Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Stacje 2 din GMS jaką kupić? 6311 vs 6401

MKV 30 Nov 2013 21:09 150168 429
phoenixcontact
  • #361
    Audiopol serwis1
    Level 12  
    Wiktor Liwinski wrote:
    Takie wrażenie, że osoba pod loginem Audiopol serwis1 to robot :)
    No cóż XXI wiek i może tak „wspaniała” polska firma audiopol stworzyła nowego robota i niedługo zamieści reklamę tego cuda techniki :)



    Szanowny Panie Liwiński, my bardzo lubimy Rosjan , czemu podaje Pan nie prawdę ,

    Wiem ,że Pana bardzo boli że Polska firma się rozwija , tak bardzo Pan to podkreśla , polska firma,

    tak prosze Pan jesteśmy Polską firmą , z Polskim kapitałem a grupy handlujące lewym towarem bez Fv. mają wielki problem,

    jak widać z marką GMS,



    Czy to Pan przysyłał na zrzuty ekranu że nie działa AutoMapa na terenie Rosji ? Czemu podaje Pan nieprawdziwe informacje że naprawa była odopłatana ?
    Dodano po 2 [minuty]:

    Witam Serdecznnie, przypominamy że temat to coraz słabszej jakości prowokacja konkurencji,


    Przypominamy że temat został zołożony przez naszą konkurencję,

    Sponsorowane są frazy ,,opinie o GMS'' aby przeciętny użytkownik po wpisaniu w wyszukiwarkę :

    ,, Opinie o GMS'' ,, Opinie o firmie GMS''

    znalazł ten temat gdzie odbywa sie trolowanie marki GMS I pomawiania firmy Audiopol.
    Portal elektroda jest wysoko pozycjonowany i taki temat gdzie ciągle są dodawane wpisy, i do tego temat jest pozycjonowany przez firmy informatyczne, w efekcie jest wysoko w wynikach wyszukiwania google i taki jest cel działania tego trolowanego tematu.
    Osoby które tu opisywały swoje problemy nigdy się z nami nie kontaktowyły, a jeden z Panów który relkamował swoje urządzenie w serwisie Car-Audio powrócił do tego serwisu jako sprzedawca urządzeń z Androidem,
    Czyli Pan który tu wypisywła swoje problemy, i których nie dało się sprawdzić, później jeździł z ofertą po tych samych firmach CarAudio i oferował
    produkty typu Vordon oraz tanie chińskie stacje z systemem Android, bez homologacji i gwarancji.
    Jak widać sprzedawcy urządzeń bez gwarancji z chińskich portali znaleźli metodę na trolowanie firmy Audiopol.
    Uprzejmie informujemy że nie mamy i nigdy nie mieliśmy żadnych problemów z serwisem, poza osobami które tu pisały,
    Jako firma z 30 letnią tradycją obserwujemy ten temat bo nie możemy i nie chcemy sobie pozwolić na trolowanie nas w internecie,
    Jak wspominaliśmy, w Polsce jest ponad 300 miejsc gdzie można kupić, sprawdzić ,oddać do ewentualnej naprawy urządzenia GMS,
    Realizujemy wszystkie naprawy gwarancyjne oraz pogwarancyjne , mamy ponad 500 pozycji części , nawet do urządzeń zprzed wielu lat,
    Propagowanie na siłę że GMS ma zły serwis jest propagandowo marketingowym zabiegiem firm konkurencyjnych.


    Trolowanie polega na fałszywym przedstawianiu wizerunku, grzecznym opisywaniu wyolbrzymionych historii albo takich które nie miały miejsca,
    przykładowo jak wcześniej pisaliśmy zadzwonił do nas Pan który wypytywał o urządzenie , że nie może podłączyć kamery cofania,
    a jakieś 20 minut później tu na forum robił kilku stronnicowy wykład jak zły serwis ma firma Audiopol.

    Natomiast najciekawszy przypadek to sytuacja gdzie zaprzyjaźniona firma zadzwoniła do nas z informacją , że awanturujący się klient
    który wręcz namawiał ich do zaprzestania sprzedaży urządzeń GMS , po jakimś czasie przybył grzecznie z ofertą chińskich stacji z Androidem
    które nie mają homologacji E ,( To także osoba pisząca tu na forum )
    handlarze androidem bez homologacji dokładnie wiedzą czym to grozi, i handlują tym w internecie przez podstawione firmy, po 3 miesiącach firma znika i gwarancja na urządzenia została tylko na papierze,
    Taka metoda handelek w internecie i trolowanie porządnych polskich firm, mało tego jeden z piszących tu na forum nawet wyśmiewał się z tego że podajemy iż jesteśmy firmą polską i z polskim kapitałem,
    Jesteśmy pierwszą polską firmą ,która wprowadziła urządzenie z wbudowanym procesorem dźwięku, korekcjami czasowymi i DolbyDigital 5.1,
    W chwili obecnej wprowadziliśmy innowacyjne rozwiązanie jakim jest PhoneLink czyli możliwość podłączenia każdego smartfona z systemem Android i poprzez zwykły przewód USB od ładowania dokonać zrzutu ekranu, i obsługować smartfona z ekranu urządzenia,
    Nowy model, który ma bardzo profesjonalny Bluetooth, najwyższy model tunera radiowego oraz bardzo dobrej jakości platformę dźwięku,
    36 bitową S-SOUND kosztuje 999zł i stał się znowu zagrożeniem dla tanich chińskich androidów bez gwarancji i bez homologacji,
    http://www.gms.pl/pl/_sp/221/

    Stacje 2 din GMS jaką kupić ?


    Jak widać trolowanie firmy GMS będzie polgać teraz na odgrzewaniu starego tematu np. urządzeniu GMS 6311 sprzed 5 lat , i ciagłe opisywanie jakiś niestworzonych historii, straszenia, wymyślania i pomawiania pożądnej polskiej firmy Audiopol

    Prosze także zauważyć że nie chodzi tu o żadną rzeczową rozmowę czy też rozwiązanie jakiegoś problemu, które oczywiście mogą się przydarzyć, chodzi tylko i wyłącznie o zaczepkę, znalezienie jakiegoś punktu i od razu rozpoczęcie opisywania ciągle tego samego ,
    Chodzi tylko i wyłącznie o to aby potencjalnie zainteresowany zakupem urządzenia klient, wpisał w inetrent frazę ,, opinie o GMS'' i znalazł temat w którym grzecznie opisywane są wyssane z palca historie oraz ćwierć-prawdy , ten proceder jest już mocno znanym zjawiskiem w internecie my na tym forum udowodniliśmy wielokrotnie że cały temacik to trolling.





    Pan Liwiński, podaje kłamliwe informacje, stacja została naprawiona bez żadnych kosztów,

    wysyła jakies pisam od prawnika, żeby robić zamęt i siać postrach na forum,
    Jedna z zaprzyjaźnionych firm poinformowała nas o awanturującym się kliencie któremu coś nie działa w mapach jak jeździ po Rosji,
    Całe straszenie to oszustwo manipulacja, słabej jakości zaczepka ,
    Uprzejmie informujemy że nieprawdziwe informacje podawane przez osoby trolujace firmę GMS i Audiopol, najprawdopodbniej będą skierowane na drogę sądową
    Cały temat to robienie sztucznego zamieszania, Pan Liwiński przysłał urządzenie zostało naprawione bez kosztów,
    do tego jego kolega Rosjanin który natrętnie do nas dzwonił , ale nie można było się z nim porozumieć, bo słabo mówił po Polsku, także próbował
    się awanturować , sytuacja absolutnie faszłerstwo,
    Nie było punktu zaczepnego, to ktoś wysłał jakies pismo , żeby miało czym pisać na forum,
    kontaktował się z nami raz i pzrysyłał zrzuty ekranu że w Rosji coś nie działa, mapy oraz nawigowanie na terenie Rosji to kwestia
    AutoMapy,..
    Informujemy że nie będziemy absolutnie na forum wchodzić z polemiką z osobami które trolują firmę Audiopol,
    Każdy kto ma zapyatnia techniczne może je kierować , w punktach zakupu lub montażu,
    Jak wspominaliśmy wczesniej, w punkcie sprzedaży gdzie awanturował sie pewien Pan który pisze tu swoje wyimaginowe historie powrócił
    z ofertą urządzeń Vordon oraz chińskich stacji z Androidem , bez licenji i homologacji , sprzedawanych przez przemytników na allegro bez Fv i bez
    opłat celnych.



    Przypominamy że urządzenia zakupione przez allegro z tzw. wysyłką z Chin , są pozbawione jakiej kolwiek gwarancji !!!

    Nie posiadają licenji , homologacji , clone są jako radiobudziki za 2 dolary, , handalrze nie płacą VAT-u ..

    stąd muszą coś pisać ,że Audiopol jest zły, bo jest polski i działa legalnie..

    albo że komuś importer nie udziela informacji, albo odpisuje zbyt małą czcionką lub tez odpisuje w czwartek a nie w środę,

    czytając te kuriozalne prowokacje jesteśmy zadziwieni agresją, sianiem zamieszania i ordynarnych kłamstw, musimy odpisywać bo jak widać niektóre firmy bazują tylko na sprzedaży internetowej i opiniach , a ich metoda to ,,burza w szklance wody'' w internecie,
  • phoenixcontact
  • #362
    kkknc
    Level 43  
    @Audiopol serwis1 jak na razie to nie widzę by w jaki kolwiek firma Audiopol do czegokolwiek​ się ustosunkowała. Tylko jak mantrę powtarza że to konkurencja ją pomawia. Pismo z odpowiedzią którą wstawił @Wiktor Liwinski widzę. Cenę widzę i tak głupiej odpowiedzi to dawno nie czytałem. Jeżeli ten pan sfałszował pismo to podajcie do sądu. Natomiast bardzo chętnie skoro tak od pisaliście. Zobaczyłbym oficjalna odpowiedź od producenta programu automapy że jego program jest wadliwy i powoduje nie działanie waszych stacji
    . Jak również odpowiedź Microsoftu że tak spier.... swój system operacyjny że to powoduje uszkodzenie waszych stacji. Bo jak dwie tak duże filmy wezmą się za waszą za przeproszeniem dupę to niewiele z niej zostanie. I wtedy Dowiecie się, co to jest pomawianie. Na przedstawionym piśmie jasno też wynika że za naprawę została pobrana opłata a nie za darmo.
    A wklejenie tych samych odpowiedzi za każdym razem i omijanie postawionych pytań mnie zaczyna przekonać do przedstawionych faktów niby konkuręcji.
  • #363
    Wiktor Liwinski
    Level 10  
    I jeszcze pytanie. Czy to przypadkiem wasz robot wysłał do mnie paczkę i ten wasz paragon za naprawę? Stacje 2 din GMS jaką kupić? 6311 vs 6401
  • #364
    Audiopol serwis1
    Level 12  
    kkknc wrote:
    @Audiopol serwis1 jak na razie to nie widzę by w jaki kolwiek firma Audiopol do czegokolwiek​ się ustosunkowała. Tylko jak mantrę powtarza że to konkurencja ją pomawia. Pismo z odpowiedzią którą wstawił @Wiktor Liwinski widzę. Cenę widzę i tak głupiej odpowiedzi to dawno nie czytałem. Jeżeli ten pan sfałszował pismo to podajcie do sądu. Natomiast bardzo chętnie skoro tak od pisaliście. Zobaczyłbym oficjalna odpowiedź od producenta programu automapy że jego program jest wadliwy i powoduje nie działanie waszych stacji
    . Jak również odpowiedź Microsoftu że tak spier.... swój system operacyjny że to powoduje uszkodzenie waszych stacji. Bo jak dwie tak duże filmy wezmą się za waszą za przeproszeniem dupę to niewiele z niej zostanie. I wtedy Dowiecie się, co to jest pomawianie. Na przedstawionym piśmie jasno też wynika że za naprawę została pobrana opłata a nie za darmo.
    A wklejenie tych samych odpowiedzi za każdym razem i omijanie postawionych pytań mnie zaczyna przekonać do przedstawionych faktów niby konkuręcji.



