Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Audi a3 90hp - Cięzko pali na ciepłym silniku

01 Gru 2013 10:38 1326 9
  • Poziom 26  
    Witam , jest ktos w stanie wskazac która mapa odpowiada za zmiane dawki startowej na ciepłym silniku ? ewentualnie prosił bym o przrobienie softu , dodaje cały program L i H.Pozdrawiam i z góry dziekuje.
  • Poziom 21  
    Rozrusznik, akumulator sprawne? który rok jaki motor? Próbowałeś zmieniać dawkę przez vaga?
  • Poziom 26  
    Sprawne jak odepne cz. temperatury to pali od strzala , potrzebuje tylko pomocy jak obrobic ten soft.Przez vaga zmieniasz dawke jak nie pali na zimnym a nie cieplym
  • Poziom 21  
    Erwin123 napisał:
    Sprawne jak odepne cz. temperatury to pali od strzala , potrzebuje tylko pomocy jak obrobic ten soft.Przez vaga zmieniasz dawke jak nie pali na zimnym a nie cieplym


    Mylisz się kolego! Kanał 05 w adaptacjach po uprzednim zalogowaniu się. Sprawdź! Oczywiście nie działa to w 100% przypadków bo zakres jest ograniczony ale spokojnie w 9/10 pomaga.

    To, że rozrusznik kręci to jeszcze nie oznacza, że jest sprawny. Musi mieć odpowiednią prędkość...
  • Poziom 26  
    Nie tłumacz mi takich rzeczy kolego :) ale z tym kanałem oczywiscie sprawdze kanał 05 jaki login ?
  • Poziom 21  
    no nie wiem jaki masz motor ale powinien wejść standardowy 12233
  • Poziom 33  
    W tych starych kapciach praktycznie nigdy niepoprawialem w sofcie nic,zawsze albo z poziomu obd jak kolega wyzej pisze ale najczesciej tj wina przyweglonego przewodu miedzianego od szczotkotrzymacza do automatu.
    Wydaje on sie byc zazwyczaj optycznie ok ale w praktyce jest beka.
    Proponuje zrobic rozrusznik i powinno byc dobrze.
  • Poziom 26  
    jokerro napisał:
    W tych starych kapciach praktycznie nigdy niepoprawialem w sofcie nic,zawsze albo z poziomu obd jak kolega wyzej pisze ale najczesciej tj wina przyweglonego przewodu miedzianego od szczotkotrzymacza do automatu.
    Wydaje on sie byc zazwyczaj optycznie ok ale w praktyce jest beka.
    Proponuje zrobic rozrusznik i powinno byc dobrze.




    Jak wytłumaczysz ze po odpieciu czujnika temperatury auto pali na dotyk?
  • Poziom 33  
    Tak ze ma podniesiona dawke i zazwyczaj tak jest,aczkolwiek pominałem ten fakt i nienapisalem o nim.
    Ostatnio cwiczyłem bore na ten sam problem.Tez na odpietym paliła od strzała.Zrobilem rozrusznik i pali.
  • Poziom 21  
    Na odpiętym czujniku ECU ustawia sobie wartość bodajże -30st. Dawka wtedy jest większa. Na ciepłym wiadomo dawka się zmniejsza. Ponieważ jest taki bajer jak koło dwu masowe to w ramach jego ochrony oprócz niższej dawki dodatkowo silnik musi mieć odpowiednią prędkość obrotową przy odpalaniu żeby tą dawkę otrzymać. Zapewnia to sprawny rozrusznik.