Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Computer Controls
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Stacje 2 din GMS jaką kupić ?

MKV 28 Kwi 2017 15:24 135363 420
  • #331
    Wiktor Liwinski
    Poziom 8  
    Mogę dużo opowiedzieć na temat serwisu Audiopol z Kielc, ponieważ mój radioodtwarzacz GSM 6311 SMART dziwnym trafem po około 1 roku czasu padł. Przestał reagować panel dotykowy, natomiast można było sterować niektórymi funkcjami za pomocą pilota od tego radioodtwarzacza. Nie będę opisywał całą akcję z serwisem, mogę opowiedzieć zainteresowanym telefonicznie mój nr 605872717. Nie jestem z "konkurencji" jak lubi nazywać niezadowolonych użytkowników dział serwisu Audiopol, na forum podaje prawdziwe imię i nazwisko. Piszę dlatego, że usterka teraz powtórzyła się tak samo po około roku czasu, wysłałem radioodtwarzacz do serwisu i czekam na informację od nich. Zobaczymy co z tego wyniknie bo za pierwszym razem mimo że sprzęt był na gwarancji wyłudzili pieniądze za naprawę. Jak serwis Audiopolu uważa, że to nie było wyłudzenie, niech podadzą mnie do sądu, moi personalia im znane. Czekam na rozwój wydarzeń może ludzie z serwisu zaczęli inaczej traktować zwykłych klientów, bo w moim 1 przypadku było to żenujące.
  • Computer Controls
  • #332
    Patryk559
    Poziom 2  
    Witam. Chcę zakupić nawigację GMS i nie wiem na jaki model się zdecydować:/ najbardziej spodobał mi się 6707 ale nie wiem jak tamte inne. Pomóżcie :) Chyba że macie inne lepsze stacje do 1500 zł. Ale chyba raczej o tych bym wolał usłyszeć opinie. Lub jeszcze w sumie jest Peiying Alien PY9908.1 .

    Dodano po 7 [godziny] 25 [minuty]:

    Może ktoś dać opinie na następujące radia GMS??? Bo wszędzie co widzę to jeden pisze ze badziewie drugi że wyśmienite. Nie wiema kogo słuchać juz. Interesuje mnie:
    1. GMS 6401
    2. GMS 6501
    3. GMŚ 6707
    Które z nich jest najfajniejsze według was? Proszę o opinie.
  • Computer Controls
  • #333
    Slawek_29
    Poziom 12  
    Ja mogę powiedzieć o 6401, które mam od kilkunastu dni:
    na plus:
    - fajnie gra,
    - prosty montaż,
    - szybka nawigacja,
    - ładnie współpracuje z telefonem (lumia 640 LTE),
    - ciekawy i funkcjonalny equalizer
    - można zmienić logo i tapety

    na minus:
    - długo się uruchamia,
    - słaby dotyk, mało precyzyjny i mało czuły, małe przyciski na ekranie jeśli chodzi o listowanie utworów i to strasznie irytuje,
    - lista kontaktów z telefonu ucięta do chyba 8 znaków
    - nie zawsze czyta format video, pomimo, że ma podane, ze go obsługuje (pewnie zależy od kodeka)

    To tak na szybko po kilkunastu dniach użytkowania...
  • #334
    wieslaw200
    Poziom 12  
    Slawek_29 napisał:
    Witam!

    MA ktoś może namiar na ramki do 6401? Konkretnie do Freelandera z 2004r ? Bo nigdzie nie mogę znaleźć....

    I pytanie do tego co jest kilka postów wyżej - jak z puszczeniem wideo na dodatkowe monitory - czy dźwięk może iść tylko na monitory (a tam na słuchawki) a na ekranie i głośnikach samochodu automapa np - jest to realne?


    Ja do 308 kupowałem na stronie https://car-tronic.pl/ popatrz jeszcze na allegro albo aliexpress.

    Dodano po 5 [minuty]:

    Slawek_29 napisał:
    Ja mogę powiedzieć o 6401, które mam od kilkunastu dni:
    na plus:
    - fajnie gra,
    - prosty montaż,
    - szybka nawigacja,
    - ładnie współpracuje z telefonem (lumia 640 LTE),
    - ciekawy i funkcjonalny equalizer
    - można zmienić logo i tapety

    na minus:
    - długo się uruchamia,
    - słaby dotyk, mało precyzyjny i mało czuły, małe przyciski na ekranie jeśli chodzi o listowanie utworów i to strasznie irytuje,
    - lista kontaktów z telefonu ucięta do chyba 8 znaków
    - nie zawsze czyta format video, pomimo, że ma podane, ze go obsługuje (pewnie zależy od kodeka)

    To tak na szybko po kilkunastu dniach użytkowania...


    Nie zgodzę się w paru punktach:
    -uruchamia się bardzo szybko,kilka sekund
    -bardzo szybko działa dotyk


    Jeżeli ktoś chce dokładne informacje niech pisze na PW, ja swój model używam około 3-4 lat.
  • #335
    Audiopol serwis1
    Poziom 11  
    Witam Serdecznnie,


    Przypominamy że temat został zołożony przez naszą konkurencję,

    Sponsorowane są frazy ,,opinie o GMS'' aby przeciętny użytkownik po wpisaniu w wyszukiwarkę :

    ,, Opinie o GMS'' ,, Opinie o firmie GMS''

    znalazł ten temat gdzie odbywa sie trolowanie marki GMS I pomawiania firmy Audiopol.
    Portal elektroda jest wysoko pozycjonowany i taki temat gdzie ciagle są dodawane wpisy, i do tego temat jest pozycjonowany w efekcie jest wysoko w wynikach wyszukiwania google i taki jest cel działania tego trolowanego tematu.



    Osoby które tu opisywały swoje problemy nigdy się z nami nie kontaktowyły, a jeden z Panów który relkamowach swoje urządzenie w serwisie Car-Audio powrócił do tego serwisu jako sprzedawca urządzeń z Androidem,

    Czyli Pan który tu wypisywła swoje problemy, i których nie dało się sprawdzić, później jeździł z ofertą po tych samych firmach CarAudio i oferował
    produkty typu Vordon oraz tanie chińskie stacje z systemem Android, bez homologacji i gwarancji.

