Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Stacje 2 din GMS jaką kupić? 6311 vs 6401

MKV 06 Dec 2017 23:05 148995 429
IGE-XAO
  • #391
    raissman
    Level 7  
    Witam, potrzebuję rady szanownego forum, panel multimedialny GMS6401 nie ładuje się system, reset nic nie daje , można natomiast słuchać CD oraz muzyki z karty na inne przyciski nie reaguje panel dotykowy nie działa poproszę o pomysły
  • IGE-XAO
  • #392
    PsAUDIO
    Level 8  
    Witam ,

    Tak czytam ten temat i coś to dziwnie to wygląda,
    pytanie do @audiopol , czy ten Pan Liwinski wysłał do was urządzenie po gwarancji żądając naprawy ?
    Tak wynika z tego co się czyta, a też nie bardzo rozumiem jak można używać mapy AutoMapa a wyświetla się Navitel ??
  • #393
    Van_Gandalf
    Level 19  
    Swego czasu polecilem koledze stacje GMS z oryginalna mapą AM zakupioną i wgraną przez serwis GMS.
    Mapa czasami przestaje reagować i trzeba urządzenie resetować....
  • #394
    Audiopol serwis1
    Level 12  
    PsAUDIO wrote:
    Witam ,

    Tak czytam ten temat i coś to dziwnie to wygląda,
    pytanie do @audiopol , czy ten Pan Liwinski wysłał do was urządzenie po gwarancji żądając naprawy ?
    Tak wynika z tego co się czyta, a też nie bardzo rozumiem jak można używać mapy AutoMapa a wyświetla się Navitel ??



    Witam,

    Dokładnie ten Pan wysłał do nas urządzenie po gwarancji, bez karty gwarancyjnej i dowodu zakupu !
    z pismem ,że żąda naprawy, urządzenie było zawieszone od pirackiej mapy, wgarliśmy od nowy program i zostało odesłane łączna kwota do zapłaty wyszło około 39zł za koszty wysyłki, jak widać był to tylko pretekst do dalszego pomawiania , hejtowania i dalszego podtrzymywania tego tematu założonego przez konkunercję,


    Temat założony i pompowany przez konkurencję, jak widać nie chodzi o jakie kolwiek rozwiązanie problemu , tylko i wyłącznie o nabijanie postów, ponieważ temat jest pozycjonowany w Google , żeby przeciętny użytkownik po wpisaniu w wyszukiwarkę ,, opinie o GMS'' natrafił na ten temat , gdzie ,, pseudo poszdokowani '' opisują fałszywe , wymyślone sytuacje , tylko i wyłącznie aby hejtować i pomawiać pożądną polską firmę,
    Jeden ze znajomych czytających te kłamstwa stwierdził że ten temat to : ,, starszenie GMS-em'' , w pełni się z z tym zgadzamy,
    Prosze też zauważyć jak bardzo piszący tu hejterzy robią się agresywni jak coś napiszemy o nich ..:) pewnie zaraz będa atakowac :)


    Aha i jeszcze jedno , proszę zauważyć że cały temat to tak naprawdę robienie burzy w szklance wody, wszystkie zaczepki i ataki, mają na celu wmanipulować nas w wyssane z palca historie , jak tą z Pane Liwińskim który na pomawia a sam zamieścił zdjęcie swojej mapy z programu AutoMapa a na ekranie widać komunikat Navitel.. jest to dowód że pomawia nas i atakuje używając pirackiej mapy,
  • #395
    kkknc
    Level 43  
    Na razie to widzę fale hejty skierowane do klijentów. Brak odpowiedzi jasnych i rzeczowych. Paranoiczne wręcz pomawianie innych o bycie z konkurencji. Powtarzanie jak mantrę tych samych frazesów. Ale tak z ciekawości w jaki sposób piracka mapa uszkadza urządzenie? Bo to że wgranie złego firmware je ucegli czy też spowoduje jego iskrzenie fizyczne to się zgodzę. Ale ze oprogramowaniu urzytkownikirm nie mające dostępu do innej warstwy. To już nie uwierzę. Ale proszę o genezę tego i wyjaśnienie co ulega uszkodzeniu
  • #396
    Audiopol serwis1
    Level 12  
    kkknc wrote:
    Na razie to widzę fale hejty skierowane do klijentów. Brak odpowiedzi jasnych i rzeczowych. Paranoiczne wręcz pomawianie innych o bycie z konkurencji. Powtarzanie jak mantrę tych samych frazesów. Ale tak z ciekawości w jaki sposób piracka mapa uszkadza urządzenie? Bo to że wgranie złego firmware je ucegli czy też spowoduje jego iskrzenie fizyczne to się zgodzę. Ale ze oprogramowaniu urzytkownikirm nie mające dostępu do innej warstwy. To już nie uwierzę. Ale proszę o genezę tego i wyjaśnienie co ulega uszkodzeniu


