Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Astra F nierowne obroty na biegu jalowym, szarpie na wysokic

einstein 23 Mar 2005 07:02 8009 6
  • #1 23 Mar 2005 07:02
    einstein
    Poziom 16  

    Jak w temacie moja Asterka robi sobie ze mnie jaja kontrolka diagnostyki mruga (choc nie pokazuje bledu),na niskich obtotach faluje (daje sie zauwazyc synchronizacje z kontrolka diagnostyki gdy sie zapala silnik przyspiesza gdy gasnie silnik zwalnia) a na wysokich szarpie (90 na 5 nie da sie jechac) Mechanikow mam juz naprawde powyzej moich nerwow.
    Dzieki nim mam wymienione swiece, kable, kopulke, modul zaplonu i cewke oraz podmienione silnik krokowy,czujnik cisnienia i czujnik polozenia przepustnicy. Po 3 h kazdy rozklada rece i mowi "nic wiecej nie poradze 50 sie nalezy" a samochod jak nie jezdzi tak nie jezdzi. Aha nawet pasek rozrzadu podejrzewali wic i to wymienione a przy okazji napinacz tak wice do tej pory wydalem okolo 800 na wszystka i NIE MA EFEKTU. Wiec sam sie wziolem do rycia po instalacji, sprawdzilem wszystkie czujniki i zauwazylem ze po odpieciu silnika krokowego auto ma za niskie obroty ale za to nie szarpie podczas jazdy mimo mrugajacj kontrolki diagnostyki. W sumie podejrzany jest komputer ale nie mam zadnego kumpla ktory ma F-ke na 1.6 C16NZ i zgodzilby sie na podmiane dla sprawdzenia. Normalnie rece opadaja. :(

    0 6
  • #2 23 Mar 2005 08:22
    Anonymous
    Użytkownik usunął konto  
  • #3 23 Mar 2005 14:18
    einstein
    Poziom 16  

    Dokladnie to. Pukanie powoduje arytmie pracy. Przelutowanie pomoze?

    0
  • #5 23 Mar 2005 15:42
    Anonymous
    Użytkownik usunął konto  
  • #6 23 Mar 2005 23:07
    janusz kaczor
    Spec od samochodów

    Mozna po wyjęciu z obudowy lekko naginać płytke tylko nie za mocno bo złamiesz.Często puszczają przepusty między warstwami kłopot z wyczajeniem.A czasem trzeba wylutować procka bardzo niemiłe.Sprawdz jeszcze masy przykręcone u góry do głowicy z tyłu od strony paska rozrządu bo takie miganie kontrolki dosyć dziwne.Te masy się urywają często.

    0
  • #7 24 Mar 2005 06:27
    einstein
    Poziom 16  

    Na dzien dzisiejszy ASTERKA smiga jak dawniej. Dzieki wszystkim zyczliwym. Sterownik potraktowalem hotairem, mialem tylko problem z usunieciem lakieru zabezpieczajacego. I jak tu liczyc na mechanikow.
    Zawsze wychodzilem z zalozenia zarabiaj i daj innym zarabiac ale widze ze jak sie za cos sam nie wezmiesz to "INO BULIC TRZA A EFEKTU NIMA".
    Pozdrawiam.

    0