    Prosze o konkretne pytanie, bo cały czas jest zamęt,

    pytanie jest takie czy stację którą przysłał Pan Liwiński naprawiliśmy odpłatnie czy nie , ustalmy fakty bo cała metodyka siania nienawiści na forum polega właśnie na straszeniu , robienie burzy w szklance wody.
    proszę nie używać wulgarnych słów , ten krzyk , awanturowanie się konkurencji ma jedynie za zadanie sianie zametu,
    Jak wspominaliśmy wczesniej jeden z piszących tu Panów który wręcz namiawiał do zaprzestania sprzedaży zaprzyjaźnioną firmę , po kilku tygodniach pojawił się z ofertą, stacji chińskich z androidem bez licenji, oraz także bez licenji urządzęń typu Vordon,

    przepraszm po pierwsze , czemu mamy na forum wchodzić w prowokacje z konkuercją ? właśnie o to chodzi o prymitywne zamieszanie że my mamy kogoś podać do sądu, to jest zastrasznie na forum i tworzenie atmosfery strachu na zasadzie :

    ,,nie kupujcie GMS-a bo się kury nie będą niosły''


    ja nie wiem o czym Pan mówi, nie znam Pana i nie życzę sobie aby zwracał sie Pan do mnie o kopaniu w D,.. jeżeli ma Pan jakieś pytanie bardzo prosze je zadać.

    Ja rozumiem zdenerwowanie , że pewne służby już zajęły się sprzedażą nielegalnych stacji na allegro , bez vatu cła itd, rozumiem też, że pewne firmy z tego żyją, no i muszą pomawiać legalnie działające firmy takie jak Audiopol.
  • #365
    kkknc
    Level 43  
    Na razie to widzę że to kolega wprowadza zamęt.
    Ale okej jasne pytania.
    Czy naprawa pana Lewińskiego była odpłatna?
    On przedstawił paragony od was wy twierdzić że nie.
    Ktoś podrobił paragon?
    Więc proszę o kopię zawiadomienie o przestępstwo z Urzędu Skarbowego że ktoś na wasze konto wystawia paragon.
    Lub inne ale sensowne wytłumaczenie, a nie pisanie że konkurencja nas pomawia. Czy że ktoś sprzedaje inne chińskie z Androida bo już mi się zaczynają flaki przewracać od czytania ciągle tego samego.
    Kolejne pytanie to jasna i wiążąca odpowiedź od suportu firm
    Aqurat i Geosystems Polska. I przedstawienie go na forum.
    W jaki sposób i dlaczego ich program uszkadza fizycznie waszą stację? I co zrobili by to naprawić.
    O taki szczególe jak się dogadaliśmy że ich program pusje wasz wyrób nie wspomnę.
    Ta sama odpowiedź bym chciał przeczytać od suportu Microsoft-u dlaczego ich oprogramowanie jak twierdzicie uszkadza waszą stację.
    Czy te pytania są jasne czy w dalszym ciągu będzie pan miał zmiar oskarżając innych i stwiedzajac że z
    żadnych pytań nie widzi i że wszystko to wymysły konkurencji.
  • phoenixcontact
  • #366
    Wiktor Liwinski
    Level 10  
    Audiopol serwis1 wrote:
    Wiktor Liwinski wrote:
    Takie wrażenie, że osoba pod loginem Audiopol serwis1 to robot :)
    No cóż XXI wiek i może tak „wspaniała” polska firma audiopol stworzyła nowego robota i niedługo zamieści reklamę tego cuda techniki :)



    Szanowny Panie Liwiński, my bardzo lubimy Rosjan , czemu podaje Pan nie prawdę ,

    Wiem ,że Pana jako Rosjanina bardzo boli że Polska firma się rozwija , tak bardzo Pan to podkreśla , polska firma,

    tak prosze Pan jesteśmy Polską firmą , z Polskim kapitałem a grupy handlujące lewym towarem bez Fv. mają wielki problem,

    jak widać z marką GMS,

    Pan Liwiński, podaje kłamliwe informacje, stacja została naprawiona bez żadnych kosztów,

    wysyła jakies pisam od prawnika, żeby robić zamęt i siać postrach na forum,
    Jedna z zaprzyjaźnionych firm poinformowała nas o awanturującym się Rosjaninie któremu coś nie działa w mapach jak jeździ po Rosji,
    Całe straszenie to oszustwo manipulacja, słabej jakości zaczepka ,
    Uprzejmie informujemy że nieprawdziwe informacje podawane przez osoby trolujace firmę GMS i Audiopol, najprawdopodbniej będą skierowane na drogę sądową
    Cały temat to robienie sztucznego zamieszania, Pan Liwiński przysłał urządzenie zostało naprawione bez kosztów,
    do tego jego kolega Rosjanin który natrętnie do nas dzwonił , ale nie można było się z nim porozumieć, bo słabo mówił po Polsku, także próbował
    się awanturować , sytuacja absolutnie faszłerstwo,
    Nie było punktu zaczepnego, to ktoś wysłał jakies pismo , żeby miało czym pisać na forum,
    kontaktował się z nami raz i pzrysyłał zrzuty ekranu że w Rosji coś nie działa, mapy oraz nawigowanie na terenie Rosji to kwestia
    AutoMapy,..

    "Szanowny Panie Liwiński, my bardzo lubimy Rosjan , czemu podaje Pan nie prawdę" - Cieszę się, że lubicie Rosjan, ja do nich też nic nie mam, ale nie o tym dyskutujemy, proszę jednak konkretnie napisać gdzie jest nieprawda w tym co piszę.
    "Wiem ,że Pana jako Rosjanina bardzo boli że Polska firma się rozwija , tak bardzo Pan to podkreśla , polska firma" - Nie wiem co pan wie widocznie korzysta pan z wróżek i w dodatku oszustek, ale ja podaje swoje prawdziwe personalia i nie jestem Rosjaninem. A "boli" mnie to, że piszecie o tym jak porządną jesteście Polską firmą, a tak naprawdę przynosicie wstyd Polskim Firmom. Na resztę pytań nie mam zamiaru odpowiadać bo to co piszecie jest chore i szkoda słów. Powtórzę, moja stacja GSM 6311 była u was w naprawie z tą samą usterką 2 razy i 2 razy pobraliście za naprawę pieniądze (dokumenty potwierdzające to wystawiłem) więc proszę nie kłamać panie przedstawicielu firmy Audiopol.
  • #367
    Audiopol serwis1
    Level 12  
    kkknc wrote:
    Na razie to widzę że to kolega wprowadza zamęt.
    Ale okej jasne pytania.
    Czy naprawa pana Lewińskiego była odpłatna?
    On przedstawił paragony od was wy twierdzić że nie.
    Ktoś podrobił paragon?
    Więc proszę o kopię zawiadomienie o przestępstwo z Urzędu Skarbowego że ktoś na wasze konto wystawia paragon.
    Lub inne ale sensowne wytłumaczenie, a nie pisanie że konkurencja nas pomawia. Czy że ktoś sprzedaje inne chińskie z Androida bo już mi się zaczynają flaki przewracać od czytania ciągle tego samego.
    Kolejne pytanie to jasna i wiążąca odpowiedź od suportu firm
    Aqurat i Geosystems Polska. I przedstawienie go na forum.
    W jaki sposób i dlaczego ich program uszkadza fizycznie waszą stację? I co zrobili by to naprawić.
    O taki szczególe jak się dogadaliśmy że ich program pusje wasz wyrób nie wspomnę.
    Ta sama odpowiedź bym chciał przeczytać od suportu Microsoft-u dlaczego ich oprogramowanie jak twierdzicie uszkadza waszą stację.
    Czy te pytania są jasne czy w dalszym ciągu będzie pan miał zmiar oskarżając innych i stwiedzajac że z
    żadnych pytań nie widzi i że wszystko to wymysły konkurencji.





    Widzę ,że bardzo Pana zdenerwowało , że piszemy na temat handalrzy androidem , bez cła vatu oraz , takimi androidami jak np. Navi Premium czy inne które zgodnie z poslkim prawem nie powinny być sprzedawane z powodu braku homologacji, E ,
    Bardzo też Pana boli i starsznie Pan stara sie tuszować stwierdzenie że temat został załozony przez konkurencję,
    całośc to wymysły oraz trolowanie i pomawianie firmy Audiopol,

    Po drugie , nie będziemy przed konkurencją udowadniać że nie jesteśmy wielbłądem,

    po trzecie jak zwykle jest dezinformacja, :

    Nie wiem o jakim uszkodzeniu Pan mówi, nie wiem o jakim uszkodzeniu Microsoftu Pan mówi , to jakieś opary absurdu i jak zwykle
    krzyki, agresja, ataka język nienawieści,
    po czwarte co Pan ma z nami wspólnego , co pan ma w tym temacie ? ma Pan jakies urządzenie problem ? czy to kolejne kato aby generować wpisy
    Jak widać dezinformacja, dezinformacja, i jeszcze raz dezinformacja a między tym powtarzanie jak mantra słowa Wy, cośtam , Wy to Wy tamto,


    Jak w całym temacie chodzi o robienie burzy w szklance wody, sianie zamętu, starszenie jakimiś urzędami sądami, paragonami , Microsoftem,
    Automapą, w czyim imieniu Pan się wypowiada , i dokałdnie o c ochodzi ?
    prosze o odpowiedź w czyim imieni się Pan wypowiada, jakie Pan ma informacje na tema urządzeń, proszę podac źródła i osoby będziemy się z nimi kontaktować,
    Jak na razie widać tylko próbę zakrzyczenia , wymyślone insynuacje, i opary absurdu .


    Prosze się tak nie denerwować, mamy ustalić czy naprawa Pan Liwińskiego była płatna,

    Jak widac za chwilę w temacie pojawi się dezinformacja , ZACZNIE PISAC KILKA OSÓB, ZACZNĄ POJAWIAC SIĘ WPISY A GDZIE PODPIĄC KABELEK BO AUDIOPOL JEST ZŁY, GDZIE PODŁĄCZYĆ KAMERĘ BO AUDIOPOL JEST ZŁY,


    Mam wielką prośbę do moderatora aby pozwolił wyjasnić krok po kroku, oszustwo i prowokację jaka jest dokonowana.
  • #368
    powalla
    Moderator of CarAudio
    Audiopol serwis1 wrote:
    Mam wielką prośbę do moderatora aby pozwolił wyjasnić krok po kroku, oszustwo i prowokację jaka jest dokonowana.