    o mówiłem długo nie trzeba było czekać :) atak od razu. :)
    Proszę nie kłamać i nie podać nieparwdy, już widać oszustwo i pomawianie, ale teraz uwaga nie będzie żadnych rzeczowych odpowiedzi tylko hejtowanie, sytuacja nie dotyczy żadnego problemu, chodzi tylko i wyłącznie o sprowokowanie i robienie tzw.,, forumowej zadymy''
    Właśnie chodzi o to że my swoich klientów bardzo szanujemy, tylko i wyłącznie problem dotyczy hejterów konkurencji którzy pomawiają naszą firmę tu na tym forum, ...
    i handlarzy którzy sprzedają tu urządzenia z Aliexpressu wciskąją ludzią kłamstwa że mają gwarancję, a nawet cło i vat nie są opłacone, tego typu handlarze muszą jakoś nadrabiać braki w swojej ofercie i zakłądają takie tematy żeby obsmarować kogoś i wciskac ludziom urządzenia bez homologacji, bez gwarancji, .. taka metoda reklama w internecie i handelek..

    Dowodem że piszą tu różnego rodzaju handlarze jest Pan który pisał w temacie przez 3 miesiące, i tak się zdarzyło ,że kolega u którego w sklepie oglądał to urządzenie, bo jak się okazało nie posiadał nawet tej stacji multimedialnej :) wrócił do tego sprzedawcy i oferował mu właśnie urządzenia z aliexpresu czy innych bez gwarancji, itd. jak mówię przypadek zrządził że do nas ta informacja dotarła,

    Bardzo prymitywne i infantylne stwierdzenia ,że my nie szanujemy klientów , to widać taka metoda hejtowania, i wmawiania ludziom żeby ni ekupowali GMS-a , nigdy ni emieliśmy żadnych problemów tylko i wyłącznie z hejterami piszącymi tu na forum , szukającymi zaczepek, żeby atakować i obrzucać nas błotem, cel jest oczywisty ,, straszenie GMS-em'' ,
  • #397
    kkknc
    Level 43  
    Czyli standard oklepane frazesy a wszystkie odpowiedzi na zasadzie kopiuj wklej. Nic nowego. Wszelkie zapytania to atak. Na zadawane pytania brak odpowiedzi.
    Ja wogóle się dziwię, że firma może funkcjonować dziś w sposób pamiętający czasy SB. Wszędzie wrogowie, wszędzie spiskują. A na pytania odpowiadamy atakiem.
  • #398
    Audiopol serwis1
    Level 12  
    kkknc wrote:
    Czyli standard oklepane frazesy a wszystkie odpowiedzi na zasadzie kopiuj wklej. Nic nowego. Wszelkie zapytania to atak. Na zadawane pytania brak odpowiedzi.
    Ja wogóle się dziwię, że firma może funkcjonować dziś w sposób pamiętający czasy SB. Wszędzie wrogowie, wszędzie spiskują. A na pytania odpowiadamy atakiem.