    Jak widać sprzedawcy urządzeń bez gwarancji z chińskich portali znaleźli metodę na trolowanie firmy Audiopol.

    Uprzejmie informujemy że nie mamy i nigdy nie mieliśmy żadnych problemów z serwisem, poza osobami które tu pisały,

    Jako firma z 30 letnią tradycją obserwujemy ten temat bo nie możemy i nie chcemy sobie pozwolić na trolowanie nas w internecie,

    Jak wspominaliśmy, w Polsce jest ponad 300 miejsc gdzie można kupić, sprawdzić ,oddać do ewentualnej naprawy urządzenia GMS,

    Realizujemy wszystkie naprawy gwarancyjne oraz pogwarancyjne , mamy ponad 500 pozycji części , nawet do urządzeń zprzed wielu lat,

    Propagowanie na siłę że GMS ma zły serwis jest propagandowo marketingowym zabiegiem firm konkurencyjnych.
  • #336
    wieslaw200
    Poziom 12  
    Patryk559 napisał:
    Witam. Chcę zakupić nawigację GMS i nie wiem na jaki model się zdecydować:/ najbardziej spodobał mi się 6707 ale nie wiem jak tamte inne. Pomóżcie :) Chyba że macie inne lepsze stacje do 1500 zł. Ale chyba raczej o tych bym wolał usłyszeć opinie. Lub jeszcze w sumie jest Peiying Alien PY9908.1 .

    Dodano po 7 [godziny] 25 [minuty]:

    Może ktoś dać opinie na następujące radia GMS??? Bo wszędzie co widzę to jeden pisze ze badziewie drugi że wyśmienite. Nie wiema kogo słuchać juz. Interesuje mnie:
    1. GMS 6401
    2. GMS 6501
    3. GMŚ 6707
    Które z nich jest najfajniejsze według was? Proszę o opinie.


    Zależy co komu i do czego potrzebne. Jeżeli używasz nawigacji kup 6401. Ja jestem mega zadowolony,szybko działa, mam podłączoną kamerę cofania.
  • #337
    Wiktor Liwinski
    Poziom 8  
    Audiopol serwis1 napisał:
    Witam Serdecznnie,


    Przypominamy że temat został zołożony przez naszą konkurencję,

    Sponsorowane są frazy ,,opinie o GMS'' aby przeciętny użytkownik po wpisaniu w wyszukiwarkę :

    ,, Opinie o GMS'' ,, Opinie o firmie GMS''

    znalazł ten temat gdzie odbywa sie trolowanie marki GMS I pomawiania firmy Audiopol.
    Portal elektroda jest wysoko pozycjonowany i taki temat gdzie ciagle są dodawane wpisy, i do tego temat jest pozycjonowany w efekcie jest wysoko w wynikach wyszukiwania google i taki jest cel działania tego trolowanego tematu.



    Osoby które tu opisywały swoje problemy nigdy się z nami nie kontaktowyły, a jeden z Panów który relkamowach swoje urządzenie w serwisie Car-Audio powrócił do tego serwisu jako sprzedawca urządzeń z Androidem,

    Czyli Pan który tu wypisywła swoje problemy, i których nie dało się sprawdzić, później jeździł z ofertą po tych samych firmach CarAudio i oferował
    produkty typu Vordon oraz tanie chińskie stacje z systemem Android, bez homologacji i gwarancji.

    Jak widać sprzedawcy urządzeń bez gwarancji z chińskich portali znaleźli metodę na trolowanie firmy Audiopol.

    Uprzejmie informujemy że nie mamy i nigdy nie mieliśmy żadnych problemów z serwisem, poza osobami które tu pisały,

    Jako firma z 30 letnią tradycją obserwujemy ten temat bo nie możemy i nie chcemy sobie pozwolić na trolowanie nas w internecie,

    Jak wspominaliśmy, w Polsce jest ponad 300 miejsc gdzie można kupić, sprawdzić ,oddać do ewentualnej naprawy urządzenia GMS,

    Realizujemy wszystkie naprawy gwarancyjne oraz pogwarancyjne , mamy ponad 500 pozycji części , nawet do urządzeń zprzed wielu lat,

    Propagowanie na siłę że GMS ma zły serwis jest propagandowo marketingowym zabiegiem firm konkurencyjnych.


    Może i tak jest jak opisuje serwis ,że konkurencja uwzięła się na tak dobrą firmę jak GMS tylko ,że w moim przypadku wasza firma (właściwie serwis z Kielc z którym mam do czynienia) nie działa jak należy. Nie jest to tylko moja opinia a jeszcze kilku ludzi (nie z konkurencji) którzy przez przypadek w tym uczestniczą i w końcu prawnika który zapoznając się ze sprawą stwierdził to samo, wysyłając do was stosownego maila. Nie twierdze ,że firma GMS to totalne dno, ponieważ znam Pana który ma swój warsztat i zamontował kilka radioodtwarzaczy ww. firmy i z jego słów klienci nie mieli z nimi problemów. Mój GMS 6311 SMART mógł okazać się pechowy i ten pech ja odczuwam na własnej skórze w relacjach z serwisem z Kielc. Proszę napisać gdzie w pobliżu Wrocławia jest jakiś inny serwis GMS skoro piszecie "... w Polsce jest ponad 300 miejsc gdzie można kupić, sprawdzić ,oddać do ewentualnej naprawy urządzenia GMS" może tam uda mi się porozmawiać z kimś kto nie będzie odbierał mnie jako "konkurencje". Powtarzam, nie jestem z żadnej konkurencji, jestem osobą prywatną, w poprzednim poście podałem prawdziwe personalia oraz swój nr telefonu.
  • #338
    Audiopol serwis1
    Poziom 11  
    Witam Serdecznnie,


    Przypominamy że temat został zołożony przez naszą konkurencję,

    Sponsorowane są frazy ,,opinie o GMS'' aby przeciętny użytkownik po wpisaniu w wyszukiwarkę :

