłącza się. Po ponownym uruchomieniu wskazuje że bateria jest rozładowana i proponuje tryb oszczędności. Oddałem tel na gwarancji, wymieniono soft. Jedyna różnica jest taka że tel po 3-4 godzinach przed wyłączeniem się zasygnalizuje że bateria jest na wyczerpaniu, ale nadal robi to nagle tak jakby pomiędzy poziomem 100% a 10% baterii nie było nic. Przy korzystaniu z internetu bateria wystarcza zaledwie na 15-20 minut. Kiedyś przeczytałem coś o wadzie fabrycznej odnośnie zasilania w n8.
    W związku z powyższym opisem oraz faktem iż gwarancja obowiązuje jeszcze przez 2 tygodnie, proszę o radę. Czy to możliwe żeby w przeciągu 2 lat tak zniszczył baterię w tym telefonie? Chciałbym od nokia care otrzymać konkretną odpowiedź (najlepiej na piśmie) czy poprostu zniszczyłem baterię czy wina leży w telefonie ( ewentualnej wadzie). Czy serwis jest w stanie sprawdzić jakoś czy bateria jest ok, a problem wynika z innych kwestii? Czego mogę wymagać od serwisu? Z góry dziękuję za pomoc.

    0 9
  • #3 26 Lis 2013 22:01
    DawidAa
    Poziom 2  

    To będzie dość trudne, nokia n8 ma wbudowaną baterię.

    0
  • #4 26 Lis 2013 22:08
    patrykGSM
    Poziom 21  

    Dwie śrubeczki lekko odkręcasz i dolna obudowa odsłania Ci baterie także nie ma z tym problemu.

    0
  • #5 26 Lis 2013 23:37
    mindzia7
    Poziom 12  

    Oddawaj na gwarancji i walcz o to żeby telefon Ci naprawili dopóki ona jest. Na naprawę samemu jeszcze przyjdzie pora

    0
  • #6 27 Lis 2013 07:09
    patrykGSM
    Poziom 21  

    Na gwarancję można wysłać oczywiście tylko pamiętajmy ze bateria ma tylko 6 miesięcy gwarancji. Jak się okaże bateria to i tak Będziesz musiał ja kupić.

    0
  • #7 27 Lis 2013 08:34
    buczo11
    Poziom 27  

    Witam!
    Myślę, że najlepszym rozwiązaniem jest oddanie telefonu do naprawy gwarancyjnej. Nawet jeśli jest to wina baterii, to otwieranie telefonu (ingerowanie w jego budowę), może skończyć się nieuznaniem gwarancji.

    0
  • #8 27 Lis 2013 09:50
    grubas
    Poziom 40  

    Jeśli się nie mylę, to te baterie miały wadę fabryczną i były wymieniane nawet po 6 miesiącach, jeśli telefon był jeszcze na gwarancji.

    0
  • #9 27 Lis 2013 22:31
    DawidAa
    Poziom 2  

    Dzięki wszystkim za udział w temacie, cenne uwagi. Jutro idę z telefonem do serwisu. Zakładając ze moja n8 ma wadę produkcyjną, tak naprawdę nie jestem w stanie tego udowodnić, więc mogą mnie olać i ponownie wgrać soft albo stwierdzić, że to moja wina bo popsułem bateria. Taki przykład. Dlatego co mogę zrobić więcej żeby mnie nie zbyli?

    Dodano po 30 [minuty]:

    Dzięki wszystkim za udział w temacie, cenne uwagi. Jutro idę z telefonem do serwisu. Zakładając ze moja n8 ma wadę produkcyjną, tak naprawdę nie jestem w stanie tego udowodnić, więc mogą mnie olać i ponownie wgrać soft albo stwierdzić, że to moja wina bo popsułem bateria. Taki przykład. Dlatego co mogę zrobić więcej żeby mnie nie zbyli?

    0