Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Acer Aspire v3-571g - niedziałająca karta graficzna nVidia GeForce GT 630M

PanPatroo 01 Gru 2013 19:13 2322 5
  • #1 01 Gru 2013 19:13
    PanPatroo
    Poziom 8  

    Witam, mam problem z kartą graficzną NVIDIA GeForce GT 630M na laptopie Acer Aspire V3-571g, mam zainstalowany najnowszy sterownik, ale system go jakby nie wyszukiwał i ignoruje totalnie tą kartę, wciąż działam na karcie Intela...
    Wydaje mi się, za każdym razem gdy naprawiam problem i żółty trójkąt przy NVIDII znika, i komputer użyje tej karty (odpalam Diablo 3, który używa tej karty) to od razu wyłącza się, resetuje. Po restarcie znów nie działa.
    Jeśli ktoś wie i może pomóc proszę o pomoc. Dziękuję!

    0 5
  • #2 01 Gru 2013 19:18
    steganos
    Poziom 29  

    Spróbuj na innych sterownikach na początek.

    0
  • #3 06 Gru 2013 20:53
    PanPatroo
    Poziom 8  

    Na innych sterownikach, co masz na myśli ?

    0
  • #4 07 Gru 2013 14:35
    steganos
    Poziom 29  

    No, zainstaluj starszy sterownik zamiast tego najnowszego. Wcześniej usuń obecny.

    0
  • #5 10 Gru 2013 16:54
    PanPatroo
    Poziom 8  

    Pojawił się kolejny problem, gdy instaluje obojętnie jaki sterownik (inna data) i gdy wejdę w menedżer urządzeń to przy karcie graficzneh nVidia widnieje żółty wykrzyknik i pisze, że nie działa z powodu zaraportowanych problemów kod 43. Czasami było bez wykrzyknika, ale za to nie mogłem wejść do ustawień nVidii, pisało wtedy, że ustawienia ekranu nVidii nie są dostępne. Wciąż instaluje, uruchamiam ponownie i w kółko to samo, aż się boję że to z powodu przepalenia się karty ahh...

    0
  • #6 13 Gru 2013 18:34
    PanPatroo
    Poziom 8  

    Acer Aspire v3-571g - niedziałająca karta graficzna nVidia GeForce GT 630M

    Odinstalowałem wszystko co było związane z nVidią ( sterownik, Physx i nVidia Experience) po czym zainstalowałem starszy sterownik z 15.10.2013 bodajże...
    Wszystko fajnie, proces instalacji odbył się prawidłowo, komputer się zrestartował ale wciąż jest problem. Może ktoś zaradzić ?

    0