    Proszę bardzo ale zacznijcie od tego>
    Audiopol serwis1 wrote:
    Pan Liwiński, podaje kłamliwe informacje, stacja została naprawiona bez żadnych kosztów,
    Wiktor Liwinski wrote:
    Powtórzę, moja stacja GSM 6311 była u was w naprawie z tą samą usterką 2 razy i 2 razy pobraliście za naprawę pieniądze (dokumenty potwierdzające to wystawiłem) więc proszę nie kłamać panie przedstawicielu firmy Audiopol.
    Wiktor Liwinski wrote:
    Czy to przypadkiem wasz robot wysłał do mnie paczkę i ten wasz paragon za naprawę?


    Te wasze teksty o dezinformacji, trolowaniu itd itd może zostawcie już sobie dla ... no nie wiem rodziny, czy tam znajomych z FB, forum GW, czy Bravogirl.pl, bo tutaj na forum ewidentnie widać że mijacie się z prawdą, a tymi swoimi zarzutami wobec waszych klientów po prostu się ośmieszacie ...
  • #369
    Audiopol serwis1
    Level 12  
    powalla wrote:
    Proszę bardzo ale zacznijcie od tego>


    Witam Serdecznie , i dziękuje że wziął Pan udział w dyskusji, dokładnie opiszemy ja wyglądała sutuacja.

    Na wstępie pozwolę sobie zadać pytanie czy : osoba która odsyła urządzenie do dystrybutora do jakie kolwiek naprawy , i zgodnie z prawem podejmuje naprawy gwarancyjnej,
    powinna dosłć ? Kartę gwarancyjną, i dowód zakupu ?
    Co w sytuacji , jeżlei osoba przysyła do dystrybutora urządzenie, bez dowodu zakupu oraz karty gwarancyjnej, a wszystko wskazuje że urządzenie ma 3 lata i jest dwano po gwarancji .
    Co do dezinformacji, Pan Liwiński pisze na forum że nie wie , gdzie może naprawić urządzenie, po czym dalej pisze że jedgo kolega sprzedaje stacje GMS i wie że dużo ich sprzedał,
    Czy Pan Liwiśnki , który w swoim mieście ma 3 punkty dystrybucji , a także miejsce gdzie zkupił powinien udać się w to miejsce i dokonac reklamacji, prosić o pomoc , a nawet rządzać jesli coś z urządzenim jest nie tak ?
    czemu tak nie może zrobić ? czemu urządzenie chce reklamować u dystrybutora mimo tego , że oddając urządzenie u lokalnej firmy , nie ma żadnych kosztów wysyłki ect ?

    Koszta na paragonie to 25zł koszt , wysyłki, 20zł ekspertyza urządzenia i aktualizacja oprogramowania którą możan było wykonać w miejscu zakupu jesli coś zawiesiło urządzenie.

    DODAM , ŻE PAN LIWIŃSKI PRZYSŁAŁ BEZ DOWODU ZAKUPU ORAZ KARTY GWARANCYJNEJ, MAŁO TEGO URZĄDZENIE ! JEST PO GWARANCJI ! NAPARWILIŚMY JE GRATIS ! I ZAPŁACIŁ JEDYNIE KOSZTA WYSYŁKI PONIEWAŻ NIE CHCIAŁ SKONTAKTOWAĆ SIĘ
    W MIEJSCU ZAKUPU, .

    Ale to jeszcze nic.


    Zacznijmy od poczatku:

    1 )wpis : 28 kwietnia Pan Liwiński loguje się na forum i pisze , jak to dużo może opowiedzieć o serwisie Audiopol.

    Stacje 2 din GMS jaką kupić? 6311 vs 6401

    2) dnia 26 kwietnia urządzenie dociera do naszegop serwisu, Pan Liwiński nie wie , jak wygląda sprawa naprawy urządzenie, my nie wiemy co jest z urządzeniem ale już w bojowym nastroju pisze na forum jaki Audiopol jest zły,
    urządzenie jest w naszym serwisie, przez miesiąc mamy 2 reklamacje, 1 Blaupunkta którego naprawiamy, ponieważ Blaupunkt ogłosił bankructwo i często firmy do nas przysyłają swoje reklamacje , bo podobno dystrybutor Balupunkta nie posiada części ..
    mamy dwa urządzenia przez miesiąc Pan Liwiśnki już zaczyna , wypisywac jaki to Audiopol zły,
    Dodajmy urządzenie jest po gwarancji, nie ma dowodu zakupu , nie ma karty gwarancyjnej.
    Stacje 2 din GMS jaką kupić? 6311 vs 6401


    3) Jedna z firm poinformowała nas o ,,awanturującym się Rosjaninie'' który ma problem z urządzeniem ,że gdzieś w Rosji nie działa mu AutoMapa itd.

    W takim przypadku prosimy klienta aby dosłał mapę, w celu diagnozy, możliwe sa przyczyny:

    a) wadliwa karta / uszkodzenie mechaniczne/uszkodzenie nośnika
    b) źle pobrana / nie do końca / źle zaktualizowana / mapa
    c) mapa piracka / brak ścieżki do urządzęń GMS , brak sterwoników do głosu.
    d) bywały przypadki że klient nie świadomie doisntalował, np,. zdjęcia lub coś innego na kartę i jest błąd odczytu.
    Jeżlei klient już odsyła urządzeni do nas, prosimy o dołożenie mapy, dodajmy że nie ma możliwości żeby ktoś mapę skopiował itd.


    Pan Liwiśńki dzwoniąc do nas stwierdził , że .....nic nas nie obchodzi jaka mapę ma i to nas nie powinno interesować, przekazal kilka niezbyt miłych słów że jak mu nei naprawimy urządzenia to nas opisze na forum, wcześniej dzwonił jakiś rosjanin który słabo mówił po Polsku i nie można było z nim porozmawiać.


    Ale dalej obserwujemy bo Pan zaczyna pisać na forum, jaki to Audiopol zły, jakie to ma problemy, nie wie gdzie naprawić urządzenie, że my nie wiemy z kim rozmawiamy, powyżej zdjęcie z serwisu, w naprawie dwie stacje 1 Blaupunkt i GMS 6311 zakupiony w 2013 r jak wynika z bazy danych po numerze seryjnym... ale nic dalej obserwujemy jak Pan Liwiński w bojowym nastroju robi podkład na forum... ( opisuje już jaki to Audiopol zły, ile osób się żali - oczywiście insynuacja i pomówienie)
    Na forum zaczyna opisywać o prawniku, - przypominam urządzenie dosłane do nas bez karty gwarancyjenj opraz dowodu zakupu !

    Mało tego ! urządzenie naparwiamy bezpłatnie !!!! klient otrzymuje jedynie koszta wysyłki /ekspertyzy/ w korespondencji mailowej ktoś podający się za adwokata rząda od nas naprawy, odpisujemy że urządzenie jest dawno po gwarancji , nie została dostarczona karta gwarancyjna ani dowód zakupu, - my po nr,seryjnym sprwdzamy że zostało sprzeadne w 2013 r ..

    Pan Liwiśnki w między czasie opisuje wielką bitwę z Audiopolem na forum, prowokuje że mamy podac go do sądu, szukane są zaczpki i różnego rodzaju inne metody.. a w tym czasie naprawione urządzenie po gwarancji czeka na wysyłkę w serwisie.
    W między czasie dalej pojawiają się jakieś szkalujące wpisy.
    i tak wygląda sytuacja, burza w szklance wody, manipulacja, jezyk nienawiści i oszustwo. tak wyglada cały temat od 3 lat,
    jest to calkowicie spreparowana fałszywka,


    Opowieści o bitwie z serwisem to kłamstwa wyssane z palca . celem jest zastraszanie klientów, dystrybutorów,
    na dosyć prostej zasadzie : ,, nie kupujcie GMS-a bo się kury nie będą niosły''
  • #370
    Wiktor Liwinski
    Level 10  
    Audiopol serwis1 wrote:
    powalla wrote:
    Proszę bardzo ale zacznijcie od tego>


    Witam Serdecznie , i dziękuje że wziął Pan udział w dyskusji, dokładnie opiszemy ja wyglądała sutuacja.

    Na wstępie pozwolę sobie zadać pytanie czy : osoba która odsyła urządzenie do dystrybutora do jakie kolwiek naprawy , i zgodnie z prawem podejmuje naprawy gwarancyjnej,
    powinna dosłć ? Kartę gwarancyjną, i dowód zakupu ?
    Co w sytuacji , jeżlei osoba przysyła do dystrybutora urządzenie, bez dowodu zakupu oraz karty gwarancyjnej, a wszystko wskazuje że urządzenie ma 3 lata i jest dwano po gwarancji .
    Co do dezinformacji, Pan Liwiński pisze na forum że nie wie , gdzie może naprawić urządzenie, po czym dalej pisze że jedgo kolega sprzedaje stacje GMS i wie że dużo ich sprzedał,
    Czy Pan Liwiśnki , który w swoim mieście ma 3 punkty dystrybucji , a także miejsce gdzie zkupił powinien udać się w to miejsce i dokonac reklamacji, prosić o pomoc , a nawet rządzać jesli coś z urządzenim jest nie tak ?
    czemu tak nie może zrobić ? czemu urządzenie chce reklamować u dystrybutora mimo tego , że oddając urządzenie u lokalnej firmy , nie ma żadnych kosztów wysyłki ect ?

    Koszta na paragonie to 25zł koszt , wysyłki, 20zł ekspertyza urządzenia i aktualizacja oprogramowania którą możan było wykonać w miejscu zakupu jesli coś zawiesiło urządzenie.

    DODAM , ŻE PAN LIWIŃSKI PRZYSŁAŁ BEZ DOWODU ZAKUPU ORAZ KARTY GWARANCYJNEJ, MAŁO TEGO URZĄDZENIE ! JEST PO GWARANCJI ! NAPARWILIŚMY JE GRATIS ! I ZAPŁACIŁ JEDYNIE KOSZTA WYSYŁKI PONIEWAŻ NIE CHCIAŁ SKONTAKTOWAĆ SIĘ
    W MIEJSCU ZAKUPU, .

    Ale to jeszcze nic.


    Zacznijmy od poczatku:

    1 )wpis : 28 kwietnia Pan Liwiński loguje się na forum i pisze , jak to dużo może opowiedzieć o serwisie Audiopol.

    Stacje 2 din GMS jaką kupić? 6311 vs 6401

    2) dnia 26 kwietnia urządzenie dociera do naszegop serwisu, Pan Liwiński nie wie , jak wygląda sprawa naprawy urządzenie, my nie wiemy co jest z urządzeniem ale już w bojowym nastroju pisze na forum jaki Audiopol jest zły,
    urządzenie jest w naszym serwisie, przez miesiąc mamy 2 reklamacje, 1 Blaupunkta którego naprawiamy, ponieważ Blaupunkt ogłosił bankructwo i często firmy do nas przysyłają swoje reklamacje , bo podobno dystrybutor Balupunkta nie posiada części ..
    mamy dwa urządzenia przez miesiąc Pan Liwiśnki już zaczyna , wypisywac jaki to Audiopol zły,
    Dodajmy urządzenie jest po gwarancji, nie ma dowodu zakupu , nie ma karty gwarancyjnej.
    Stacje 2 din GMS jaką kupić? 6311 vs 6401


    3) Jedna z firm poinformowała nas o ,,awanturującym się Rosjaninie'' który ma problem z urządzeniem ,że gdzieś w Rosji nie działa mu AutoMapa itd.

