Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Europejski lider sprzedaży techniki i elektroniki.
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

książka c# - nauka programowania obiektowego w Visual Studio 2012

zelus132 02 Gru 2013 13:33 3687 8
  • #1 02 Gru 2013 13:33
    zelus132
    Poziom 8  

Witajcie!

Poleci ktoś dobrą książkę po polsku o c#? Chciałbym nauczyć się w programować obiektowo w tym języku, jestem studentem informatyki, obecnie na zajęciach przerabiamy klasy, interfejsy, delegacje. Na razie nieźle mi idzie, ale przyznam, że z każdym wykładem coraz trudniej nam zrozumieć o co chodzi.

Ponoć "Microsoft Visual C# 2012 Krok po kroku" jest niezła, ale w sumie na allegro sporo tego, np.
    2. Język C# 2010 i platforma .NET 4 Andrew Troelsen
    3. Visual Studio 2012 i .NET 4.5 Abhishek Sur
    4. Microsoft Visual Studio 2012. Programowanie w C#
    5. Kurs C# (c sharp) Video MEGAPAKIET 18h
    6. C# od podszewki
    7. C# 5.0. Programowanie

pewnie jest więcej, ale nie ma sensy wypisywać, więc którą kupić? :)

0 8
  • #3 02 Gru 2013 14:24
    zelus132
    Poziom 8  

ale chce po polsku, więcej nauczę się czytając gorszą książkę, ale po polsku niż wyśmienitą rozumiejąc 50% tekstu

-1
  • #4 02 Gru 2013 16:00
    mi14chal
    Poziom 27  

Ale tam nie ma trudnego słownictwa, po za tym chcesz się brać za programowanie bez znajomości języka angielskiego?

0
  • #5 02 Gru 2013 16:49
    zelus132
    Poziom 8  

Tak, chce "się brać" za programowanie bez znajomości języka angielskiego.