Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Vw golf IV 1.9 tdi pd 101km - Spadek moce, duze zuzycie paliwa, buczenie

04 Gru 2013 09:19 5043 5
  • Poziom 9  
    Witam Forumowiczow Posiadam VW Golfa IV Variant 1.9 tdi pd 101 KM przebieg 203 tys.
    Od pewnego czasu mam problem ze podczas jazdy jest strasznie głośno tzn jest straszne buczenie najbardziej słyszalne w przedziale od 1900-2300 obr/min do tego jest spadek mocy nieznaczny, tzn do 2000 tys. słabo sie rozpędza, pozniej po załączeniu turbiny jakoś jedzie na pozstoju strasznie smierdza spaliny nieprzepalonym paliwem, czasami podczas odpalania zimnego silnika potrafi zakopcic na szaro czarno, zuzycie paliwa przy jezdzie do pracy ok 60 km w jedna strone zejdzie do 7 l niezej nie chce nawet przy bardzo spokojnej jezdzie ok 10 km miasto pozniej autostrada predkosc do 120 km/h Autem po uruchomieniu ciezjo ruszyc, pozniej po rozgrzaniu jakos w miare, do tego po uruchomieniu i ruszeniu mocno kopci na czarno, pozniej po rozgrzaniu podczas jazy i przyspieszania rozniez podkapca i robi czasamu zaslone. Do momentu rozgrzania auto nierowno czasami pracuje tzn. jakby wypadający zapłon na cylindrze chodzi normalnie ok 10 s pozniej zaczynaja sie drgawki ok 5s. i pozniej normalnie i tak na przemian az do momentu nagrzania, drzy rowniez kierownica w momencie nagrzania trzoszeczke ustaje jednak czuc mrownienie na kierownicy i nadwoziu.
    Do tej pory wymienione:
    1. Tlumik koncowy oraz plecionka układu wydechowego ze wzgledu ze stary sie rozleciał- brak poprawy
    2. sprzęgiełko alternatora oraz napinacz paska
    3. sprawdzone poduszki silnika i skrzynie biegow wszystkie ok
    4. Wymienione sprzegło komplet oraz koło dwumasowe
    5. wymieniony zawor EGR ze wzgledu ze stary ciekł
    6. Sprawdzony walek rorzadu oraz szklanki wszystko ok brak widocznych rys oraz dziur w szklankach
    7. Auto bylo u trzech niezaleznych diagnostow mechanikow w tym w autoryzowanym serwisie vw wszyscy jednoznacznie stwierdzili ze wszystko jest ok rowniez pompowtryskiwacze sa ok,
    8. sprawdzane cisnienie sprezania 1,2,3cyl. 31 atm. 4 cyl. 32 atm
    9. Wszystkie filtry oraz olej wymieniane na bieząco oraz olej 505.01
    Prosze o jakie kolwiek podpowiedzi co jeszcze mozna by było zrobic zeby wyeliminowac chociaz objaw duzego zuzycia paliwa.

    Robione logi
    pozycja BS
    grupa 000 http://vaglog.rtnet.pl/marzio-1_87727.html
    grupa 011 http://vaglog.rtnet.pl/marzio-1_87728.html
    grupa 003 http://vaglog.rtnet.pl/marzio-1_87729.html

    Poyzcja MS
    grupa 018 http://vaglog.rtnet.pl/marzio-1_87732.html
    grupa 001 http://vaglog.rtnet.pl/marzio-1_87733.html
    grupa 008 http://vaglog.rtnet.pl/marzio-1_87734.html
    grupa 004 http://vaglog.rtnet.pl/marzio-1_87735.html
    grupa013 http://vaglog.rtnet.pl/marzio-1_87736.html
    grupa 023 http://vaglog.rtnet.pl/marzio-1_87737.html
    grupa 007 http://vaglog.rtnet.pl/marzio-1_87739.html
    grupa 010 http://vaglog.rtnet.pl/marzio-1_87740.html

    Logi Dynamiczne.

    Pozycja MB
    grupa 000 http://vaglog.rtnet.pl/marzio-1_87784.html
    grupa 008 http://vaglog.rtnet.pl/marzio-1_87785.html
    grupa 011 http://vaglog.rtnet.pl/marzio-1_87786.html
    grupa 004 http://vaglog.rtnet.pl/marzio-1_87787.html
    grupa 010 http://vaglog.rtnet.pl/marzio-1_87788.html
    grupa 003 http://vaglog.rtnet.pl/marzio-1_87789.html
    grupa 013+018+023 http://vaglog.rtnet.pl/marzio-1_87790.html
    grupa 001 http://vaglog.rtnet.pl/marzio-1_87791.html
  • Poziom 22  
    marzio1 napisał:
    rowniez pompowtryskiwacze sa ok,


    Były na stole?
  • Poziom 9  
    Były na stole wszystkie 4 do smieci nie nadaja sie do regeneracji niestety. Uszkodzone tłoczki pompowtryskiwacza.
  • Poziom 9  
    Witam ponownie wtryski wymienione spalanie powrocilo do normy. Jedyne z czym sie jeszcze uporałem to buczenie podczas jazdy ktore rozpoczyna sie od ok 1700obr/ min i trwa do ok 2500 obr/ min praktycznie najbardziej slyszalne na 3 4 i 5 biegu.
  • Poziom 1  
    Kolego czy znalazłeś winowajcę tego buczenia bo ja mam identycznie i też nie mogę znależdż rozwiązania 1,9 AXR 101km.
  • Poziom 9  
    co do buczenia
    przy obciążeniu silnika lubi tłumik swoje dawać jak jest leciwy
    to samo miałem w swoim Golfie 4