    Powyżej mamy przykład mowy hejtera, który chyba nie skonsultował ze swoim płatnikiem co ma pisać :)
    najpierw pisał że mamy mu odpowiedzieć czemu mapy pirackie są gorsze od legalnych , później napisał że nie szanujemy swoich klientwów, a teraz jego ostatni numer pokazowy : że nie odpowiadamy na pytania i tak w kółko od 3 lat grupka handlarzy lewym towarem straszy GMS-em,..
    to nie żaden spisek tylko wasze słabej jakości fałszywki, zawsze odpowiadamy naszym klientom w ciągu 24 godzin, natomiast ten ich paszkwil że my komuś nie odpowiadamy lub tez nie szanujemy klientów ,,to taka stalinowska metoda '' mocno już przeterminowana ,

    Odpowiadanie swoim klientoim to zupełnie inna sprawa niż odpowiadanie na zaczpki hejtera na forum który straszy GMS-em pomawia nas i namawia ludzi żeby nie kupowali GMS-a , po drugie wy hejterzy straszący GMS-em próbujecie nas prowokować i obrażać tylko po to żeby atakować i obrzucać błotem , w myśl zasady że zwsze coś się przyklei.'' :)

    Jak napisałem wcześniej na atak hejtera nie trzeba czekac długo, my czekaliśmy zaledwie 10 minutm po napisaniu czego kolwiek przez nas od razu pojawił się krzykacz :) ciekawe jak teraz będzie straszył GMS-em...

    pewnie znowu kupią na allegro jakies radio z przed 5 albo 6 lat za 200zł i będą opisywać przez kilka stron w między czasie wplątując swojego paszkwila że nie odpowiadamy im na forum,, no i niestety na zaczpki forumowych hejterów nie będziemy odpowiadać, będziemy pokazywać kłamstwa i manipulacje jakich dokonujecie, a straszenie GMS-em nic wam nie pomoże.

    Wszystkie sprawy są oczywiste, wszystkie zapytania techniczne zawsze proszę kierować na nasz adres mailowy, tygodniowo odpowiadamy na setki zapytań klientów, rozwiązujemy i doradzamy, wszystkie firmy Car Audio które z nami współpracują mają dostęp do help desku i zawsze w ciągu 1 dnia rozwiązujemy wszelkie problemy, dla przypomnienia adres info(malpa)audiopol.com.pl

    Przy okazji wszystkim naszym przyjaciołom klientom i współpracownikom życzymy wszystkiego najlepszego w Nowym Roku, a hejterom życzymy żeby zmądrzeli i się nie kompromitowali.
  • #399
    n3kro
    Level 12  
    Proszę o informację w jakim serwisie w trójmieście mogę obejrzeć i przetestować wasze stacje 2DIN. Od pół roku nie mogę się doprosić o odpowiedź na moją prośbę. W ogóle co się dzieje z waszą stroną od ponad pół roku nie zostały na niej zaktualizowane informacje dotyczące oferty i cen poszczególnych produktów.

    Ostatnio wyszła odświeżona wersja stacji 6808. Czym model blue różni się od poprzedniej wersji.

    Liczę, że w końcu ktoś pokaże, że szanujecie klienta (potencjalnego) i odpowiecie na dość proste przecież pytania.

    Pozdrawiam
  • IGE-XAO
  • #400
    PsAUDIO
    Level 8  
    @Audiopol
    Mam pytanie jak wygląda sytuacja z AutoMapa
    I tymi piratami czy faktycznie są w stanie uszkodzić
    Urządzenie?
    Pozdrawiam.
  • #401
    wieslaw200
    Level 12  
    PsAUDIO wrote:
    @Audiopol
    Mam pytanie jak wygląda sytuacja z AutoMapa
    I tymi piratami czy faktycznie są w stanie uszkodzić
    Urządzenie?
    Pozdrawiam.


    W życiu. Sam od kilku lat korzystam na różnych urządzeniach.
  • #402
    milejow
    Level 43  
    Ma ktoś informację jak zmienić logo w modelu 6311, tylko aktualizacja oprogramowania na nowsze (w aktualnym nie ma opcji ,,logo update,,) czy jest jakiś inny myk?
  • #403
    wieslaw200
    Level 12  
    milejow wrote:
    Ma ktoś informację jak zmienić logo w modelu 6311, tylko aktualizacja oprogramowania na nowsze (w aktualnym nie ma opcji ,,logo update,,) czy jest jakiś inny myk?


