Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Windows Vista-Ta kopia systemu Windows nie jest oryginalna..

27 Lis 2013 18:04 7626 12
  • Poziom 7  
    Witam.Mam problem,otóż mam laptopa z wbudowanym systemem Windows Vista.Dziś laptop instalował aktualizację (podejrzewam że chodzi o Service Pack lecz nie znam się) Po włączeniu systemu a raczej próbie włączenia wyskakuje mi komunikat żebym wprowadziła klucz produktu.Kiedy wpisuję klucz wyskakuje kolejny komunikat - ''Wprowadzony klucz produktu nie będzie działał z tą edycją systemu indows Vista,musisz uruchomic instalatora...."
    Nie rozumiem w czym tkwi problem,wpisałam klucz z naklejki na dole laptopa.Jest informacja o skontaktowaniu się z jakąś firmą lecz gdy klikam na komunikat niema żadnej reakcji. Nie wiem co mam robić,chciałam przywrócić system lecz nie mogę dostać się na pulpit ani do menu start,co mam robić? Będę wdzięczna za jakąkolwiek pomoc :(.
  • Poziom 34  
    No dobrze, jaka wersja systemu jest podana na nalepce, a jaka zainstalowana?
    Laptop kupowany nowy, czy używka?
  • Poziom 11  
    Spróbuj przywrócić (napraw komputer) używając płyty instalatora Visty.
  • Poziom 7  
    Na nalepce jest Windows Vista Home Premium a instalowana jest nie wiem jaka wersja,nie mam możliwości sprawdzenia, głównie chodzi o tą aktualizację bo wcześniej wszystko ładnie chodziło od kilku lat.Szukałam rozwiązania po różnych forach i gten problem pasuję do mojego tyle że nie mam numeru do infolini i chciałabym rozwiązać to bez instalowania od nowa systemu. Oto ten wątek: http://www.forumpc.pl/topic/193871-vista-ta-kopia-systemu-windows-nie-jest-oryginalna/

Dodano po 7 [minuty]:

Ponadto co chwilę wyskakuję komunikat-wpisany klucz produktu jest nieprawidłowy na potrzeby aktywacji.