    ,, Opinie o GMS'' ,, Opinie o firmie GMS''

    znalazł ten temat gdzie odbywa sie trolowanie marki GMS I pomawiania firmy Audiopol.
    Portal elektroda jest wysoko pozycjonowany i taki temat gdzie ciągle są dodawane wpisy, i do tego temat jest pozycjonowany przez firmy informatyczne, w efekcie jest wysoko w wynikach wyszukiwania google i taki jest cel działania tego trolowanego tematu.
    Osoby które tu opisywały swoje problemy nigdy się z nami nie kontaktowyły, a jeden z Panów który relkamował swoje urządzenie w serwisie Car-Audio powrócił do tego serwisu jako sprzedawca urządzeń z Androidem,
    Czyli Pan który tu wypisywła swoje problemy, i których nie dało się sprawdzić, później jeździł z ofertą po tych samych firmach CarAudio i oferował
    produkty typu Vordon oraz tanie chińskie stacje z systemem Android, bez homologacji i gwarancji.
    Jak widać sprzedawcy urządzeń bez gwarancji z chińskich portali znaleźli metodę na trolowanie firmy Audiopol.
    Uprzejmie informujemy że nie mamy i nigdy nie mieliśmy żadnych problemów z serwisem, poza osobami które tu pisały,
    Jako firma z 30 letnią tradycją obserwujemy ten temat bo nie możemy i nie chcemy sobie pozwolić na trolowanie nas w internecie,
    Jak wspominaliśmy, w Polsce jest ponad 300 miejsc gdzie można kupić, sprawdzić ,oddać do ewentualnej naprawy urządzenia GMS,
    Realizujemy wszystkie naprawy gwarancyjne oraz pogwarancyjne , mamy ponad 500 pozycji części , nawet do urządzeń zprzed wielu lat,
    Propagowanie na siłę że GMS ma zły serwis jest propagandowo marketingowym zabiegiem firm konkurencyjnych.


    Trolowanie polega na fałszywym przedstawianiu wizerunku, grzecznym opisywaniu wyolbrzymionych historii albo takich które nie miały miejsca,
    przykładowo jak wcześniej pisaliśmy zadzwonił do nas Pan który wypytywał o urządzenie , że nie może podłączyć kamery cofania,
    a jakieś 20 minut później tu na forum robił kilku stronnicowy wykład jak zły serwis ma firma Audiopol.

    Natomiast najciekawszy przypadek to sytuacja gdzie zaprzyjaźniona firma zadzwoniła do nas z informacją , że awanturujący się klient
    który wręcz namawiał ich do zaprzestania sprzedaży urządzeń GMS , po jakimś czasie przybył grzecznie z ofertą chińskich stacji z Androidem
    które nie mają homologacji E ,( To także osoba pisząca tu na forum )
    handlarze androidem bez homologacji dokładnie wiedzą czym to grozi, i handlują tym w internecie przez podstawione firmy, po 3 miesiącach firma znika i gwarancja na urządzenia została tylko na papierze,
    Taka metoda handelek w internecie i trolowanie porządnych polskich firm, mało tego jeden z piszących tu na forum nawet wyśmiewał się z tego że podajemy iż jesteśmy firmą polską i z polskim kapitałem,
    Jesteśmy pierwszą polską firmą ,która wprowadziła urządzenie z wbudowanym procesorem dźwięku, korekcjami czasowymi i DolbyDigital 5.1,
    W chwili obecnej wprowadziliśmy innowacyjne rozwiązanie jakim jest PhoneLink czyli możliwość podłączenia każdego smartfona z systemem Android i poprzez zwykły przewód USB od ładowania dokonać zrzutu ekranu, i obsługować smartfona z ekranu urządzenia,
    Nowy model, który ma bardzo profesjonalny Bluetooth, najwyższy model tunera radiowego oraz bardzo dobrej jakości platformę dźwięku,
    36 bitową S-SOUND kosztuje 999zł i stał się znowu zagrożeniem dla tanich chińskich androidów bez gwarancji i bez homologacji,
    http://www.gms.pl/pl/_sp/221/

    Stacje 2 din GMS jaką kupić ?


    Jak widać trolowanie firmy GMS będzie polgać teraz na odgrzewaniu starego tematu np. urządzeniu GMS 6311 sprzed 5 lat , i ciagłe opisywanie jakiś niestworzonych historii, straszenia, wymyślania i pomawiania pożądnej polskiej firmy Audiopol

    Prosze także zauważyć że nie chodzi tu o żadną rzeczową rozmowę czy też rozwiązanie jakiegoś problemu, które oczywiście mogą się przydarzyć, chodzi tylko i wyłącznie o zaczepkę, znalezienie jakiegoś punktu i od razu rozpoczęcie opisywania ciągle tego samego ,
    Chodzi tylko i wyłącznie o to aby potencjalnie zainteresowany zakupem urządzenia klient, wpisał w inetrent frazę ,, opinie o GMS'' i znalazł temat w którym grzecznie opisywane są wyssane z palca historie oraz ćwierć-prawdy , ten proceder jest już mocno znanym zjawiskiem w internecie my na tym forum udowodniliśmy wielokrotnie że cały temacik to trolling.
  • #339
    Wiktor Liwinski
    Poziom 8  
    Przede wszystkim, czy serwis Audiopol może odpowiedzieć na pytanie konkretnie, bez powtarzania mantry o konkurencji i trolowaniu?
    Uwaga pytanie !!! Gdzie w pobliżu Wrocławia znajduje się jakiś inny serwis firmy GMS który zajmowałby się tym co piszecie w swoim powtarzającym się poście? Chodzi o ten zapis:"...w Polsce jest ponad 300 miejsc gdzie można kupić, sprawdzić ,oddać do ewentualnej naprawy urządzenia GMS"
    Proszę o podanie konkretnego adresu, ponieważ na stronie waszej firmy www.gms.pl takich informacyj nie znalazłem.
    A teraz o "starym kotlecie". Ten "stary kotlet" GMS 6311 SMART był kupiony u was w 2015r a w 2016 przestał reagować panel dotykowy. Po odesłaniu do was tego "koleta" (jak już pisałem, nie będę opisywał szczegółów chyba, że ktoś poprosi to mogę zainteresowanym opowiedzieć telefonicznie, mój numer podany) odesłaliście naprawiony "kotlet", a ja musiałem zapłacić 97,10 PLN, ponieważ stwierdziliście, że nie podlega to roszczeniom gwarancyjnym. 
    Moje protesty i żądania zwrotu kosztów naprawy w postaci maili olaliście. Sytuacja powtórzyła się w tym roku, panel nie działa, odesłałem ten sam "kotlet" do waszego serwisu w Kielcach 25.04.2017 a 4.05.2017 dostałem od was maila z informacją, że tym razem muszę zapłacić 59 PLN czyli ta naprawa wyniesie mnie troszkę taniej niż poprzednio, ponieważ za wysyłkę do was zapłaciłem 19 PLN to razem wyjdzie jakichś 78 PLN. Mój prawnik napisał do was 5.05.2017 maila w którym między innymi 
    jest propozycja wymiany uszkodzonego towaru na nowy, wolny od wad albo dopłacenia różnicy w cenie za nowszy model, który nie będzie posiadał wady fabrycznej oprogramowania. I co? Jest już 10.05.2017 a z waszej strony cisza. Czy macie tak dużo napraw, że nie wyrabiacie się? 
  • #340
    Wiktor Liwinski
    Poziom 8  
    Audiopol serwis1 napisał:
    Witam Serdecznnie,


