Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Reno Laguna 1 2.0 114km (klima) Piszczy pasek wieloklinowy

politomasz 29 Lis 2013 09:38 1635 3
  • #1 29 Lis 2013 09:38
    politomasz
    Poziom 10  

    Witam.

    Mam problem z paskiem wieloklinowym alternatora były luzy na rolce napinającej pasek rolkę wymieniłem a pasek piszczy jeszcze głośniej naciągałem go mocniej popuszczałem i nadal piszczy.
    Na wolnych obrotach na postoju delikatnie piszczy a tak po wyżej 1500ob/min strasznie piszczy.
    Co może być tego powodem???

    0 3
  • #2 29 Lis 2013 09:48
    kindlar
    Poziom 38  

    Jeśli alternator stawia duży opór to pasek nie potrafi przenieść obciążenia. Duży pobór prądu z alternatora może być spowodowany spadkiem napięcia na kończącym się akumulatorze. Zawsze piszczy po zapaleniu, czy tylko po dłuższym postoju? Można też dopatrywać się zużycia koła pasowego na alternatorze. To tylko moja opinia, czekaj na następne porady.

    0
  • #3 29 Lis 2013 10:01
    politomasz
    Poziom 10  

    Zawsze po zapaleniu .

    0
  • #4 29 Lis 2013 10:09
    stolarek_1988
    Poziom 20  

    A czy przypadkiem kolega nie ma napinacza na sprężynie? A Alternator sam w sobie po zdjęciu paska kręci się luźno czy z dużym oporem? Jesli masz duży opór alternatora to będzie się ślizgał i piszczał. To samo dotyczy kompresora klimy. U mnie popiskuje jak klimę włączam, bo łożysko kompresora trzeba wymienić.

    1