Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Termet MiniMaxPlus - Wyliczenie dobowego spalania gazu.

lukashekluk 03 Gru 2013 18:17 1401 9
  • #1 03 Gru 2013 18:17
    lukashekluk
    Poziom 12  

Witam. Zakładam swój wątek ponieważ przyznam jestem zielony i kompletnie nie ogarniam tematu, ze względu na mój młody wiek [6 konczę 20lat] i z tego iż tak na prawdę to 1 zima, w której ogrzewam się gazem "w poprzedniej w piecu kaflowym" chcę się dowiedzieć jak powinno wyglądać prawidłowe zużycie gazu. No może aż tak zielony nie jestem ogarniam pompę, instalację całą w mieszkaniu, zawory itp. Więc jak wspominałem kiedyś nękały mnie spore problemy techniczne z całą instalacją, a to piecyk coś z ciśnieniem, a to kapiąca woda na łączeniach itp. Problemów już nie ma. Z racji tego iż termostat zabrałem z przedpokoju do swojego pokoju skupiam się głównie na tym pomieszczeniu reszta nie jest dla mnie istotna ma odrębne ogrzewanie.

Więc tak. W mieszkaniu znajduje się 5 kaloryferów, z czego 2 kaloryfery w moim pokoju. Temp. w pokoju mam ustawioną na ok 20.5-21 st. C nie grzeję dość często z tego względu iż za ścianą mam przewód kominowy i mam ciepłą ścianę co pomaga utrzymać mi w pokoju temperaturę od 18 do 20 st. C nawet jak nie grzeję ale to zależy od temp. na zewnątrz. Z racji tego że w mojej pamięci zapisał się dość pokaźny rachunek, jeszcze za czasu gdy żyła babcia mam pewne obawy przed ogrzewaniem bo chcę to robić ekologicznie tak jak to robię z prądem. W tym miesiącu zakupie zawory termostatyczne bo wiele ludzi z tego co tu czytam wręcz nakazuje ich zakup aby zmniejszyć zużycie gazu ale do rzeczy.