Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

VOLVO FH13 E5 - duże spalanie, wyświetla błąd...

27 Lis 2013 22:46 4962 11
  • Poziom 8  
    MID 128 PID 94 FMI 7 fuel feed pressure Mechanical fault - jak się domyślam chodzi o ciśnienie paliwa ale gdzie szukać przyczyny żeby nie wyszło "po omacku". Proszę o pomoc.
  • Poziom 12  
    W 13 litrowym silniku niema zaworków w popie paliwa. Może jeszcze uszkodzona być podstawa filtrów. A pompkę palia od odpowietrzania masz zamknięta ??
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    MID 128 PID 94 Ciśnienie zasilania paliwem.....FMI 7 Zbyt niskie ciśnienie,

    Zatkany filtr paliwa, zapowietrzony układ paliwowy lub wycieki z tego układu, usterka mechaniczna czujnika.
  • Poziom 8  
    Auto świeżo po wymianie filtrów (zrobił ok 2000km - tankowany tam gdzie pozostałe auta więc tak szybkie zabrudzenie układu raczej wykluczam). Podwyższone spalanie było już wcześniej. Filtry założone oryginalne.
  • Poziom 17  
    Sprawdz tak jak kolega napisał czy ośka pompki ręcznej jest zamknięta ,a co do braku mocy to diagnostyka jazda załadowanym autem i podgląd parametrów.
  • Poziom 8  
    jednostki 13litrowe mają dość prosty system zasilania paliwem(w porównaniu z poprzednikami) więc sugeruję wymienić komplet zaworów paliwowych koszt kompletu ok 300zł siadają średnio przy 600-800 tys.a w przypadku braku poprawy pompa paliwa mechaniczna (ostateczność)
  • Poziom 14  
    gdzie znajduja sie te zaworki ? mam problem autko nie miało mocy pod górki i był ten błąd niskiego cisnienia, wyminiłęm filtry na oryginał smoki wyczyszczone i teraz jest jescze gorzej z łądunkim ledwo 50km/h. Od jakiegos dłuższego czasu nie sciagał czesto z drugiego zbiornikia nie iwem czy to ma cos wspólnego. Wywalac pompke czy zaczac od tych zaworków ?
  • Poziom 28  
    Cytat:
    Od jakiegos dłuższego czasu nie sciagał czesto z drugiego zbiornikia nie iwem czy to ma cos wspólnego


    Ustal przyczynę - brudny układ paliwowy, załamany przewód.

    Zaczął bym od sprawdzenia i wyczyszczenia instalacji paliwowej.
  • Poziom 14  
    przewody nigdzie nie załamane, intalacja oryginalna podobno padaj tam jakies zaworki tylko nie wiem gdzie je zlokalizowac.

    A co do braku mocy ewidentnie brakuje mu paliwa przy pełnym obcązeniu bo jak sie przez chwile delikatniej jedzie lub np., pusci na luzie i jałowych obrotach to chwile ciagnie jak nalezy i zaraz dławi brak paliwa.

    Kier teraz grzebie kazałem mu szukac zatoru przed filtrami na srubach bo to najbardziej prawdopodobne. JAk nie to pozostanie juz tylko pompka ale ona raczej by nie padła tak z dnia na dzien
  • Poziom 24  
    SPRAWDZ SMOK A DOKŁADNIE FILTEREK W NIM NAPEWNO JEST ZAPCHANy
  • Poziom 14  
    wymiana filtrów i czyszczenie smoków nie pomogło a wrecz pogorszyło sprawe. Okazało sie ze zapchny był układ gdzies przed filtrami , kazałem kierowcy rozkrecac po kolei sruby i szukac syfu na oczkach przewodów i po czyszczeniu wróciło wszytko do normy.