Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
TermopastyTermopasty
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Kyocera FS-2020D - Dziwne plamy jakby przebicia

28 Lis 2013 10:02 1758 4
  • Poziom 14  
    Witam

    Mam dziwny problem z pojawiającymi sie nieregularnymi "plamamami" jakby problem z przebiciami ,w zalączniku wydruk mapy menu takie "cos" tworzy sie na bebnie.

    Podjete czynnosci : czyszczenie stykow masy bebna,ogolnie czyszczenie zespolu bebna, rowniez wymiana calego modulu bebna na inny, czyszczenie zespolu wywolywania (wysypanie tonera z wywołki i mycie wałka magnetycznego) ,czyszczenie zespolu lasera, sprawdzenie stykow generatora HV

    UWAGI : toner oryginalny, bebny oryginalne

    Prosze o pomoc bo już skonczyły mi sie pomysły...

    pzdr
  • TermopastyTermopasty
  • Poziom 18  
    DV nie wymieniałeś dla sprawdzenia? W jakich warunkach drukarka stoi? Wygląda jakby wilgoć atakowała
  • TermopastyTermopasty
  • Poziom 14  
    Witam

    Warunki ma ok bo stoi u mnie na serwisie juz od 2 tygodni ,a tu ciepełko jest ;)

    Co do DV to nie mam drugiej wywołki na podmiane.

    Ale dziś miałem troche czasu i pogrzebałem przy wywoływaczce i po czyszczeniu styku i zlożeniu było chwile ok , ale tylko chwile.

    i co ciekawe jak zaklei sie styk biasu wałka magnetycznego to "plam" nie ma ! oczywiście jest blado ,ale bez plam !

    Szkoda ,ze nie mam drugiej DV na podmiane bo mozliwe ,ze to wina rdzenia w wałku magnetycznym ?
  • Pomocny post
    Poziom 27  
    Wygląda to tak jak w starych Canonach gdy zużyły się panewki wałka magnetycznego. Wałek magnetyczny jest zbyt blisko bębna i następuje przebicie.
  • Poziom 14  
    hehe @drebin tak jest !

    Jak napisałeś o starych canona`ch też sobie ten objaw przypomniałem w NP1215/1550 i wymiana kółek dystansowych ,tutaj koła są na łożyskach ,a wywołka ma dopiero 240k (żywotność jej to minimum 300k) ,zamiana kół miejscami nie pomogła ,więc podkleiłem koło taśmą izolacyjną na obwodzie i jest ok na chwile wystarczy :)


    Thx i pozdrawiam