    W takim przypadku prosimy klienta aby dosłał mapę, w celu diagnozy, możliwe sa przyczyny:

    a) wadliwa karta / uszkodzenie mechaniczne/uszkodzenie nośnika
    b) źle pobrana / nie do końca / źle zaktualizowana / mapa
    c) mapa piracka / brak ścieżki do urządzęń GMS , brak sterwoników do głosu.
    d) bywały przypadki że klient nie świadomie doisntalował, np,. zdjęcia lub coś innego na kartę i jest błąd odczytu.
    Jeżlei klient już odsyła urządzeni do nas, prosimy o dołożenie mapy, dodajmy że nie ma możliwości żeby ktoś mapę skopiował itd.


    Pan Liwiśńki dzwoniąc do nas stwierdził , że .....nic nas nie obchodzi jaka mapę ma i to nas nie powinno interesować, przekazal kilka niezbyt miłych słów że jak mu nei naprawimy urządzenia to nas opisze na forum, wcześniej dzwonił jakiś rosjanin który słabo mówił po Polsku i nie można było z nim porozmawiać.


    Ale dalej obserwujemy bo Pan zaczyna pisać na forum, jaki to Audiopol zły, jakie to ma problemy, nie wie gdzie naprawić urządzenie, że my nie wiemy z kim rozmawiamy, powyżej zdjęcie z serwisu, w naprawie dwie stacje 1 Blaupunkt i GMS 6311 zakupiony w 2013 r jak wynika z bazy danych po numerze seryjnym... ale nic dalej obserwujemy jak Pan Liwiński w bojowym nastroju robi podkład na forum... ( opisuje już jaki to Audiopol zły, ile osób się żali - oczywiście insynuacja i pomówienie)
    Na forum zaczyna opisywać o prawniku, - przypominam urządzenie dosłane do nas bez karty gwarancyjenj opraz dowodu zakupu !

    Mało tego ! urządzenie naparwiamy bezpłatnie !!!! klient otrzymuje jedynie koszta wysyłki /ekspertyzy/ w korespondencji mailowej ktoś podający się za adwokata rząda od nas naprawy, odpisujemy że urządzenie jest dawno po gwarancji , nie została dostarczona karta gwarancyjna ani dowód zakupu, - my po nr,seryjnym sprwdzamy że zostało sprzeadne w 2013 r ..

    Pan Liwiśnki w między czasie opisuje wielką bitwę z Audiopolem na forum, prowokuje że mamy podac go do sądu, szukane są zaczpki i różnego rodzaju inne metody.. a w tym czasie naprawione urządzenie po gwarancji czeka na wysyłkę w serwisie.
    W między czasie dalej pojawiają się jakieś szkalujące wpisy.
    i tak wygląda sytuacja, burza w szklance wody, manipulacja, jezyk nienawiści i oszustwo. tak wyglada cały temat od 3 lat,
    jest to calkowicie spreparowana fałszywka,


    Opowieści o bitwie z serwisem to kłamstwa wyssane z palca . celem jest zastraszanie klientów, dystrybutorów,
    na dosyć prostej zasadzie : ,, nie kupujcie GMS-a bo się kury nie będą niosły''

    Nie jestem człowiekiem urodzonym w epoce internetu i nie mam potrzeby siedzieć przy kompie godzinami ale obiecuje, że odpowiem na tego posta w wolnym czasie. Osoba (anonim jak dla mnie) która napisała te opowiadania manipuluje faktami, ale myśle, że da się udowodnić, iż w moim przypadaku firma Audiopol oszukuje i kręci.
  • #371
    Fred666
    Level 1  
    Witam, postanowiłem dołączyć się do dyskusji jako przyszły i jednak z tego co widzę niedoszły klient Ww. firmy gdyż chciałem (czas przeszły) nabyć drogą kupna radio z serii GMS.

    Z tego co widzę to pierwsze problemy na tym forum ze stacjami firmy Audiopol sięgają 2014r i przykre jest to że polska firma z polskim kapitałem od 3 lat nie wyciąga wniosków w kontakcie z klientami, gdyż to najbardziej bije po oczach. Czytając te jakże ożywione dyskusje po między zniecierpliwionymi już klientami a kimś oddelegowanym z firmy Audiopol do kontaktu z klientem który w każdej wiadomości wstawia te same teksty, odpowiada ludziom w sposób opryskliwy i zupełnie nie związany z tematem mam wrażenie, że za kontakt z klientem w tej firmie odpowiada Pan Henio, konserwator powierzchni płaskich który po wyszorowaniu podłogi siada do komputera i sili się na wielkie słowa. Proszę wybaczyć ale wy nie potraficie nawet prawidłowo przepisać nazwiska waszego klienta a co dopiero podejść profesjonalnie do reklamacji urządzenia czy też odparcia wszechobecnego ''hejtu'' który spada na waszą firmę niczym gówno wrzucone w wirniki wentylatora mającego chłodzić wasze wielkie umysły w letnie upały.
    Pozwoliłem sobie na te dwa nieco bardziej obrazowe porównania po to aby zwrócić uwagę czytelników na sposób w jaki staracie się manipulować faktami odwracając przy tym uwagę czytających od prawdziwego problemu.
    Teksty o pomówieniach, konkurencji, trolowaniu, nieodpowiadanie na zadane pytania, kłamstwa o bezpłatnym usunięciu usterki i wiele wiele innych są po prostu słabe. Oczywiście wiedzę swą mogę czerpać jedynie z wyczytanych wpisów ale jeśli forumowicz Wiktor Liwiński na każdy zarzut ma argument w postaci paragonu, faktury czy listu przewozowego od kuriera to proszę wybaczyć ale z faktami się nie dyskutuje.

    Co z maksymą, że klient ma zawsze rację ? hmm... Nie tak to powinno wyglądać. Przyszli klienci chcą widzieć firmę która od czasu do czasu przyzna się do błędu i wyjdzie na przeciw oczekiwaniom klienta chcącego zapłacić za wasz produkt nie małe w końcu pieniądze. Mogłem przeczytać opinie i po prostu nie kupić Państwa produktu nie tracąc przy tym czasu na pisanie tego tekstu, ale poziom zażenowania który czułem czytając Państwa wpisy nie pozwolił mi przejść obok tego obojętnie.

    Ps. Nie chciał bym zostać wmieszany w tę całą dyskusję a mój wpis to jedynie subiektywna opinia czytelnika forum. Pozdrawiam
  • #372
    n3kro
    Level 12  
    Ja chciałbym jedynie ponowić swoje pytanie dot. serwisów Państwa firmy w trójmieście. Przed zakupem chciałbym przetestować stację 6808 oraz 7731.
  • #373
    wieslaw200
    Level 12  
    Wiktor Liwinski wrote:
    wieslaw200 wrote:
    Zapytam, jak wygląda blokowanie systemu, ja w swoim 6401 nie mam takiego problemu, od kilku lat wgrywam pirata AutoMapa.


    Blokowanie systemu wygląda w ten sposób, że przestaje reagować panel/ekran dotykowy (nie ma możliwości przełączania: utworów muzycznych zapisanych na karcie pamięci; między stacjami radiowymi; korzystania z AutoMapy, bo nie ma jak wpisać adres itp.) natomiast można sterować niektórymi funkcjami za pomocą pilota od tego radioodtwarzacza (można przełączać między stacjami radiowymi, utwory muzyczne z karty) tak mniej więcej to wygląda i w moim przypadku powtórzyło się drugi raz i kto wie czy nie powtórzy się trzeci, bo ostatnio wyskoczył mi taki komunikat Stacje 2 din GMS jaką kupić? 6311 vs 6401 ale po wyłączeniu i włączeniu radioodtwarzacza znikł .


    Ewidentnie jest to twoja wina, ten błąd oznacza, że źle wgrałeś Automapę, nie pod ten system lub nie zaznaczyłeś opcji dodaj skrót albo antywirus wyciął ci jakiś plik na karcie. Ja swojego GMS 6401 używam już około 4 lat i nigdy nie miałem problemu. W ostateczności możesz mieć problem z zasilaniem np spada napięcie.
  • #374
    Wiktor Liwinski
    Level 10  
    Jestem ciekawy czy Właściciel firmy z 30-sto letnim doświadczeniem wie co
    wyrabia serwis w Kielcach czy tylko sprawdza wpływ na konto, ale obiecałem
    odpisać na post osoby, która podaje się za przedstawiciela firmy
    Audiopol, więc odpisuję.

    Audiopol serwis1 wrote:
    Co do dezinformacji, Pan Liwiński pisze na forum
    że nie wie , gdzie może naprawić urządzenie,
    - oczywiście, nie wiem
    i próbowałem za pomocą forum dowiedzieć się ale wy nie
    odpowiedzieliście na moje pytanie, proszę przeczytać mój post z dnia
    #337 09 Maj 2017 20:23 oraz #339 10 Maj 2017 21:16.

    Wiktor Liwinski wrote:
    po czym dalej pisze że jedgo kolega sprzedaje
    stacje GMS i wie że dużo ich sprzedał,
    -proszę mi podać gdzie tak
    pisze ? Napisałem:" znam Pana który ma swój warsztat i
    zamontował kilka radioodtwarzaczy ww. firmy i z jego słów klienci nie
    mieli z nimi problemów." To właśnie ten Pan doradził mi kupno waszego
    produktu, sprowadził z hurtowni, która zamówiła to
    bezpośrednio u was w Kielcach i On również to zamontował w 2015 roku.
    Więc proszę nie kłamać i nie manipulować faktami.

    Audiopol serwis1 wrote:
    Czy Pan Liwiśnki , który w swoim mieście
    ma 3 punkty dystrybucji , a także miejsce gdzie zkupił powinien udać się w
    to miejsce i dokonac reklamacji, prosić o pomoc , a nawet rządzać jesli coś
    z urządzenim jest nie tak ?

    czemu tak nie może zrobić ? czemu urządzenie chce reklamować u dystrybutora
    mimo tego , że oddając urządzenie u lokalnej firmy , nie ma żadnych
    kosztów wysyłki ect ?
    - ile mogę pytać o te punkty, podajcie
    adresy, chociażby jeden. Jak moja stacja zablokowała się za 1 razem
    pojechałem w miejsce gdzie ją kupiłem i zamontowano mi wasz produkt, wtedy
    Pan z tego serwisu w mojej obecności zadzwonił do Audiopolu i otrzymaliśmy
    informację aby wysłać ten sprzęt do was. Natomiast za drugim razem (po około
    roku czasu), jak usterka powtórzyła się ponownie pojechałem do tego
    samego serwisu, znowu Pan z serwisu zadzwonił do was i historia
    powtórzyła się, powiedzieliście żeby wysłać tą stacje do Audiopolu,
    co wówczas ja osobiście uczyniłem. Skoro sami chcieliście abym
    przysłał do was bezpośrednio wasz wadliwy produkt to po co teraz wykręcacie
    się pisząc takie bzdury o tym abym znalazł sobie w swojej okolicy punkt
    dystrybucji?