    Wyślij maila do car-tronic.pl, powinni ci pomóc.
  • #404
    Wojteksw49
    Level 15  
    Panowie mam pytanko, posiadam stację GMS 6501 już od kilku lat, do obecnej chwili można było prowadzić rozmowy telefoniczne z wykorzystaniem stacji. Teraz nie działa mikrofon, po wymontowaniu sprawdzałem mikrofon w komputerze i działa prawidłowo, nagrywanie dźwięku jest normalne. Czy ktoś miał podobne dolegliwości związane z mikrofonem, może jakieś podpowiedzi, gdzie szukać przyczyny. W stacji GMS mikrofon nie jest wyciszony, innych ustawień nie znalazłem.
    Każde sugestie mile widziane, czyżby nawaliła stacja GMS.
  • #405
    milejow
    Level 43  
    wieslaw200 wrote:
    Wyślij maila do car-tronic.pl, powinni ci pomóc.

    Milczą jak zaklęci albo nie odzywają się bo nie wiedzą :D
    Pisałem też i dzwoniłem do serwisu (prędzej pseudoserwisu) Audiopol-totalna arogancja i olewka przez telefon a na mailu cisza. Nigdy więcej kontaktu z tymi Panami :D
  • #406
    fryck
    Level 9  
    Co się zmieniło przez te lata.Jest jakaś wersja dobrze działająca w mrozie i w lecie?
    Musi mieć pokrętło i jakieś przyciski tradycyjne i wszystkie bajery.

    Konkretny model/modele/wersje/?
  • #407
    milejow
    Level 43  
    fryck wrote:
    .Jest jakaś wersja dobrze działająca w mrozie i w lecie?

    Mam 6311 i żadnych problemów na mrozie czy gorące dni nie zauważyłem, Automapa 6.19 lata aż miło, blutuf z huawejem paruje się bez żadnych problemów, teledysków itp nie używam ale sprawdzałem i to radyjko z większością plików robi co chce. Plus to aktywny pasek stanu, można w dowolne miejsce przenieść odczyt pliku. Jedyny minus w moim przypadku to soft nie pozwalający na zainstalowanie swojego loga i... chyba nic więcej bo nie mam jakiś specjalnych wymagań. Podsumowując- za 5 stów (bo tyle mnie kosztował) to aż za dużo i za dobrze.
  • #408
    wieslaw200
    Level 12  
    fryck wrote:
    Co się zmieniło przez te lata.Jest jakaś wersja dobrze działająca w mrozie i w lecie?
    Musi mieć pokrętło i jakieś przyciski tradycyjne i wszystkie bajery.

    Konkretny model/modele/wersje/?



    6401 new excellence
  • #410
    PsAUDIO
    Level 8  
    milejow wrote:
    fryck wrote:
    .Jest jakaś wersja dobrze działająca w mrozie i w lecie?

    Mam 6311 i żadnych problemów na mrozie czy gorące dni nie zauważyłem, Automapa 6.19 lata aż miło, blutuf z huawejem paruje się bez żadnych problemów, teledysków itp nie używam ale sprawdzałem i to radyjko z większością plików robi co chce. Plus to aktywny pasek stanu, można w dowolne miejsce przenieść odczyt pliku. Jedyny minus w moim przypadku to soft nie pozwalający na zainstalowanie swojego loga i... chyba nic więcej bo nie mam jakiś specjalnych wymagań. Podsumowując- za 5 stów (bo tyle mnie kosztował) to aż za dużo i za dobrze.



    Witam ja słyszalem od znajomego ze cała seria Blaupunktów ma wady jakieś ponoć padają matryce i zawiesza się AutoMapa stacja muli i zawieszka nawet do 20 sekund , znajomy montowal przed świętami i teraz odsyła na reklamację a ponoć serwis Blapunkta to nawet 3 tyg trzeba czekać na odpowiedź,
  • #412
    puchalak
    Level 14  
    Przepraszam że trochę nie w głównym temacie... Czy radio GMS 6501 posiada menu serwisowe i czy można (w ten lub inny sposób) podnieść jasność wyświetlacza?
    Z góry dziękuję za wszelkie wskazówki.
  • #413
    wieslaw200
    Level 12  
    puchalak wrote:
    Przepraszam że trochę nie w głównym temacie... Czy radio GMS 6501 posiada menu serwisowe i czy można (w ten lub inny sposób) podnieść jasność wyświetlacza?
    Z góry dziękuję za wszelkie wskazówki.