    Przypominamy że temat został zołożony przez naszą konkurencję,

    Sponsorowane są frazy ,,opinie o GMS'' aby przeciętny użytkownik po wpisaniu w wyszukiwarkę :

    ,, Opinie o GMS'' ,, Opinie o firmie GMS''

    znalazł ten temat gdzie odbywa sie trolowanie marki GMS I pomawiania firmy Audiopol.
    Portal elektroda jest wysoko pozycjonowany i taki temat gdzie ciągle są dodawane wpisy, i do tego temat jest pozycjonowany przez firmy informatyczne, w efekcie jest wysoko w wynikach wyszukiwania google i taki jest cel działania tego trolowanego tematu.
    Osoby które tu opisywały swoje problemy nigdy się z nami nie kontaktowyły, a jeden z Panów który relkamował swoje urządzenie w serwisie Car-Audio powrócił do tego serwisu jako sprzedawca urządzeń z Androidem,
    Czyli Pan który tu wypisywła swoje problemy, i których nie dało się sprawdzić, później jeździł z ofertą po tych samych firmach CarAudio i oferował
    produkty typu Vordon oraz tanie chińskie stacje z systemem Android, bez homologacji i gwarancji.
    Jak widać sprzedawcy urządzeń bez gwarancji z chińskich portali znaleźli metodę na trolowanie firmy Audiopol.
    Uprzejmie informujemy że nie mamy i nigdy nie mieliśmy żadnych problemów z serwisem, poza osobami które tu pisały,
    Jako firma z 30 letnią tradycją obserwujemy ten temat bo nie możemy i nie chcemy sobie pozwolić na trolowanie nas w internecie,
    Jak wspominaliśmy, w Polsce jest ponad 300 miejsc gdzie można kupić, sprawdzić ,oddać do ewentualnej naprawy urządzenia GMS,
    Realizujemy wszystkie naprawy gwarancyjne oraz pogwarancyjne , mamy ponad 500 pozycji części , nawet do urządzeń zprzed wielu lat,
    Propagowanie na siłę że GMS ma zły serwis jest propagandowo marketingowym zabiegiem firm konkurencyjnych.


    Trolowanie polega na fałszywym przedstawianiu wizerunku, grzecznym opisywaniu wyolbrzymionych historii albo takich które nie miały miejsca,
    przykładowo jak wcześniej pisaliśmy zadzwonił do nas Pan który wypytywał o urządzenie , że nie może podłączyć kamery cofania,
    a jakieś 20 minut później tu na forum robił kilku stronnicowy wykład jak zły serwis ma firma Audiopol.

    Natomiast najciekawszy przypadek to sytuacja gdzie zaprzyjaźniona firma zadzwoniła do nas z informacją , że awanturujący się klient
    który wręcz namawiał ich do zaprzestania sprzedaży urządzeń GMS , po jakimś czasie przybył grzecznie z ofertą chińskich stacji z Androidem
    które nie mają homologacji E ,( To także osoba pisząca tu na forum )
    handlarze androidem bez homologacji dokładnie wiedzą czym to grozi, i handlują tym w internecie przez podstawione firmy, po 3 miesiącach firma znika i gwarancja na urządzenia została tylko na papierze,
    Taka metoda handelek w internecie i trolowanie porządnych polskich firm, mało tego jeden z piszących tu na forum nawet wyśmiewał się z tego że podajemy iż jesteśmy firmą polską i z polskim kapitałem,
    Jesteśmy pierwszą polską firmą ,która wprowadziła urządzenie z wbudowanym procesorem dźwięku, korekcjami czasowymi i DolbyDigital 5.1,
    W chwili obecnej wprowadziliśmy innowacyjne rozwiązanie jakim jest PhoneLink czyli możliwość podłączenia każdego smartfona z systemem Android i poprzez zwykły przewód USB od ładowania dokonać zrzutu ekranu, i obsługować smartfona z ekranu urządzenia,
    Nowy model, który ma bardzo profesjonalny Bluetooth, najwyższy model tunera radiowego oraz bardzo dobrej jakości platformę dźwięku,
    36 bitową S-SOUND kosztuje 999zł i stał się znowu zagrożeniem dla tanich chińskich androidów bez gwarancji i bez homologacji,
    http://www.gms.pl/pl/_sp/221/

    Stacje 2 din GMS jaką kupić ?


