Zdejmujesz kapę 5 biegu, uważaj bardzo na czarny plastik smarujący (rys.4.1 element 4), jeśli go złamiesz, musisz bezwzględnie go wymienić bo smarowania piątki nie będzie, na szczęście tani jest. Wybijasz kołek z wodzika wybieraka piątki, wyjmujesz łapki. Wbijasz 5 bieg, śrubokręt owinięty w szmatę wkładasz między zęby i odkręcasz pneumatem śrubę na E14 oraz nakrętkę na klucz 24 albo 27. Zdejmujesz koła ściągaczem. Odkręcasz dookoła obudowy śruby na E12. Wykręcasz czujnik wstecznego, wykręcasz "bolec" obok dźwigni zmiany biegów, (rys.4.2 element numer 3) taka sprężynka jest na nim zaczepiona. Musisz wyjąć oś wybieraka, przy okazji wymień jego zestaw naprawczy, dźwignia będzie bardziej precyzyjna. Wstępnie połówki rozdzierasz śrubokrętem aż klej i tulejki puszczą. Ustawiasz skrzynię tak aby łapę wybieraka mieć w prawej dłoni, szarpiesz obudowę do góry jednocześnie ciągnąć oś do siebie. Podczas podnoszenia, wodzik piątki wyjdzie z obudową, obok są jeszcze dwa wodziki, one zostaną w dolnej części skrzyni, wtedy wyskoczą dwie kulki i sprężynki. Ja kładę tam porządny magnes, jak wystrzelą to magnes je wyłapie. Generalnie trochę trzeba się poszarpać z tą skrzynią, jednocześnie szarpiąc osią wybieraka. To tak na początek.
Pod żadnym pozorem nie odłączaj dźwigni zmiany biegów za pomocą śruby numer 4 pokazanej na rys. 4.2 bo będziesz walczył z ustawieniem biegów, wystarczy odkręcić nakrętkę która jest w tej czarnej gumie.
Uszczelniacz osi wybieraka też przy okazji możesz wymienić, na pewno z niego leci.