    Audiopol serwis1 wrote:
    Koszta na paragonie to 25zł koszt , wysyłki, 20zł
    ekspertyza urządzenia i aktualizacja oprogramowania którą możan było
    wykonać w miejscu zakupu jesli coś zawiesiło urządzenie.
    - hallo,
    czy ktoś jest ślepy? Paragon, który dostałem od was za drugim razem
    (dodany na forum) ma inne kwoty 29zł-koszt przesyłki i 30zł-wznowienie
    oprogramowania. Mylicie klientów czy co?

    Audiopol serwis1 wrote:
    DODAM , ŻE PAN LIWIŃSKI PRZYSŁAŁ BEZ DOWODU
    ZAKUPU ORAZ KARTY GWARANCYJNEJ, MAŁO TEGO URZĄDZENIE ! JEST PO GWARANCJI !
    NAPARWILIŚMY JE GRATIS ! I ZAPŁACIŁ JEDYNIE KOSZTA WYSYŁKI PONIEWAŻ NIE
    CHCIAŁ SKONTAKTOWAĆ SIĘ

    W MIEJSCU ZAKUPU, .
    - nic o tym nie było mi wiadomo do momentu jak
    teraz nie podnieśliście tego, pisałem do was kilka maili jak naprawiliście
    (odpłatnie) za 1razem w 2016, a ja nie zgadzałem się z opłatą usługi,
    która powinna być wykonana na gwarancji i tam było tłumaczone w jaki
    sposób nabyłem wasz produkt, a teraz piszecie, że nie ma dowodu
    zakupu i gwarancji? To dlaczego w swojej ekspertyzie z tej naprawy
    Stacje 2 din GMS jaką kupić? 6311 vs 6401 tłumaczycie się,
    że naprawa nie jest gwarancyjna? Nic nie ma o brakach dokumentów,
    również w waszych mailach do mnie. Wasze maile do mnie to oddzielna
    historia, olaliście sprawę no bo kto o tym dowie się ale na forum to robicie
    z siebie ofiarę nagonek konkurencji.

    Audiopol serwis1 wrote:
    1 )wpis : 28 kwietnia Pan Liwiński loguje się na
    forum i pisze , jak to dużo może opowiedzieć o serwisie Audiopol.

    -tak w 2016 jak potraktowaliście mnie z pierwszą usterką to ja odpuściłem
    temat i nic nie pisałem na forum, ale tym razem obiecałem sobie, że na pewno
    opiszę jak postępujecie ku przestrodze innych, tym bardziej, że usterka
    powtórzyła się i miałem przeczucie, że za drugim razem znów
    będziecie się migać. Nie pomyliłem się.

    Audiopol serwis1 wrote:
    2) dnia 26 kwietnia urządzenie dociera do
    naszegop serwisu, Pan Liwiński nie wie , jak wygląda sprawa naprawy
    urządzenie, my nie wiemy co jest z urządzeniem ale już w bojowym nastroju
    pisze na forum jaki Audiopol jest zły,

    urządzenie jest w naszym serwisie, przez miesiąc mamy 2 reklamacje, 1
    Blaupunkta którego naprawiamy, ponieważ Blaupunkt ogłosił bankructwo
    i często firmy do nas przysyłają swoje reklamacje , bo podobno dystrybutor
    Balupunkta nie posiada części ..

    mamy dwa urządzenia przez miesiąc Pan Liwiśnki już zaczyna , wypisywac jaki
    to Audiopol zły,

    Dodajmy urządzenie jest po gwarancji, nie ma dowodu zakupu , nie ma karty
    gwarancyjnej.

    Stacje 2 din GMS jaką kupić ?





    3) Jedna z firm poinformowała nas o ,,awanturującym się Rosjaninie''
    który ma problem z urządzeniem ,że gdzieś w Rosji nie działa mu
    AutoMapa itd.



    W takim przypadku prosimy klienta aby dosłał mapę, w celu diagnozy, możliwe
    sa przyczyny:



    a) wadliwa karta / uszkodzenie mechaniczne/uszkodzenie nośnika

    b) źle pobrana / nie do końca / źle zaktualizowana / mapa

    c) mapa piracka / brak ścieżki do urządzęń GMS , brak sterwoników do
    głosu.

    d) bywały przypadki że klient nie świadomie doisntalował, np,. zdjęcia lub
    coś innego na kartę i jest błąd odczytu.

    Jeżlei klient już odsyła urządzeni do nas, prosimy o dołożenie mapy,
    dodajmy że nie ma możliwości żeby ktoś mapę skopiował itd.
    - tego to
    nawet komentować się nie chcę, tak dostaliście 26.05.2017 to urządzenie i
    napisaliście do mnie mail 4.05.2017 o treści

    :"Witam,Uprzejmie informujemy, że w stacji radiowej GMS 6311 o nr DA000588
    nastąpiło zablokowanie systemu operacyjnego WINDOWS.

    Podczas testowania urządzenia w serwisie ustalono że blokada systemu
    nastąpiła przez stosowanie nielicencyjnych map nawigacji lub używania

    plików audio video,które nie są akceptowane przez urządzenie.
    Nie dostarczono Nam kary z nawigacją która jest używana w urządzeniu.

    Koszt wznowienia oprogramowania oraz dostawy UPS to 59,00 pln ( wznowienie
    oprogramowania- 30,00 pln, koszt transporty pobranie - 29,00 pln)

    Pozdrawiam,

    Agata Dec". Gdzie żądanie dokumentów potwierdzających zakup?
    Doskonale wiecie o co chodzi tylko liczyliście, że i tym razem klient
    zapłaci jak za 1razem i będzie siedział cicho.

    To opisywanie ile macie na serwisie urządzeń i zdjęcie-żenada, trzeba było
    jeszcze zamieścić zdjęcie swojej spiżarni. Co to wnosi do sprawy? To samo
    się tyczy Rosjanina, a mnie jedna z firm informowała o "awanturującym się
    Amerykaninie" i co w związku z tym? Kogo to interesuje, że Rosjaninowi nie
    działa AutoMapa w Rosji? Jesteśmy w Polsce, proszę obudzić się. Za 1razem
    jak stacja zablokowała się powiedzieliście żeby wysłać do was również
    kartę z AutoMapą i wysłałem, namieszaliście tam wgrywając mi wersję
    6.19.0(2705)6.19.0.2712_PL_1602), która w ogóle nie działała w
    tej stacji jak ona do mnie wróciła. Moja wersja, która tam
    była to 6.19.0(2705)6.19.0.2705_PL_1512 była zapisana w instalacji zapasowej,
    wgrałem to z powrotem i wszystko zadziałało do momentu jak po około roku
    znów zblokowało się. Dla zainteresowanych mogę wkleić odpowiedź
    przedstawiciela AutoMapy co do blokowania systemu Windows, który
    wmawia Audiopol, bo napisałem mailem zapytanie do AutoMapy.

    Audiopol serwis1 wrote:
    Pan Liwiśńki dzwoniąc do nas stwierdził , że
    .....nic nas nie obchodzi jaka mapę ma i to nas nie powinno interesować,
    przekazal kilka niezbyt miłych słów że jak mu nei naprawimy
    urządzenia to nas opisze na forum, wcześniej dzwonił jakiś rosjanin
    który słabo mówił po Polsku i nie można było z nim
    porozmawiać.
    - ja osobiście dzwoniłem do was w 2016 to wy
    prowadziliście rozmowę tak jak by ktoś miał być pelikanem, który
    powinien łykać wszystko co mu się daje. I co wy tak jakiegoś Rosjanina
    wspominacie, co to wnosi w naszą sprawę?

    Audiopol serwis1 wrote:
    Mało tego ! urządzenie naparwiamy bezpłatnie !!!!
    klient otrzymuje jedynie koszta wysyłki /ekspertyzy/ w korespondencji
    mailowej ktoś podający się za adwokata rząda od nas naprawy, odpisujemy że
    urządzenie jest dawno po gwarancji , nie została dostarczona karta
    gwarancyjna ani dowód zakupu, - my po nr,seryjnym sprwdzamy że
    zostało sprzeadne w 2013 r ..
    - jakie znów bezpłatnie????
    Obudzicie się w końcu? Prawnik do was napisał po moim przedstawieniu sprawy,
    nie mam pojęcia co wy tam jemu odpisaliście (możliwe że znów
    kłamiecie) ale prawnik wysłał mi odpowiedź waszego prawnika, którą
    zamieszczam:"Szanowny Panie Mecenasie

    Działając na podstawie pełnomocnictwa udzielonego przez podmiot gospodarczy
    prowadzący działalność pod firmą AUDIOPOL uprzejmie informuję, co następuje:

    Zgłoszona usterka jest skutkiem zakłócenia działania oprogramowania,
    spowodowanego używaniem innego oprogramowania ( nie wnikając w jego
    pochodzenie), które wywołało taki skutek.

    Nie została przesłana karta pamięci zawierająca używane oprogramowanie, aby
    można usunąć usterkę na przyszłość.

    Jednocześnie informuję, że zgodnie z obowiązującymi zasadami serwisowymi,
    które, jak wynika z poniższej korespondencji były Państwu znane,
    wysyłka produktu nastąpi niezwłocznie po uiszczeniu ceny, ewentualnie za
    pobraniem – w tej mierze proszę o Państwa stanowisko.

    Pozostałe treści pozostawiam bez odpowiedzi zwracając jedynie uwagę Pana
    Mecenasa na obowiązujące przepisy.

    Z poważaniem Adw. Wojciech Zwierzchowski"

    Pytam, gdzie informacja o braku dokumentów? Może przestaniecie już
    kłamać i wybielać siebie? Twierdzicie, że po numerze ustaliliście, że
    mój radioodtwarzacz był kupiony w 2013 ja mam paragon, który
    dostałem od Pana z warsztatu gdzie był dokonany zakup i montaż waszego
    produktu, tam 2015r. Kto znów kłamie? To może po tylu moich
    wystawianiach dokumentów na forum teraz wystawcie wy dokument
    potwierdzający wasze słowa o tym, że było to sprzedane w 2013r. Kolejne
    pytanie, dlaczego dopiero teraz o tym wszystkim wspominacie? Nie wiecie jak
    wykręcić się z tej sytuacji bo to co piszecie, robicie to pełna
    kompromitacja.

    Audiopol serwis1 wrote:
    Pan Liwiśnki w między czasie opisuje wielką bitwę
    z Audiopolem na forum
    - za duże mniemanie macie o sobie w takim
    razie, nie jest to żadna "wielka bitwa" tylko moja próba żeby ludzie
    oszczędzili sobie czasu na użeranie się z wami w podobnej sytuacji, a przy
    okazji szansa dla was żebyście zrozumieli coś co na razie ciężko wam
    zrozumieć. Tacy uczestnicy forum jak na przykład: kkknc, powalla, Fred666 to
    raczej rozumieją i daj wam Bóg rozumu też to zrozumieć i przestać
    oszukiwać innych ludzi.

    Dodano po 1 [godziny] 5 [minuty]:

    wieslaw200 wrote:
    Ewidentnie jest to twoja wina, ten błąd oznacza, że źle wgrałeś Automapę, nie pod ten system lub nie zaznaczyłeś opcji dodaj skrót albo antywirus wyciął ci jakiś plik na karcie. Ja swojego GMS 6401 używam już około 4 lat i nigdy nie miałem problemu. W ostateczności możesz mieć problem z zasilaniem np spada napięcie.