    Jak widać trolowanie firmy GMS będzie polgać teraz na odgrzewaniu starego tematu np. urządzeniu GMS 6311 sprzed 5 lat , i ciagłe opisywanie jakiś niestworzonych historii, straszenia, wymyślania i pomawiania pożądnej polskiej firmy Audiopol

    Prosze także zauważyć że nie chodzi tu o żadną rzeczową rozmowę czy też rozwiązanie jakiegoś problemu, które oczywiście mogą się przydarzyć, chodzi tylko i wyłącznie o zaczepkę, znalezienie jakiegoś punktu i od razu rozpoczęcie opisywania ciągle tego samego ,
    Chodzi tylko i wyłącznie o to aby potencjalnie zainteresowany zakupem urządzenia klient, wpisał w inetrent frazę ,, opinie o GMS'' i znalazł temat w którym grzecznie opisywane są wyssane z palca historie oraz ćwierć-prawdy , ten proceder jest już mocno znanym zjawiskiem w internecie my na tym forum udowodniliśmy wielokrotnie że cały temacik to trolling.

    Widzę że serwis Audiopol potrafi znaleźć czas na edytowanie swojego postu ale żeby konkretnie odpowiedzieć na moje pytania to już chyba chęci brakuje. No to skoro już zamieniliście wyraz "odgrzewanie starego kotleta" na słowo "tematu" to i poprawcie to "polgać" bo jakoś kojarzy się z tym "połgać" i niektórzy mogą pomyśleć, że taka dobra Polska firma jak wasza może łgać.
    Ja natomiast ponawiam swoje pytania z poprzedniego postu i proszę o konkretną odpowiedz. A żeby nie zostać posądzony o: "... że nie chodzi tu o żadną rzeczową rozmowę czy też rozwiązanie jakiegoś problemu, które oczywiście mogą się przydarzyć, chodzi tylko i wyłącznie o zaczepkę, znalezienie jakiegoś punktu i od razu rozpoczęcie opisywania ciągle tego samego" odpiszcie na maila co się dzieje z moim urządzeniem GMS 6311 Smart, które znajduje się u was w naprawie.
    I jeszcze jedno jak ten zapis : "Jak widać trolowanie firmy GMS będzie polgać teraz na odgrzewaniu starego tematu np. urządzeniu GMS 6311 sprzed 5 lat , i ciagłe opisywanie jakiś niestworzonych historii, straszenia, wymyślania i pomawiania pożądnej polskiej firmy Audiopol" dotyczy mnie, to podajcie mnie do sądu, moje personalia wam znane i niech sąd ustali kto opisuje niestworzone historie, straszy i pomawia taką dobrą firmę Audiopol, przecież są na to paragrafy w Kodeksie karnym. Pomyślcie o ile podniósłby się prestiż waszej firmy jak wygracie sprawę w sądzie i opiszecie to na forum. Żadna konkurencja już was nie będzie śmiała pomawiać. Tylko, że jeżeli chodzi o mój przypadek to marne macie szanse, ponieważ opisuję tak jak jest i mam na to dowody, więc przestańcie odgrywać ten teatrzyk z konkurencją i róbcie co do was należy, to może ludzie i przestaną pisać złe opinie na wasz temat. Nikt nie lubi być oszukiwany, tylko jedni odpuszczają żeby nie tracić czasu na użeranie się z ... (wybierzcie sobie sami określenie) a inni nie.
    Pozdrawiam i czekam na odpowiedzi.
  • #341
    n3kro
    Poziom 11  
    Widzę, że przedstawicie serwisu odwali się na forum. Pisałem już na adres mailowy podany na stronie, ale nie otrzymałem żadnej informacji zwrotnej.

    Jestem zainteresowany zakupem państwa produktu. Rozważam zakup stacji 6808 lub rozwiązania opartego na androidzie tj. 7731/7701.

    Pytanie brzmi, gdzie w trójmieście mogę obejrzeć i przetestować ww. stacje?

    Pozdrawiam !
  • #342
    Wiktor Liwinski
    Poziom 8  
    No to już nas jest 2 kto interesuje się gdzie są te tajemnicze miejsca "ponad 300 miejsc" podobno. Co prawda użytkownik n3kro rozważa zakup i chce obejrzeć wspaniałe produkty firmy Audiopol a ja potrzebuje inny serwis niż w Kielcach ale myśle, że będzie prościej jak przedstawicieli tak wspaniałej Polskiej firmy opublikują chociażby na swojej oficjalnej stronie te tajemnicze 300 miejsc gdzie "można kupić, sprawdzić ,oddać do ewentualnej naprawy urządzenia GMS". Użytkownik n3kro rozważa zakup to nie powinien być posądzony o "konkurencje" a więc zostaje cierpliwie czekać na odpowiedz przedstawicieli Audiopol. No chyba że n3kro zapiszą w konkurencje i bedą siedzieć cicho.
  • #343
    n3kro
    Poziom 11  
    Nie mieszaj mnie w swoje osobiste krucjaty.

    Ja cierpliwe czekam na odpowiedź przedstawiciela serwisu.

    Swoją drogą radzę zaangażować jedną osobę na 1/8 etaty, która udzielała by merytorycznych odpowiedzi w tak wypozycjonowanym temacie. Zamiast wykorzystać takie okazje Panowie chowacie głowę w piasek.
  • #344
    powalla
    Moderator CarAudio
    n3kro napisał:
    Ja cierpliwe czekam


    Po takim zachowaniu chcesz cokolwiek jeszcze kupić z ich logo? Gratuluję odwagi !


    PS: kup coś "markowego" od firmy która poważnie traktuje klientów , a tym bardziej dopiero potencjalnych klientów .
  • #345
    Wiktor Liwinski
    Poziom 8  
    n3kro napisał:
    Nie mieszaj mnie w swoje osobiste krucjaty.

    Ja cierpliwe czekam na odpowiedź przedstawiciela serwisu.

    Swoją drogą radzę zaangażować jedną osobę na 1/8 etaty, która udzielała by merytorycznych odpowiedzi w tak wypozycjonowanym temacie. Zamiast wykorzystać takie okazje Panowie chowacie głowę w piasek.


