Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Generator medyczny z USA - Hypoxico Everest Summit II

03 Gru 2013 12:21 5679 9
  • Poziom 7  
    Witam. Jestem zupełnym laikiem, dlatego potrzebuję państwa porady. Zakupiłem generator medyczny (namiot tlenowy) z przeznaczeniem na rynek USA. Jego specyfikacja jaką znam to 110V, 5amper, 60HZ. Generator pobiera podobno około 600W.

Czy oby spokojnie chodził w Polsce wystarczy kupić przetwornice z 240V na 110V o mocy 800W? Martwi mnie tylko ta częstotliwość 60HZ ponieważ przetwornica zmienia tylko napięcie, a częstotliwość zostaje na poziomie 50HZ. Proszę o porady w tej sprawie.

Pozdrawiam
  • Admin Sprzętu Medycznego
    Kolega nie podał modelu urządzenia. Z tego powodu nie można określić jakie są wymagane parametry zasilania. Większość urządzeń produkowanych w USA jest fabrycznie przygotowana na możliwość adaptacji do warunków Europejskich. Może to być kwestia przepięcia zwory w układzie zasilania, zmiana odczepu transformatora. W tym przypadku niekoniecznie częstotliwość sieci zasilającej jest istotna.
  • Poziom 26  
    Raczej tylko 110V. Na blaszce masz napisane 100-240V wówczas jest trafo z 2 odnogami czy tylko 110V?

To jest koncentrator tlenu i buduje się go jak najtaniej. I może nie mieć wcale transformatora tylko od razu pompę 110V.
    Jeśli jest to na zeolicie to tak własnie będzie ale w ulotce nie widzę info jak to działa.

Kupienie trafo 800W lub przezwojenie tego ma niewielki sens.
    Koncentrator kupisz już za 600pln. Trafo ok 300pln
    http://allegro.pl/listing/listing.php?string=...ator+tlenu&search_scope=wszystkie+dzia%C5%82y
  • Poziom 7