Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Zegary do Passata 91r. Podłączenie z obrotomierzem.

22 Mar 2005 21:30 1008 3
  • Poziom 9  
    Mam pytanie !!!
    Chciałem podłaczyc zegary z obrotomierzem do mojego paska i nie wiem czy nie bedzie wiekszych problemów.Napiszcie jak moge to zrobic.Z góry dzieki
  • Poziom 20  
    Normalnie podłączasz:
    wyjmujesz stare zegary i montujesz "nowe" z obrotomierzem.

    TYLKO nowe zegary muszą:
    - mieć tak samo ułożone kontrolki (czyli jak masz jedną kontrolkę kierunków to NIE możesz zamontować tych zegarów co mają podwójny kierunek)
    - mieć takie samo przełożenie szybkościomierza (ostatecznie można po rozebraniu obudowy włożyć swój szybkościomierz).

    No i oczywiście muszą być napędzane na linkę (bo można trafić fajne i tanie zegary od passata B4 - identyczne z wyglądu, ale wszystko jest sterowane elektronicznie)
  • Poziom 34  
    pulikow napisał:

    No i oczywiście muszą być napędzane na linkę (bo można trafić fajne i tanie zegary od passata B4 - identyczne z wyglądu, ale wszystko jest sterowane elektronicznie)


    W B3 też były zegary elektroniczne (bez linki) choć mechanicznie są identyczne do "zwykłych".
  • Poziom 20  
    To fakt, były B3 z MFA.
    Więc podsumowując, trzeba zwrócić uwagę na:
    - napęd szybkościomierza elektryczny/linka
    - ilość kontrolek kierunkowskazów jedna/dwie
    - przełożenie szybkościomierza

    Chociaż w ostatnim przypadku nie jest to takie istotne bo na kilka zegarów od passata jakie miałem w rękach, we wszystkich można było przekładać same szybkościomierze.
    Sam tak zrobiłem, ponieważ chciałem zachować przebieg, miałem ładniejszą tarczę, i nie potrzebowałem zegara do 260km/h.