Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Ford Galaxy1.9 '01 - Regulacja nawiewu odwrotnie działa po przekładce z anglika

04 Dec 2013 20:45 2721 20
  • #1
    User removed account
    User removed account  
  • #2
    ryniu-ry
    Level 11  
    Temat stary jak świat paprok przekładał, zadzwoń do mazurka rozwieje wszystkie niejasności.
  • #3
    mamolo
    Level 10  
    "Temat stary jak świat paprok przekładał, zadzwoń do mazurka rozwieje wszystkie niejasności."

    Witam. Bardzo chętnie zapoznałbym się z tym tematem, ponieważ mam to samo. Tylko kto to paprok mazurek?
  • #4
    ryniu-ry
    Level 11  
    Przeczytaj kolego to ze zrozumieniem . Mazurek jest czołowym warsztatem w tej dziedzinie poprawia takie samochody po pseudo fachowcach zwanych paprokami , info znajdziesz na jego stronie.
  • #5
    mamolo
    Level 10  
    U wujka googla mazurków jak psów, może jakiś konkret?
    Czy trzeba wyjmować deskę aby to zrobić?
    A może w Krakowie lub okolicach jest spec od takich rzeczy?
    I ostatnie pytanie szacunkowo ile to kosztuje? Będę wdzięczny za odpowiedź.
  • #6
    ryniu-ry
    Level 11  
    Potrafisz pisać posty to i potrafisz znależć mazurka w tym temacie on jest tylko jeden, co do kosztów to tylko trzeba troszkę fachowej wiedzy które kabelki pozamieniać ze sobą, fachowca w Krakowie ? To Jaro na Wadowickiej te sztuczki robi chyba go w google znajdziesz Wadowicka to taka ulica .Pozdrawiam


    Moderated By manta:

    3.1.14. Zabronione jest publikowanie wpisów niezgodnych z tematyką danego forum lub wątku dyskusji.

    Urlop.

  • #7
    grala1
    VAG group specialist
    Fachowa wiedza - przełożenie 2 przewodów.
    Może poszukać jakiegoś specjalisty co to projektował bo to technologia z NASA?
  • #8
    ryniu-ry
    Level 11  
    Powiedz kolego mu które to przewody i chłopak sam opanuje temat.
  • #9
    mamolo
    Level 10  
    O tuż to, gdybym tylko wiedział które kabelki pozamieniać, zrobiłbym to sam.
  • #11
    mamolo
    Level 10  
    Od panelu sterowania odchodzą tylko kabelki, więc podejrzewam że wszystko jest pod deską przy nagrzewnicy.
  • #13
    mamolo
    Level 10  
    Więc na chwilę obecną nie wiem gdzie są nastawniki klap. Muszę ściągnąć deskę wtedy zobaczę.
  • #15
    ryniu-ry
    Level 11  
    Odkręć schowek i po tej stronie bedziesz miał sterowanie nawiewami i tam tylko w jednym silniczku bedziesz musiał zamienić ze soba miejscami kabelki co spowoduje odwrotne działanie jednej z klap ciepło-zimno robiłem to w audi i na pewno jest tak samo w galaxy ponieważ to też volkswagen.
  • #16
    grala1
    VAG group specialist
    ryniu-ry wrote:
    robiłem to w audi i na pewno jest tak samo w galaxy ponieważ to też volkswagen.

    Audi pochodzi od VW ale to nie to samo co VW w kwestii rozwiązań.
  • #17
    mazurekandrzej33
    Level 10  
    Szukałeś mazurka i nie znalazłeś... Masz pewnie inne Google.
    Temat prosty, wystarczy obrócić kostki przy silniczkach, trzeba rozebrać obudowę każdej z trzech kostek, odwrócić je i podpiąć do silniczkow. Niestety najtrudniej dostać się do silniczka od sterowania temperaturą.
    Co do odwrotnego wyświetlania drzwi to obawiam się że ten magik co to przerabiał obrócił instalację, sprawdź czy po włączeniu prawego kierunkowskazu i wyłączeniu zapłonu świeci prawy postój czy przypadkiem nie lewy. Wtedy napiszę co zrobić.
  • #18
    elektromechanik44
    Level 1  
    Problem rozwiązany, przyczyną był silniczek sterujący.Chodzi o to że są dwa rodzaje silniczków, różniących się opornością. Po wymianie na właściwy problem został usunięty.


    Moderated By manta:

    3.1.2-3.1.3. Zabronione jest rejestracja/korzystanie z więcej niż jednego loginu lub udostępnianie danych umożliwiających korzystanie z loginu Użytkownika osobom trzecim.

    Ban.

  • #19
    ryniu-ry
    Level 11  
    Na jaki został wymieniony na angielski? bo jeśli zostaje przy przekładce angielska inatalacja a nagrzewnica europejska zawsze bedzie wszystko chodzić na odwrót.
  • #20
    mazurekandrzej33
    Level 10  
    Kolego piszesz głupoty z tą odpornością, nie wprowadzaj innych w błąd, silniczka kontynentalne i angielskie niczym się nie różnią, w kostkach są inaczej umieszczone piny. Ludzie czytają i zamiast komuś pomóc, robisz im wodę z mózgu.
  • #21
    mamolo
    Level 10  
    "Temat prosty, wystarczy obrócić kostki przy silniczkach, trzeba rozebrać obudowę każdej z trzech kostek, odwrócić je i podpiąć do silniczkow. Niestety najtrudniej dostać się do silniczka od sterowania temperaturą."

    Troszkę mi zeszło aby się za to zabrać, ale udało się, DZIĘKI wielkie za pomoc.