    Nikt Cię nie miesza w krucjaty, może i jesteś Rycerzem ale ja od Ciebie niczego nie oczekuję. Napisałem tylko, że zainteresowanych tym co przedstawiciele Audiopolu pisali w swoim poście jest dwóch. Ty chcesz obejrzeć ich produkt, a ja mając już do czynienia z ich wadliwym produktem poszukuję innego serwisu, ponieważ z tym z Kielc nie można się dogadać. Jak chcesz cierpliwie czekać na odpowiedź tego serwisu to czekaj na zdrowie i życzę Ci oby nie spotkało Ciebie to co mnie z ich produktem.
  • #346
    n3kro
    Poziom 11  
    Ci ludzie są naprawdę niepoważni. Ktoś ze strony importera wpada tutaj raz na kwartał wklei swojego tasiemca i znika.
  • #347
    Wiktor Liwinski
    Poziom 8  
    Widzę że cierpliwość Cię opuszcza😀
    A ja chyba przez rok czasu mogę cieszyć się swoim radiem bo przedwczoraj dostałem z serwisu Audiopolu swój odblokowany Smart 6311. Tym razem żeby "cieszyć się" tym produktem zapłaciłem jedyne 78zł. Może więcej nie będzie blokować się system operacyjny, ponieważ wysyłałem paczkę do Audiopolu (w której było moje zablokowane radio) i paczka warzyła 2,80kg (tak w potwierdzeniu nadania z poczty), a Audiopol odesłał mi paczkę warzącą 4kg według listu przewozowego firmy kurierskiej UPS. Może Audiopol za drugim razem chciał potraktować klienta (mnie) po ludzku i włożyli dodatkową płytkę która nie będzie pozwalać na blokowanie systemu operacyjnego i dlatego paczka od nich więcej waży 😂😂😂
    Pożyjemy zobaczymy, żałuje tylko, że w 2015 przed zakupem tak "wspanialego" produktu firmy GMS nie poczytałem forum elektrody na ten temat. Raczej nie kupiłbym tego radia za używanie, którego trzeba płacić "roczny abonament" w postaci odblokowywania systemu operacyjnego. Muszę kiedyś usiąść i poczytać forum może jest opisane jak uniknąć tego "rocznego abonamentu". Chyba że ktoś ze Znawców-specjalistów z forum zlituje się (bo jak widziałem jest trochę do studiowania) i napisze konkretnie co mam zrobić oby mój GMS Smart 6311 przestał blokować się. Instrukcje obsługi czytałem, pliki multimedialne wgrane według instrukcji, AutoMapa Polski wersja 6.19 z mapą 1512 legalna ale subskrypcja wygasła w lutym 2016 i nie ma możliwości aktualizacji map.
  • #348
    wieslaw200
    Poziom 12  
    Wiktor Liwinski napisał:
    Widzę że cierpliwość Cię opuszcza😀
    A ja chyba przez rok czasu mogę cieszyć się swoim radiem bo przedwczoraj dostałem z serwisu Audiopolu swój odblokowany Smart 6311. Tym razem żeby "cieszyć się" tym produktem zapłaciłem jedyne 78zł. Może więcej nie będzie blokować się system operacyjny, ponieważ wysyłałem paczkę do Audiopolu (w której było moje zablokowane radio) i paczka warzyła 2,80kg (tak w potwierdzeniu nadania z poczty), a Audiopol odesłał mi paczkę warzącą 4kg według listu przewozowego firmy kurierskiej UPS. Może Audiopol za drugim razem chciał potraktować klienta (mnie) po ludzku i włożyli dodatkową płytkę która nie będzie pozwalać na blokowanie systemu operacyjnego i dlatego paczka od nich więcej waży 😂😂😂
    Pożyjemy zobaczymy, żałuje tylko, że w 2015 przed zakupem tak "wspanialego" produktu firmy GMS nie poczytałem forum elektrody na ten temat. Raczej nie kupiłbym tego radia za używanie, którego trzeba płacić "roczny abonament" w postaci odblokowywania systemu operacyjnego. Muszę kiedyś usiąść i poczytać forum może jest opisane jak uniknąć tego "rocznego abonamentu". Chyba że ktoś ze Znawców-specjalistów z forum zlituje się (bo jak widziałem jest trochę do studiowania) i napisze konkretnie co mam zrobić oby mój GMS Smart 6311 przestał blokować się. Instrukcje obsługi czytałem, pliki multimedialne wgrane według instrukcji, AutoMapa Polski wersja 6.19 z mapą 1512 legalna ale subskrypcja wygasła w lutym 2016 i nie ma możliwości aktualizacji map.


    Zapytam, jak wygląda blokowanie systemu, ja w swoim 6401 nie mam takiego problemu, od kilku lat wgrywam pirata AutoMapa.
  • #349
    n3kro
    Poziom 11  
    Ja jestem cierpliwy także poczekam. Najwyżej nie wydam pieniędzy. W ciemno takiej stacji na pewno kupować nie będę.
  • #350
    Wiktor Liwinski
    Poziom 8  
    wieslaw200 napisał:
    Zapytam, jak wygląda blokowanie systemu, ja w swoim 6401 nie mam takiego problemu, od kilku lat wgrywam pirata AutoMapa.


    Blokowanie systemu wygląda w ten sposób, że przestaje reagować panel/ekran dotykowy (nie ma możliwości przełączania: utworów muzycznych zapisanych na karcie pamięci; między stacjami radiowymi; korzystania z AutoMapy, bo nie ma jak wpisać adres itp.) natomiast można sterować niektórymi funkcjami za pomocą pilota od tego radioodtwarzacza (można przełączać między stacjami radiowymi, utwory muzyczne z karty) tak mniej więcej to wygląda i w moim przypadku powtórzyło się drugi raz i kto wie czy nie powtórzy się trzeci, bo ostatnio wyskoczył mi taki komunikat Stacje 2 din GMS jaką kupić ? ale po wyłączeniu i włączeniu radioodtwarzacza znikł .
  • #352
    Wiktor Liwinski
    Poziom 8  
    kkknc napisał:
    A brak reakcji digitalizacja na dotyk, to nie blokowanie systemu.