    Moja wina w czym? Że nie kupiłem AutoMapy po zawyżonych cenach w Audiopol?
    Tak się składa, że kupiłem legalną AutoMape gdzie indziej i zainstalowaliśmy ją na nową kartę pamięci wraz z Panem który montował mi mojego GMS 6311 i raczej na tym się zna, więc nie bardzo rozumiem co tam zle można wgrać, że blokuje system Windowsa i nawet po resecie urządzenia panel nie reaguje i trzeba wysyłać do Audiopolu na odblokowanie. Pisałem do AutoMapy opisując moj problem, wklejam fragment odpowiedzi z AutoMapy: "AutoMapa nie zawiera i nigdy nie zawierała żadnych wadliwych plików, które mogłyby blokować działanie urządzenia. Po wyciągnięciu karty pamięci, a następnie wyłączeniu i włączeniu urządzenia, AutoMapa nie pozostawia po sobie żadnych śladów. Wszystko wraca do ustawień fabrycznych. Jeżeli po wyciągnięciu karty i resecie urządzenia, nadal coś jest nie tak z urządzeniem to na pewno nie jest to wina AutoMapy." Nie wiem, może tak jak ty trzeba wgrywać pirata aby to chodziło ale ja na tym się nie znam, wkurza mnie tylko podejście serwisu bo oni napewno wiedzą o co chodzi ale jest im wygodniej naprawiać i kasować niż pomoc rozwiązać problem.
  • #375
    n3kro
    Level 12  
    Widać, że Panowie w Audiopolu z tematem obsługi klienta zatrzymali się w XX wieku. Internet nie wybacza takiego podejścia. Teraz zdecydowanie łatwiej jest nagłośnić spory. Dlatego, należało zamknąć temat jednym merytorycznym postem, w którym wykaże się winę klienta, albo przyznać mu racje.
    Niestety podejście dystrybutora GMS jest zwyczajnie nieprofesjonalne. Naginanie prostych do zweryfikowania faktów, nieudzielanie odpowiedzi na proste pytanie potencjalnych klientów. Sami kręcicie na siebie bata.

    Dodam jeszcze tylko, że ludzie trafiają do tego tematu, bo próżno szukać informacji na temat waszego sprzętu w internecie. Jest to najdłuższy i najbardziej merytoryczny wątek w polskim internecie, dlatego tym bardziej powinniście Państwo profesjonalnie go prowadzić, bo mógłby on się stać doskonałym miejscem do promowania waszych produktów.
  • #376
    wieslaw200
    Level 12  
    n3kro wrote:
    Widać, że Panowie w Audiopolu z tematem obsługi klienta zatrzymali się w XX wieku. Internet nie wybacza takiego podejścia. Teraz zdecydowanie łatwiej jest nagłośnić spory. Dlatego, należało zamknąć temat jednym merytorycznym postem, w którym wykaże się winę klienta, albo przyznać mu racje.
    Niestety podejście dystrybutora GMS jest zwyczajnie nieprofesjonalne. Naginanie prostych do zweryfikowania faktów, nieudzielanie odpowiedzi na proste pytanie potencjalnych klientów. Sami kręcicie na siebie bata.

    Dodam jeszcze tylko, że ludzie trafiają do tego tematu, bo próżno szukać informacji na temat waszego sprzętu w internecie. Jest to najdłuższy i najbardziej merytoryczny wątek w polskim internecie, dlatego tym bardziej powinniście Państwo profesjonalnie go prowadzić, bo mógłby on się stać doskonałym miejscem do promowania waszych produktów.


    Nie zgodzę się z tym że na temat gms nie ma nic w sieci. Ja dlatego zdecydowałem się kupić gms 6401 bo znalazłem jego opis na forum alfa romeo z bardzo dokładnym opisem. Na allegro też jest to jeden z popularniejszych modeli.
  • #377
    n3kro
    Level 12  
    Informacje na temat 6401 można znaleźć, bo to to najpopularniejszy i leciwy już model.
  • #378
    wieslaw200
    Level 12  
    Wiktor Liwinski wrote:
    Jestem ciekawy czy Właściciel firmy z 30-sto letnim doświadczeniem wie co
    wyrabia serwis w Kielcach czy tylko sprawdza wpływ na konto, ale obiecałem
    odpisać na post osoby, która podaje się za przedstawiciela firmy
    Audiopol, więc odpisuję.

    Audiopol serwis1 wrote:
    Co do dezinformacji, Pan Liwiński pisze na forum
    że nie wie , gdzie może naprawić urządzenie,
    - oczywiście, nie wiem
    i próbowałem za pomocą forum dowiedzieć się ale wy nie
    odpowiedzieliście na moje pytanie, proszę przeczytać mój post z dnia
    #337 09 Maj 2017 20:23 oraz #339 10 Maj 2017 21:16.

    Wiktor Liwinski wrote:
    po czym dalej pisze że jedgo kolega sprzedaje
    stacje GMS i wie że dużo ich sprzedał,
    -proszę mi podać gdzie tak
    pisze ? Napisałem:" znam Pana który ma swój warsztat i
    zamontował kilka radioodtwarzaczy ww. firmy i z jego słów klienci nie
    mieli z nimi problemów." To właśnie ten Pan doradził mi kupno waszego
    produktu, sprowadził z hurtowni, która zamówiła to
    bezpośrednio u was w Kielcach i On również to zamontował w 2015 roku.
    Więc proszę nie kłamać i nie manipulować faktami.

    Audiopol serwis1 wrote:
    Czy Pan Liwiśnki , który w swoim mieście
    ma 3 punkty dystrybucji , a także miejsce gdzie zkupił powinien udać się w
    to miejsce i dokonac reklamacji, prosić o pomoc , a nawet rządzać jesli coś
    z urządzenim jest nie tak ?

    czemu tak nie może zrobić ? czemu urządzenie chce reklamować u dystrybutora
    mimo tego , że oddając urządzenie u lokalnej firmy , nie ma żadnych
    kosztów wysyłki ect ?
    - ile mogę pytać o te punkty, podajcie
    adresy, chociażby jeden. Jak moja stacja zablokowała się za 1 razem
    pojechałem w miejsce gdzie ją kupiłem i zamontowano mi wasz produkt, wtedy
    Pan z tego serwisu w mojej obecności zadzwonił do Audiopolu i otrzymaliśmy
    informację aby wysłać ten sprzęt do was. Natomiast za drugim razem (po około
    roku czasu), jak usterka powtórzyła się ponownie pojechałem do tego
    samego serwisu, znowu Pan z serwisu zadzwonił do was i historia
    powtórzyła się, powiedzieliście żeby wysłać tą stacje do Audiopolu,
    co wówczas ja osobiście uczyniłem. Skoro sami chcieliście abym
    przysłał do was bezpośrednio wasz wadliwy produkt to po co teraz wykręcacie
    się pisząc takie bzdury o tym abym znalazł sobie w swojej okolicy punkt
    dystrybucji?

    Audiopol serwis1 wrote:
    Koszta na paragonie to 25zł koszt , wysyłki, 20zł
    ekspertyza urządzenia i aktualizacja oprogramowania którą możan było
    wykonać w miejscu zakupu jesli coś zawiesiło urządzenie.
    - hallo,
    czy ktoś jest ślepy? Paragon, który dostałem od was za drugim razem
    (dodany na forum) ma inne kwoty 29zł-koszt przesyłki i 30zł-wznowienie
    oprogramowania. Mylicie klientów czy co?

    Audiopol serwis1 wrote:
    DODAM , ŻE PAN LIWIŃSKI PRZYSŁAŁ BEZ DOWODU
    ZAKUPU ORAZ KARTY GWARANCYJNEJ, MAŁO TEGO URZĄDZENIE ! JEST PO GWARANCJI !
    NAPARWILIŚMY JE GRATIS ! I ZAPŁACIŁ JEDYNIE KOSZTA WYSYŁKI PONIEWAŻ NIE
    CHCIAŁ SKONTAKTOWAĆ SIĘ

    W MIEJSCU ZAKUPU, .
    - nic o tym nie było mi wiadomo do momentu jak
    teraz nie podnieśliście tego, pisałem do was kilka maili jak naprawiliście
    (odpłatnie) za 1razem w 2016, a ja nie zgadzałem się z opłatą usługi,
    która powinna być wykonana na gwarancji i tam było tłumaczone w jaki
    sposób nabyłem wasz produkt, a teraz piszecie, że nie ma dowodu
    zakupu i gwarancji? To dlaczego w swojej ekspertyzie z tej naprawy
    Stacje 2 din GMS jaką kupić? 6311 vs 6401 tłumaczycie się,
    że naprawa nie jest gwarancyjna? Nic nie ma o brakach dokumentów,
    również w waszych mailach do mnie. Wasze maile do mnie to oddzielna
    historia, olaliście sprawę no bo kto o tym dowie się ale na forum to robicie
    z siebie ofiarę nagonek konkurencji.

    Audiopol serwis1 wrote:
    1 )wpis : 28 kwietnia Pan Liwiński loguje się na
    forum i pisze , jak to dużo może opowiedzieć o serwisie Audiopol.

    -tak w 2016 jak potraktowaliście mnie z pierwszą usterką to ja odpuściłem
    temat i nic nie pisałem na forum, ale tym razem obiecałem sobie, że na pewno
    opiszę jak postępujecie ku przestrodze innych, tym bardziej, że usterka
    powtórzyła się i miałem przeczucie, że za drugim razem znów
    będziecie się migać. Nie pomyliłem się.

    Audiopol serwis1 wrote:
    2) dnia 26 kwietnia urządzenie dociera do
    naszegop serwisu, Pan Liwiński nie wie , jak wygląda sprawa naprawy
    urządzenie, my nie wiemy co jest z urządzeniem ale już w bojowym nastroju
    pisze na forum jaki Audiopol jest zły,

    urządzenie jest w naszym serwisie, przez miesiąc mamy 2 reklamacje, 1
    Blaupunkta którego naprawiamy, ponieważ Blaupunkt ogłosił bankructwo
    i często firmy do nas przysyłają swoje reklamacje , bo podobno dystrybutor
    Balupunkta nie posiada części ..

    mamy dwa urządzenia przez miesiąc Pan Liwiśnki już zaczyna , wypisywac jaki
    to Audiopol zły,

    Dodajmy urządzenie jest po gwarancji, nie ma dowodu zakupu , nie ma karty
    gwarancyjnej.

    Stacje 2 din GMS jaką kupić ?





    3) Jedna z firm poinformowała nas o ,,awanturującym się Rosjaninie''
    który ma problem z urządzeniem ,że gdzieś w Rosji nie działa mu
    AutoMapa itd.



    W takim przypadku prosimy klienta aby dosłał mapę, w celu diagnozy, możliwe
    sa przyczyny:



    a) wadliwa karta / uszkodzenie mechaniczne/uszkodzenie nośnika

    b) źle pobrana / nie do końca / źle zaktualizowana / mapa

    c) mapa piracka / brak ścieżki do urządzęń GMS , brak sterwoników do
    głosu.

    d) bywały przypadki że klient nie świadomie doisntalował, np,. zdjęcia lub
    coś innego na kartę i jest błąd odczytu.

