Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Osprzęt kablowy
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Livebox - Brak synchronizacji, długo ładujące się strony.

30 Lis 2013 18:19 1008 4
  • Poziom 2  
    Witam mam problem odnośnie livebox.
    Mianowicie ok 3 miesięcy temu po burzy livebox stracił synchronizację na łączu ADSL, usterka zgłoszona po 3 dniach przyszedł sms z powiadomieniem że zlecenie nr (nie pamiętam już jakie) zostało naprawione. Czekałem kolejne 3 dni, a synchronizacji jak nie było tak nie było, więc wybrałem się do punku Orange zgłosić że synchronizacji nadal nie ma. Dostałem tylko informację że wyślą kogoś do sprawdzenia sprzętu (co trwało te 3 miesiące nim ktoś przyszedł, a ja musiałem latać jak głupi upominając się). Ok, gościu wpadł poszperał coś i internet działa, tylko że od tej pory fatalnie. Codziennie gubi synchronizację na 2h lub więcej, bądź strony ładują się 5-30min. Patrząc na statystyki ADSL wygląda to następująco:

    Stan linii ADSL Podniesiony
    Standard ADSL G992_3_A
    Szybkość wysyłania 636
    Szybkość pobierania 2900
    Tłumienie Bliski koniec : 46.3 (dB)
    Odległy koniec : 40.9 (dB)
    Sygnał/Szum Bliski koniec : 0 (dB)
    Odległy koniec : 7 (dB)
    Liczba błędnych pakietów 630832
    Firmware 0xe15080a
    Błędne sek. w okresie 15 min 0
    Błędy CRC 50949
    Błędne sek. w okresie 1 dnia 0
  • Osprzęt kablowy
  • Specjalista Sieci, Internet
    Linia tragiczna, prawdopodobnie uszkodzona lub livebox uszkodzony. Parametry nieakceptowalne.
    Zgłaszaj uszkodzenie.
  • Osprzęt kablowy
  • Poziom 35  
    Statystyki tragiczne; masz jakiś inny sprzęt aby włączyć dla porównania?
    Może to być wina liveboksa, jego zasilacza - to można sprawdzić podłączając inny sprzęt. Całe łącze łącznie z liveboksem jest własnością operatora i trzeba od niego wyegzekwować sprawne działanie.
    Jeżeli tak stało się po burzy to możliwe, że w jakiś grubszy kabel po drodze poszedł piorun - uszkodzonych zostało wiele łączy, po naprawie odcinka kabla wszyscy dostali informację "z automatu". U ciebie uszkodzenia okazały się rozleglejsze. Oby nie było to uszkodzone przyłącze zakopane w ziemi...
  • Poziom 2  
    Tu jest własnie problem, że nie posiadam żadnego awaryjnego sprzętu do sprawdzenia, a jeżeli było by uszkodzone przyłączę to sprawa jest mega poważna?.
  • Poziom 43  
    Uszkodzenie przyłącza zgłaszasz technikom na centrali i mają obowiązek naprawy. W jaki sposób to już ciebie nie interesuje.