    Ja nie mam pojęcia jak to fachowo nazywa się, nie jestem w tej dziedzinie Fachowcem. Prawnik serwisu Audiopol odpisał mojemu prawnikowi (bo prosiłem o pomoc prawnika w tym wypadku) tak: „Zgłoszona usterka jest skutkiem zakłócenia działania oprogramowania, spowodowanego używaniem innego oprogramowania ( nie wnikając w jego pochodzenie), które wywołało taki skutek.” - ja z tego g... rozumiem. W 2016 przy takich samych objawach usterki co i w tym roku, serwis Audiopol pisał tak: „Uprzejmie informujemy, że nastąpiło zablokowanie pracy systemu operacyjnego WINDOWS...” a dalej uwaga: „Używanie w takich przypadkach siłowych nadmiernych nacisków na panel dotykowy spowoduje jego mechaniczne uszkodzenie...”
    Wklejam dok z ich ekspertyzę którą dostałem w 2016r.
    Stacje 2 din GMS jaką kupić ?

    Czy wiesz co zrobić żeby panel dotykowy nie przestał działać za 3 razem?
  • #353
    kkknc
    Poziom 42  
    W mocno pokrętny sposób stwierdzili mechaniczne uszkodzenie. Tyle że w tych pieniądzach to wyświetlacza nie wymienili. Pewnie maja problem z tasiemka połączeniowa i to ona pada. Stąd ta niska cena naprawy.
  • #354
    Wiktor Liwinski
    Poziom 8  
    kkknc napisał:
    W mocno pokrętny sposób stwierdzili mechaniczne uszkodzenie. Tyle że w tych pieniądzach to wyświetlacza nie wymienili. Pewnie maja problem z tasiemka połączeniowa i to ona pada. Stąd ta niska cena naprawy.

    Ja rozumiem, że jak każdy sprzęt elektroniczny ma prawo popsuć się i to urządzenie, ale mnie ich "roczny abonament" którym obciążają mnie co roku jakoś nie chcę się płacić, nawet tak niskie koszta. Jak ekran przestał reagować za drugim razem to mój prawnik do nich pisał: "W celu uniknięcia działań mojego Klienta na drodze prawnej wzywam Państwa do niezwłocznego usunięcia usterki na własny koszt oraz odesłania towaru zgodnego z umową na adres mojego Klienta. W przypadku braku powyższego wzywam do wymiany uszkodzonego towaru na nowy, wolny od wad (klient mój gotowy jest nawet dopłacić różnicę w cenie za nowszy model, który nie będzie posiadał wady fabrycznej oprogramowania)."
    Odesłali mi naprawiony mój radioodtwarzacz za pobraniem kasując tym razem 59zł i to tyle co zrobili. Stąd moje obawy, że "zablokuje się" za 3 razem ten "wspaniały" produkt GMS 6311 Smart.
  • #355
    kkknc
    Poziom 42  
    Zwróć uwagę co napisali. Twój prawnik też powinien.
    Prędzej pęknie ekran niż uszkodzi się digitalizuje od nadmiernego docisku. Nie da się naprawić uszkodzenia mechanicznego w tej cenie.
  • #356
    Wiktor Liwinski
    Poziom 8  
    Dziękuję za podpowiedź, prawdopodobnie sprawa wyląduję w sądzie. Jestem świadom, iż im (firmie Audiopol) bardziej opłaca się odmawiać i potem nawet przegrać sprawę w sądzie, ponieważ
    koszty owych spraw sądowych nie przewyższają na pewno "zysków" zrobionych w "balona" osób, które nie podejmą dalszych kroków po odrzuceniu reklamacji. Ale ja planuję chociażby spróbować coś zrobić z tym jak Bozia pozwoli i mój prawnik będzie miał na to czas.
  • #357
    n3kro
    Poziom 11  
    Czekamy na stanowisko Audiopolu. Ciekawe czy pokuszą się o nowy tekst. Czy dostaniemy ostatnią wklejkę po raz kolejny.
  • #358
    Wiktor Liwinski
    Poziom 8  
    A co oni mogą napisać, że jestem trolem czy z konkurencji, że mój sprzęt nie był u nich w naprawie 2 razy z tą samą usterką ? Trol raczej nie podaje prawdziwych danych osobowych, wersja z konkurencją też odpada bo pracuję w zupełnie innej branży, resztę też łatwo udowodnić ale ja również jestem ciekaw czy cokolwiek odpiszą.
  • #359
    Audiopol serwis1
    Poziom 11  
    Witam Serdecznnie,


    Przypominamy że temat został zołożony przez naszą konkurencję,

    Sponsorowane są frazy ,,opinie o GMS'' aby przeciętny użytkownik po wpisaniu w wyszukiwarkę :

    ,, Opinie o GMS'' ,, Opinie o firmie GMS''

    znalazł ten temat gdzie odbywa sie trolowanie marki GMS I pomawiania firmy Audiopol.
    Portal elektroda jest wysoko pozycjonowany i taki temat gdzie ciągle są dodawane wpisy, i do tego temat jest pozycjonowany przez firmy informatyczne, w efekcie jest wysoko w wynikach wyszukiwania google i taki jest cel działania tego trolowanego tematu.
    Osoby które tu opisywały swoje problemy nigdy się z nami nie kontaktowyły, a jeden z Panów który relkamował swoje urządzenie w serwisie Car-Audio powrócił do tego serwisu jako sprzedawca urządzeń z Androidem,
    Czyli Pan który tu wypisywła swoje problemy, i których nie dało się sprawdzić, później jeździł z ofertą po tych samych firmach CarAudio i oferował
    produkty typu Vordon oraz tanie chińskie stacje z systemem Android, bez homologacji i gwarancji.
    Jak widać sprzedawcy urządzeń bez gwarancji z chińskich portali znaleźli metodę na trolowanie firmy Audiopol.
    Uprzejmie informujemy że nie mamy i nigdy nie mieliśmy żadnych problemów z serwisem, poza osobami które tu pisały,
    Jako firma z 30 letnią tradycją obserwujemy ten temat bo nie możemy i nie chcemy sobie pozwolić na trolowanie nas w internecie,
    Jak wspominaliśmy, w Polsce jest ponad 300 miejsc gdzie można kupić, sprawdzić ,oddać do ewentualnej naprawy urządzenia GMS,
    Realizujemy wszystkie naprawy gwarancyjne oraz pogwarancyjne , mamy ponad 500 pozycji części , nawet do urządzeń zprzed wielu lat,
    Propagowanie na siłę że GMS ma zły serwis jest propagandowo marketingowym zabiegiem firm konkurencyjnych.