    W modelu 6401 jasność podnoszę , że przytrzymuje na 2 sekundy przycisk menu wyskakuje pasek z jasnością i pokrętłem od głośności sobie reguluję.
  • #414
    wieslaw200
    Level 12  
    milejow wrote:
    wieslaw200 wrote:
    Wyślij maila do car-tronic.pl, powinni ci pomóc.

    Milczą jak zaklęci albo nie odzywają się bo nie wiedzą :D
    Pisałem też i dzwoniłem do serwisu (prędzej pseudoserwisu) Audiopol-totalna arogancja i olewka przez telefon a na mailu cisza. Nigdy więcej kontaktu z tymi młotami.


    Mnie odpisali od ręki
  • #415
    vffeadam
    Level 11  
    Jest mozliwosc regulacji jasnosci w 6501 tak samo jak w 6401
  • #416
    puchalak
    Level 14  
    Panowie no bez jaj... chyba nie zakładacie że nie pojaśniłem ile się dało ekranu. Piktogram jasności jest nawet narysowany na fasadzie. Jak ktoś by napisał że nie gra, to zaproponowalibyście by pogłośnił? :D
  • #417
    szoki69
    Level 1  
    Mnie ta firma na A olała totalnie. Zapytałem ich w e-mailu , gdzie w mojej okolicy mają jakieś sklepy współpracujące bo chciałem obejrzeć , porównać i odsłuchać dwie stacje GMS. Nawet nie pofatygowali się , żeby odpisać , że mają klienta w d....e. Nigdy nie dotknę już sprzętu GMS ze względu na brak jakiegokolwiek wsparcia technicznego i serwisowego bo nie wierzę , że takowe istnieje kiedy nawet nie potrafią odpowiedzieć na proste pytanie.
  • #418
    PsAUDIO
    Level 8  
    Ja ostatnio zamawiałem w Audiopolu części do stacji na androidzie kupionej z Aliexpressu , matrycę i taśmy mieli od ręki, na odpowiedź czekałem 1 dzień , także firma solidna i jeden z lepszych serwisów, dzisiaj także wysłałem email w sprawie aplikacji do DSP, odpowiedź była po 15 minutach.:)
  • #419
    puchalak
    Level 14  
    Witam
    Nabyłem kolejnego GMS-a. Tym razem nowego 6751. Chciałem do niego podłączyć Samsunga S9. Nabyłem przejściówkę USB-C- HDMI. Obraz z telefonu stacja wyświetla Ok. Problem jest z dotykiem. Zainstalowałem jakiś "smartlink" ale dotyk dalej nie działa. Czy ktoś mógłby mi pomóc?
  • #420
    puchalak
    Level 14  
    No skoro nikt mi nie odpowiedział, to ja napiszę, bo udało mi się - może się komuś przyda. Największy problem jest z aplikacją Smartlink. Aplikacji o tej nazwie jest mnóstwo. Głównie są one dedykowane do podłączenia telefonów z radiami firmowymi w Skodach. Oczywiście z GMS działać nie będą. W sklepie google play jej nie znajdziemy. Udało mi się na stronie apkpure. O dziwo nie byłem w stanie pobrać bezpośrednio na telefon (tam jej jakoś widać nie było) tylko przez komputer. Poniżej link.
    https://apkpure.com/pl/smartlink/com.hzfy.sp.fylink
    Potrzebna jeszcze przejściówka USB-C na HDMI (Samsung S9 działa chyba z wszystkimi, oryginalna EE-HG950DBEGWW nie umożliwia dopięcia zasilacza więc jest kiepska) i jest! Obraz, dotyk i dźwięk.
    Teraz minusy. Oporowy dotyk GMS 6751 nie przenosi przesuwania, co dość utrudnia obsługę. No i najważniejsze - sens przenoszenia obrazu z doskonałego wyświetlacza superamoled o rozdzielczości 1440x2960 na minimalnie większy, ale nędzny wyświetlacz 800x480 jest raczej wątpliwy.
    Ale da się!