    Jeżlei klient już odsyła urządzeni do nas, prosimy o dołożenie mapy,
    dodajmy że nie ma możliwości żeby ktoś mapę skopiował itd.
    - tego to
    nawet komentować się nie chcę, tak dostaliście 26.05.2017 to urządzenie i
    napisaliście do mnie mail 4.05.2017 o treści

    :"Witam,Uprzejmie informujemy, że w stacji radiowej GMS 6311 o nr DA000588
    nastąpiło zablokowanie systemu operacyjnego WINDOWS.

    Podczas testowania urządzenia w serwisie ustalono że blokada systemu
    nastąpiła przez stosowanie nielicencyjnych map nawigacji lub używania

    plików audio video,które nie są akceptowane przez urządzenie.
    Nie dostarczono Nam kary z nawigacją która jest używana w urządzeniu.

    Koszt wznowienia oprogramowania oraz dostawy UPS to 59,00 pln ( wznowienie
    oprogramowania- 30,00 pln, koszt transporty pobranie - 29,00 pln)

    Pozdrawiam,

    Agata Dec". Gdzie żądanie dokumentów potwierdzających zakup?
    Doskonale wiecie o co chodzi tylko liczyliście, że i tym razem klient
    zapłaci jak za 1razem i będzie siedział cicho.

    To opisywanie ile macie na serwisie urządzeń i zdjęcie-żenada, trzeba było
    jeszcze zamieścić zdjęcie swojej spiżarni. Co to wnosi do sprawy? To samo
    się tyczy Rosjanina, a mnie jedna z firm informowała o "awanturującym się
    Amerykaninie" i co w związku z tym? Kogo to interesuje, że Rosjaninowi nie
    działa AutoMapa w Rosji? Jesteśmy w Polsce, proszę obudzić się. Za 1razem
    jak stacja zablokowała się powiedzieliście żeby wysłać do was również
    kartę z AutoMapą i wysłałem, namieszaliście tam wgrywając mi wersję
    6.19.0(2705)6.19.0.2712_PL_1602), która w ogóle nie działała w
    tej stacji jak ona do mnie wróciła. Moja wersja, która tam
    była to 6.19.0(2705)6.19.0.2705_PL_1512 była zapisana w instalacji zapasowej,
    wgrałem to z powrotem i wszystko zadziałało do momentu jak po około roku
    znów zblokowało się. Dla zainteresowanych mogę wkleić odpowiedź
    przedstawiciela AutoMapy co do blokowania systemu Windows, który
    wmawia Audiopol, bo napisałem mailem zapytanie do AutoMapy.

    Audiopol serwis1 wrote:
    Pan Liwiśńki dzwoniąc do nas stwierdził , że
    .....nic nas nie obchodzi jaka mapę ma i to nas nie powinno interesować,
    przekazal kilka niezbyt miłych słów że jak mu nei naprawimy
    urządzenia to nas opisze na forum, wcześniej dzwonił jakiś rosjanin
    który słabo mówił po Polsku i nie można było z nim
    porozmawiać.
    - ja osobiście dzwoniłem do was w 2016 to wy
    prowadziliście rozmowę tak jak by ktoś miał być pelikanem, który
    powinien łykać wszystko co mu się daje. I co wy tak jakiegoś Rosjanina
    wspominacie, co to wnosi w naszą sprawę?

    Audiopol serwis1 wrote:
    Mało tego ! urządzenie naparwiamy bezpłatnie !!!!
    klient otrzymuje jedynie koszta wysyłki /ekspertyzy/ w korespondencji
    mailowej ktoś podający się za adwokata rząda od nas naprawy, odpisujemy że
    urządzenie jest dawno po gwarancji , nie została dostarczona karta
    gwarancyjna ani dowód zakupu, - my po nr,seryjnym sprwdzamy że
    zostało sprzeadne w 2013 r ..
    - jakie znów bezpłatnie????
    Obudzicie się w końcu? Prawnik do was napisał po moim przedstawieniu sprawy,
    nie mam pojęcia co wy tam jemu odpisaliście (możliwe że znów
    kłamiecie) ale prawnik wysłał mi odpowiedź waszego prawnika, którą
    zamieszczam:"Szanowny Panie Mecenasie

    Działając na podstawie pełnomocnictwa udzielonego przez podmiot gospodarczy
    prowadzący działalność pod firmą AUDIOPOL uprzejmie informuję, co następuje:

    Zgłoszona usterka jest skutkiem zakłócenia działania oprogramowania,
    spowodowanego używaniem innego oprogramowania ( nie wnikając w jego
    pochodzenie), które wywołało taki skutek.

    Nie została przesłana karta pamięci zawierająca używane oprogramowanie, aby
    można usunąć usterkę na przyszłość.

    Jednocześnie informuję, że zgodnie z obowiązującymi zasadami serwisowymi,
    które, jak wynika z poniższej korespondencji były Państwu znane,
    wysyłka produktu nastąpi niezwłocznie po uiszczeniu ceny, ewentualnie za
    pobraniem – w tej mierze proszę o Państwa stanowisko.

    Pozostałe treści pozostawiam bez odpowiedzi zwracając jedynie uwagę Pana
    Mecenasa na obowiązujące przepisy.

    Z poważaniem Adw. Wojciech Zwierzchowski"

    Pytam, gdzie informacja o braku dokumentów? Może przestaniecie już
    kłamać i wybielać siebie? Twierdzicie, że po numerze ustaliliście, że
    mój radioodtwarzacz był kupiony w 2013 ja mam paragon, który
    dostałem od Pana z warsztatu gdzie był dokonany zakup i montaż waszego
    produktu, tam 2015r. Kto znów kłamie? To może po tylu moich
    wystawianiach dokumentów na forum teraz wystawcie wy dokument
    potwierdzający wasze słowa o tym, że było to sprzedane w 2013r. Kolejne
    pytanie, dlaczego dopiero teraz o tym wszystkim wspominacie? Nie wiecie jak
    wykręcić się z tej sytuacji bo to co piszecie, robicie to pełna
    kompromitacja.

    Audiopol serwis1 wrote:
    Pan Liwiśnki w między czasie opisuje wielką bitwę
    z Audiopolem na forum
    - za duże mniemanie macie o sobie w takim
    razie, nie jest to żadna "wielka bitwa" tylko moja próba żeby ludzie
    oszczędzili sobie czasu na użeranie się z wami w podobnej sytuacji, a przy
    okazji szansa dla was żebyście zrozumieli coś co na razie ciężko wam
    zrozumieć. Tacy uczestnicy forum jak na przykład: kkknc, powalla, Fred666 to
    raczej rozumieją i daj wam Bóg rozumu też to zrozumieć i przestać
    oszukiwać innych ludzi.

    Dodano po 1 [godziny] 5 [minuty]:

    wieslaw200 wrote:
    Ewidentnie jest to twoja wina, ten błąd oznacza, że źle wgrałeś Automapę, nie pod ten system lub nie zaznaczyłeś opcji dodaj skrót albo antywirus wyciął ci jakiś plik na karcie. Ja swojego GMS 6401 używam już około 4 lat i nigdy nie miałem problemu. W ostateczności możesz mieć problem z zasilaniem np spada napięcie.

    Moja wina w czym? Że nie kupiłem AutoMapy po zawyżonych cenach w Audiopol?
    Tak się składa, że kupiłem legalną AutoMape gdzie indziej i zainstalowaliśmy ją na nową kartę pamięci wraz z Panem który montował mi mojego GMS 6311 i raczej na tym się zna, więc nie bardzo rozumiem co tam zle można wgrać, że blokuje system Windowsa i nawet po resecie urządzenia panel nie reaguje i trzeba wysyłać do Audiopolu na odblokowanie. Pisałem do AutoMapy opisując moj problem, wklejam fragment odpowiedzi z AutoMapy: "AutoMapa nie zawiera i nigdy nie zawierała żadnych wadliwych plików, które mogłyby blokować działanie urządzenia. Po wyciągnięciu karty pamięci, a następnie wyłączeniu i włączeniu urządzenia, AutoMapa nie pozostawia po sobie żadnych śladów. Wszystko wraca do ustawień fabrycznych. Jeżeli po wyciągnięciu karty i resecie urządzenia, nadal coś jest nie tak z urządzeniem to na pewno nie jest to wina AutoMapy." Nie wiem, może tak jak ty trzeba wgrywać pirata aby to chodziło ale ja na tym się nie znam, wkurza mnie tylko podejście serwisu bo oni na pewno wiedzą o co chodzi ale jest im wygodniej naprawiać i kasować niż pomoc rozwiązać problem.


    Odniosę się do dwóch punktów:
    1. Skan ekspertyzy który załączyłeś, jak sam widzisz pisze wyraźnie żeby utworzyć skrót, zaś w urządzeniu wybrać Mobilenawigator.exe i ustawić głośność. Jeżeli nie doda się skrótu będzie wyskakiwał błąd którego wcześniej zdjęcie załączyłeś.Pan który wgrywał ci AutoMapę mógł popełnić błąd np:. nie tak ją wgrywając.

    2.AutoMapa nie do końca ci napisała prawdę, pliki z AutoMapy zapisują się na urządzeniu zawsze np:. logi,skróty itp.

    Dodano po 5 [minuty]:

    n3kro wrote:
    Informacje na temat 6401 można znaleźć, bo to to najpopularniejszy i leciwy już model.


    Jak ja go kupowałem to była nowość, i też się bałem ale poczytałem na temat procesora, anteny gps, wersji systemu itd. Wymieniłem kilka maili z GMS na temat modelu i jego parametrów i dlatego zdecydowałem się go kupić.
  • #379
    Wiktor Liwinski
    Level 10  
    wieslaw200 wrote:
    Odniosę się do dwóch punktów:
    1. Skan ekspertyzy który załączyłeś, jak sam widzisz pisze wyraźnie żeby utworzyć skrót, zaś w urządzeniu wybrać Mobilenawigator.exe i ustawić głośność. Jeżeli nie doda się skrótu będzie wyskakiwał błąd którego wcześniej zdjęcie załączyłeś.Pan który wgrywał ci AutoMapę mógł popełnić błąd np:. nie tak ją wgrywając.

    2.AutoMapa nie do końca ci napisała prawdę, pliki z AutoMapy zapisują się na urządzeniu zawsze np:. logi,skróty itp.

