Witam op-com wypluwa w corsie D 1.4 90 KM
To jest sonda przed katalizatorem
sprawdzam przewody grzałki (dwa białe) dioda jest obwód, opór (chyba nie umiem mierzyć) skacze 0-16 om
kasuje błąd odpalam nie pojawia się, dopiero po kilku dniach
druga sonde za katalizatorem nie sprawdzałem (bo błąd wskazywałby na pierwsza ?)
w samochodzie objawy SZARPIE PRZY RUSZANIU NA ZIMNYM, ROZGRZANY PRZY RUSZANIU NIE SZARPIE (NO TO CHYBA NIE SPRRZĘGŁO)
z tego co pogladałem w blokach pomiarowych to podrzewanie sondy skacze "aktywne" "nieaktywne" na drugiej z mniejsza czestotliwoscia tak ma byc ?
sonda do wymiany ? bo nie jestem pewnien czy moze jeszcze coś innego sprawdzić ?
P0135 - Obwód grzalki sondy lambda, wadliwe dzialanie (rzad 1 czujnik 1)
To jest sonda przed katalizatorem
sprawdzam przewody grzałki (dwa białe) dioda jest obwód, opór (chyba nie umiem mierzyć) skacze 0-16 om
kasuje błąd odpalam nie pojawia się, dopiero po kilku dniach
druga sonde za katalizatorem nie sprawdzałem (bo błąd wskazywałby na pierwsza ?)
w samochodzie objawy SZARPIE PRZY RUSZANIU NA ZIMNYM, ROZGRZANY PRZY RUSZANIU NIE SZARPIE (NO TO CHYBA NIE SPRRZĘGŁO)
Wartosc kalkulowana pozycji pedalu gazu,0 %
Obliczona pozycja przepustnicy,5 %
Prędkość silnika,876 obr/min
Solenoid EGR (Recrkulacji Gazu Wydechowego),Nieaktywny
Zlecona pozycja EGR (Recyrkulacja Spalin),0 %
Stosunek impulsów EGR (Recyrkulacja Gazu Wydechowego),0 %
Wartość rzeczywista pozycji EGR (Recyrkulacji Gazu Wydechowego),0.86 V
Zawór odpowietrzający zbiornika pali,Nieaktywny
Zawór odpowietrzający zbiornika pali,0 %
Uklad zapob. spalaniu stuk.,Nieaktywny
B1 Sygnal czujnika spalania stukowego (rzad 1),0.6 V
Opóźnienie stukania cylinder 1,0 CA
Opóźnienie stukania cylinder 2,0 CA
Opóźnienie stukania cylinder 3,0 CA
Opóźnienie stukania cylinder 4,0 CA
B1S1 Podgrzewanie sondy lambda (rzad 1 czujnik 1),Nieaktywny
B1S2 Podgrzewanie sondy lambda (rzad 1 czujnik 2),Nieaktywny
B1S1 Czujnik O2 (Rząd 1 Czujnik 1),449 mV
B1S2 Czujnik O2 (Rząd 1 Czujnik 2),449 mV
Obwód sondy lambda O2 B1 (Rząd cylindrów 1),Otwarte
B1S1 Stosunek powietrze/paliwo (rzad 1 czujnik 1),Uboga
B1S2 Stosunek powietrze/paliwo (rzad 1 czujnik 2),Bogata
B1 Krótkoterminowa adaptacja paliwa (Rząd 1),0 %
Czas zwarcia styków,1.6 ms
Kat wyprzedzenia zaplonu,7 CA
Czas wtrysku,3.7 ms
Status testu EOBD,Nieaktywny
Postęp testu EOBD,0 %
(Aktualny cykl jazdy) Wilgotność za katalizatorem,Nie okay
(Ostatni cykl jazdy) Wilgotność za katalizatorem,Nie okay
z tego co pogladałem w blokach pomiarowych to podrzewanie sondy skacze "aktywne" "nieaktywne" na drugiej z mniejsza czestotliwoscia tak ma byc ?
sonda do wymiany ? bo nie jestem pewnien czy moze jeszcze coś innego sprawdzić ?