    Trolowanie polega na fałszywym przedstawianiu wizerunku, grzecznym opisywaniu wyolbrzymionych historii albo takich które nie miały miejsca,
    przykładowo jak wcześniej pisaliśmy zadzwonił do nas Pan który wypytywał o urządzenie , że nie może podłączyć kamery cofania,
    a jakieś 20 minut później tu na forum robił kilku stronnicowy wykład jak zły serwis ma firma Audiopol.

    Natomiast najciekawszy przypadek to sytuacja gdzie zaprzyjaźniona firma zadzwoniła do nas z informacją , że awanturujący się klient
    który wręcz namawiał ich do zaprzestania sprzedaży urządzeń GMS , po jakimś czasie przybył grzecznie z ofertą chińskich stacji z Androidem
    które nie mają homologacji E ,( To także osoba pisząca tu na forum )
    handlarze androidem bez homologacji dokładnie wiedzą czym to grozi, i handlują tym w internecie przez podstawione firmy, po 3 miesiącach firma znika i gwarancja na urządzenia została tylko na papierze,
    Taka metoda handelek w internecie i trolowanie porządnych polskich firm, mało tego jeden z piszących tu na forum nawet wyśmiewał się z tego że podajemy iż jesteśmy firmą polską i z polskim kapitałem,
    Jesteśmy pierwszą polską firmą ,która wprowadziła urządzenie z wbudowanym procesorem dźwięku, korekcjami czasowymi i DolbyDigital 5.1,
    W chwili obecnej wprowadziliśmy innowacyjne rozwiązanie jakim jest PhoneLink czyli możliwość podłączenia każdego smartfona z systemem Android i poprzez zwykły przewód USB od ładowania dokonać zrzutu ekranu, i obsługować smartfona z ekranu urządzenia,
    Nowy model, który ma bardzo profesjonalny Bluetooth, najwyższy model tunera radiowego oraz bardzo dobrej jakości platformę dźwięku,
    36 bitową S-SOUND kosztuje 999zł i stał się znowu zagrożeniem dla tanich chińskich androidów bez gwarancji i bez homologacji,
    http://www.gms.pl/pl/_sp/221/

    Stacje 2 din GMS jaką kupić ?


    Jak widać trolowanie firmy GMS będzie polgać teraz na odgrzewaniu starego tematu np. urządzeniu GMS 6311 sprzed 5 lat , i ciagłe opisywanie jakiś niestworzonych historii, straszenia, wymyślania i pomawiania pożądnej polskiej firmy Audiopol

    Prosze także zauważyć że nie chodzi tu o żadną rzeczową rozmowę czy też rozwiązanie jakiegoś problemu, które oczywiście mogą się przydarzyć, chodzi tylko i wyłącznie o zaczepkę, znalezienie jakiegoś punktu i od razu rozpoczęcie opisywania ciągle tego samego ,
    Chodzi tylko i wyłącznie o to aby potencjalnie zainteresowany zakupem urządzenia klient, wpisał w inetrent frazę ,, opinie o GMS'' i znalazł temat w którym grzecznie opisywane są wyssane z palca historie oraz ćwierć-prawdy , ten proceder jest już mocno znanym zjawiskiem w internecie my na tym forum udowodniliśmy wielokrotnie że cały temacik to trolling.





    Pan Liwiński, podaje kłamliwe informacje, stacja została naprawiona bez żadnych kosztów,

    wysyła jakies pisam od prawnika, żeby robić zamęt i siać postrach na forum,
    Jedna z zaprzyjaźnionych firm poinformowała nas o awanturującym się Rosjaninie któremu coś nie działa w mapach jak jeździ po Rosji,
    Całe straszenie to oszustwo manipulacja, słabej jakości zaczepka ,
    Uprzejmie informujemy że nieprawdziwe informacje podawane przez osoby trolujace firmę GMS i Audiopol, najprawdopodbniej będą skierowane na drogę sądową
    Cały temat to robienie sztucznego zamieszania, Pan Lisiński przysłał urządzenie zostało naprawione bez kosztów,
    do tego jego kolega Rosjanin który natrętnie do nas dzwonił , ale nie można było się z nim porozumieć, bo słabo mówił po Polsku, także próbował
    się awanturować , sytuacja absolutnie faszłerstwo,
    Nie było punktu zaczepnego, to ktoś wysłał jakies pismo , żeby miało czym pisać na forum,
    kontaktował się z nami raz i pzrysyłał zrzuty ekranu że w Rosji coś nie działa, mapy oraz nawigowanie na terenie Rosji to kwestia
    AutoMapy,..
    Informujemy że nie będziemy absolutnie na forum wchodzić z polemiką z osobami które trolują firmę Audiopol,
    Każdy kto ma zapyatnia techniczne może je kierować , w punktach zakupu lub montażu,
    Jak wspominaliśmy wczesniej, w punkcie sprzedaży gdzie awanturował sie pewien Pan który pisze tu swoje wyimaginowe historie powrócił
    z ofertą urządzeń Vordon oraz chińskich stacji z Androidem , bez licenji i homologacji , sprzeadwanych przez przemytników na allegro bez Fv i bez
    opłat celnych.
  • #360
    Wiktor Liwinski
    Poziom 8  
    Takie wrażenie, że osoba pod loginem Audiopol serwis1 to robot :)
    No cóż XXI wiek i może tak „wspaniała” polska firma audiopol stworzyła nowego robota i niedługo zamieści reklamę tego cuda techniki :)