    Widzę, że jesteś bardziej pomocny niż serwis Audiopol. Każdy może pomylić się jak i każdy sprzęt może popsuć się, ja to rozumiem, nie rozumiem natomiast podejścia serwisu Audiopol. Jak chcesz napisz adres mail, a ja Ci wyślę moją dyskusje mailową z serwisem Audiopol i Ty sam stwierdzisz czy Audiopol zachował się w porządku w stosunku do mnie. Może i przedstawiciel AutoMapy napisał nie do końca prawdę, nie wiem i na wykrywacz kłamstwa raczej nikt z przedstawicieli AutoMapy jak i Audiopol nie zgodzi się. Ja mogę pisać tylko o swoich problemach z serwisem Audiopol i spokojnie iść na wykrywacz, ponieważ nie kłamie w tym co piszę. Audiopol na tym forum w moim temacie łże jak z nut co raczej potwierdziłem dokumentami, które dodałem. Naprawdę nie chodzi mi o to oby pogrążyć Polską firmę ale z takim podejściem do klienta nie ma znaczenia czyja to firma Amerykańska czy z Afryki. Nawet rozumiem, że Audiopol mógł na mnie obrazić się ale prosiłem o podanie adresów innych punktów w pobliżu Wrocławia gdzie można rozwiązać problem, a oni tylko piszą o 300 abstrakcyjnych punktach nie podając żadnych konkretów w dodatku zmyślając na mój temat jakieś niestworzone historie i oskarżają bezpodstawnie o mówienie nieprawdy, a tak wcale nie jest. Dziękuję za podpowiedź ale jak pisałem wcześniej ja na tym kompletnie nie znam się, podjadę w miejsce gdzie nabyłem to urządzenie i może po Twoich podpowiedziach coś na to poradzą.
  • #380
    n3kro
    Level 12  
    wieslaw200

    Ja od kilku miesięcy nie mogę się doprosić wskazania lokalizacji warsztatu w trójmieście, w którym mógłbym przetestować interesujące mnie urządzenia. Próbowałem zarówno poprzez oficjalny adres mailowy dystrybutora jak i za pośrednictwem tego forum.

    Co do specyfikacji technicznej urządzeń, nie jest ona najważniejsza (tak samo jak to bywa z telefonami). Ważne jest jak urządzenie działa w praktyce.
  • #381
    wieslaw200
    Level 12  
    n3kro wrote:
    wieslaw200

    Ja od kilku miesięcy nie mogę się doprosić wskazania lokalizacji warsztatu w trójmieście, w którym mógłbym przetestować interesujące mnie urządzenia. Próbowałem zarówno poprzez oficjalny adres mailowy dystrybutora jak i za pośrednictwem tego forum.

    Co do specyfikacji technicznej urządzeń, nie jest ona najważniejsza (tak samo jak to bywa z telefonami). Ważne jest jak urządzenie działa w praktyce.


    Ja swoje widziałem w sklepie hadron.pl w Warszawie.

    Trójmiasto czyli Gdańsk, Gdynia, Sopot ?
  • #382
    PsAUDIO
    Level 9  
    Ja tak czytam ten wątek i nie bardzo rozumiem o co chodzi , najpierw myślałem że chodzi o naprawę urządzenia teraz okazuje się że koszta naprawy, skoro urządzenie jest po gwarancji to o co chodzi bo takie jest tu zamieszanie że nie sposób coś się dowiedzieć;)
  • #383
    n3kro
    Level 12  
    [quote="wieslaw200"]
    n3kro wrote:
    wieslaw200

    Trójmiasto czyli Gdańsk, Gdynia, Sopot ?


    Tak
  • #384
    n3kro
    Level 12  
    Co z tymi serwisami w trójmieście?

    Przypomnę, iż interesuje mnie przetestowanie urzadzeń opartych na androidzie oraz ewentualnie stacji 6808. Czy zamierzacie Państwo w najbliższym czasie wprowadzić do sprzedaży odpowiednik stacji 6808, umożliwiającej dwustronne połączenie telefon <->stacja.

    Co do samej odpowiedzi, ja rozumiem, że rozgrywa się tutaj na forum jakiś konflikt, ale nawiązywanie do jakiś ubeckich metod przypomina bełkot paranoika, a nie głos w dyskusji przedstawiciela uważającej się za poważną i znaczącą na naszym rynku firmy.
  • #385
    mechu
    Level 11  
    Audiopol serwis1 - popatrz na ten zrzut ekranu - czy mi się zdaje czy tam się wysypał Navitel.exe podczas pracy automapy ?
    Coś nieźle zakombinoiwane !


    Quote:
    Czy zamierzacie Państwo w najbliższym czasie wprowadzić do sprzedaży odpowiednik stacji 6808, umożliwiającej dwustronne połączenie telefon <->stacja.


    Masz 6818 który ma dwustronne połaczenie z androidem po usb albo 7731 który nie musi miec takiego polączenia bo sam jest androidem :)

    Co do 3M to wystarczy czasem poszukac : https://allegro.pl/listing?string=gms%206808&state=11&order=m&bmatch=base-relevance-floki-5-nga-ele-1-2-0511
  • #386
    n3kro
    Level 12  
    mechu podałeś linki do sklepów w Szymbarku i Wejherowie.

    W swojej okolicy mam 2 zakłady, które montują te urządzenia, ale nie mają żadnych stacji na miejscu, na których można byłoby zobaczyć jak to chodzi.
  • #387
    Wiktor Liwinski
    Level 10  
    Audiopol serwis1 wrote:
    Zacznijmy od początku, informowaliśmy o awanturującym się Rosjanienie , Pan Liwiński zaprzeczał, jak widać i sam dołączył zrzut ekranu swojej AutoMapy, język interfejsu ustawiony jest na Rosyjski, ale to szczegół ..Sprawa w 2016 roku wyglądała tak że dzwonił jakiś Rosjanin który słabo mówił po Polsku później dzwonił Pan Liwiński który zastraszał naszą koleżnakę w recepcji .


    Kłamstwo nr2,
    Pan Liwiśnki był poinformowany aby dosłać :
    1) Mapę którą używa - jak wspominaliśmy wcześniej , mogą być problemy z AutoMapą, z nośnikiem i co ciekawe Rosjanin
    Pan LIWIŚNKI MIAŁ ŹLE POBRANĄ I ŹLE ZAKUALIZOWANĄ MAPĘ !!
    KIEDY ZADAWALIŚMY PYTANIE ABY DOSŁAŁ KARTĘ : ODPOWIADAŁ ŻE TO NIE NASZA SPRAWA I CO NAS TO OBCHODZI JAKIEJ ON MAPY UŻYWA !!!!! CAŁY PROBLEM Z AUTOMAPĄ PANA LIWIŃSKIEGO POLEGAŁ NA ZŁYM POBRANIU I ZAINSTALOWANIU !



    Kłamstwo nr.3 Pana Liwiśnkiego :
    Przysłał urządzenie bez karty gwarancyjnej, bez dowodu zakupu , bez karty którą używa , ( a wiedział dokładnie że należy to dosłać ponieważ jak sam napisał w 2016r kontaktował się z nami i wszystko jest na piśmie, czyli kolejne forumowe kłamstewko , urządzenie mimo tego zostało naprawione bez żadnych kosztów !klient zapłacił jedynie za 2 roboczo-godziny pracownika, i koszta wysyłki, niestety za urządzenia po gwarancji nie czujemy się zobowiązani do ponoszenia kosztów wysyłki czy też ekspertyzy, mimo tego na forum dalej sieje fermęt bo taki jest cel ,
    sprowokować znaleźć byle jaki punkt zaczepienie, jak go nie ma to go pod byle jakim pretekstem zacząć agresywne pomawianie, aby temat był dalej podgrzewany, a negatywne wpisy szkalujace i naruszujące dobre imię firmy cały czas były umieszczane,
    To wygląda jak stara sowiecka metoda wojenna tzw. ,,operacja fałszywej flagi''


    Przede wszystkim nie odpowiadacie na pytania które wam zadają a tylko propagujecie jakieś teorie spiskowe. Co wy tak uparliście się na tych Rosjan? Co teraz to takie modne obwiniać jakiś inny naród?
    U prostaków z Rosji z którymi miałem kiedyś styczność we wszystkich biedach winni są Amerykanie i państwa zachodnie a w serwisie Audiopolu winni Rosjanie? Czy serwis Audiopolu wynajął jakiegoś bajkopisarza który napisał tą bajkę? Prawie detektyw. Z opowieści tego bajkopisarza wynika, że ja normalnie jestem agentem Rosjan, a państwo Rosyjskie wzięło sobie za cel wykończyć Polską firmę Audiopol :) Co ten bajkopisarz z Audiopolu sobie aplikuje, że wymyślił tyle bzdur? A jak ja używałbym interfejsu angielskiego to byłbym agentem CIA czy MI6? Przestańcie bredzić, używam interfejsu w języku rosyjskim, bo znam ten język i żeby nie zapomnieć używam go gdzie tylko się da, ponieważ czasem zwiedzam byłe republiki ZSSR a po rosyjsku tam wszędzie można dogadać się, teraz też byłem w Astanie, dopiero wróciłem do kraju i język rosyjski bardzo się przydał. Nadmieniam, że od władz Kazachstanu również nie dostałem zadania wykończyć Polską firmę Audiopol :)
    Przestańcie pisać bzdury o konkurencji i odpowiedzcie na konkretne pytania,które wam zadają odnośnie waszych produktów.
  • #388
    karooluss
    Level 12  
    Moje uszanowanie. Do Subaru Forester III pragnę zastosować zmiany w systemie audio. Zmiany mają polegać na wymianie jednostki głównej na stację multimedialną GMS oraz wygłuszenie drzwi przednich i dodanie odseparowanego zestawu pokroju Morel Maximo 6,2 ze zwrotnicami.
    Jak ww stacja GMS 7731 daje sobie radę muzycznie i funkcjonalnie. Jak jest z aktualizacjami systemu (czy w ogóle występują?) Dodatkowo ciekawi mnie ile czasu stacja potrzebuje na włączenie się.
  • #389
    wieslaw200
    Level 12  
    karooluss wrote:
    Moje uszanowanie. Do Subaru Forester III pragnę zastosować zmiany w systemie audio. Zmiany mają polegać na wymianie jednostki głównej na stację multimedialną GMS oraz wygłuszenie drzwi przednich i dodanie odseparowanego zestawu pokroju Morel Maximo 6,2 ze zwrotnicami.
    Jak ww stacja GMS 7731 daje sobie radę muzycznie i funkcjonalnie. Jak jest z aktualizacjami systemu (czy w ogóle występują?) Dodatkowo ciekawi mnie ile czasu stacja potrzebuje na włączenie się.


    Uruchamianie się myślę że nie więcej niż pół minuty, wsiadasz do auta odpalasz, zapinasz pasy, światła i radio już masz odpalone.
  • #390
    recki-quadra
    Level 17  
    Ale kupoburza !! Aż kipi
    Nie zachęcam, nie przestrzegam - nie mój cyrk nie moje małpy.
    Przedstawię swój tok rozumowania przy wyborze stacji- trafia tutaj trochę ludzi nie do końca znających rynek, możliwości - po prostu szukających porady co kupić. Może mój wpis pomoże komuś wybrać optymalne dla niego rozwiązanie.
    Duży wyraźny wyświetlacz, dobrze działające radio, możliwość wgrania dowolnej aplikacji (nie tylko dowolnej nawigacji ale np pasującego mi playera do filmów tak żeby dzieci na tylnych siedzeniach się nie nudziły, oprogramowania którym będę mógł połączyć się z komputerem auta i podejrzeć sobie parametry jazdy ew. skasować jakiś błąd jak pojawi mi się w trasie), obsługa wifi, bluetooth i .... chyba tyle. Nie wybrałem stacji GMS. Dlaczego ? Nie spełniła żadnego (no może poza grającym radiem i bleutooth) mojego kryterium.
    Niech każdy sobie odpowie czego szuka i potem tego poszuka. Po prostu !