Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Szafy Rack
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Porada dla poczatkujacego infromatyka :)

05 Gru 2013 16:56 864 7
  • Poziom 2  
    Witam , jestem początkującym informatykiem i póki co różnice w kartach graficznych , płytach głównych i procesorach to dla mnie czarna magia . Jednakże niedługo święta i mam zamiar kupić nowy komputer , pozwoliłem sobie złożyć taki otóż zestaw na morele.net :

-Procesor Intel Core i5-3570K, 3.4GHz, 6MB, LGA1155, 22nm, 77W, BOX (BX80637I53570K)

-Karta graficzna Gigabyte GeForce GTX770 2048MB DDR5/256bit DVI/HDMI/DP OverClock potrójny went - (GV-N770OC-2GD)

-Płyta główna MSI Z77A-G43 Intel Z77 LGA 1155 (2xPCX/VGA/DZW/GLAN/SATA3/USB3/RAID/DDR3/CROSSFIRE)

-Zasilacz SilentiumPC Deus 600W PSU 80Plus Bronze 4xPEG (SPC083)

-Pamięć Kingston HyperX 2x4GB 1600MHz DDR3 Non-ECC CL9 Intel XMP X2 Grey Series (KHX1600C9D3X2K2/8GX)

-Dysk Seagate Dysk Seagate 1TB, SATAIII, 7200RPM, 64MB cache (ST1000DM003)

-Napęd Asus DVD -/+RW, E-Green 24x (Czarny Panel), SATA (DRW-24F1ST/BLK/G/AS) BOX + Cyberlink Power2Go 8

-Listwa zasilająca Brennenstuhl PRZEDŁUŻACZ PRZEPIĘCIOWY ''ECO-LINE'',DL.1,5M, SZARY,4 GNIAZDKA,4500A,BLISTER ( 1435220000 )

-Obudowa Aerocool Strike X One

No i stąd moje pytania :

-Czy nie będę miał żadnych problemow z konfiguracja?

-co byście pozmieniali żeby był to bardzo wydajny komputer do gier ?( mój limit to 3500zł )

-Czy wszystko jest dobrze dopasowane ? (Socket , gniazda , dobra ilość Wat u zasilacza , długość karty ~ do długości obudowy )

Z góry dziękuje za odpowiedz , Pozdrawiam :).

Proszę poprawić błędy pisowni w swoich wypowiedziach! Niewykonanie polecenia nagrodzę ostrzeżeniem. 3.1.13. Zabronione jest publikowanie wpisów naruszających zasady pisowni języka polskiego, niedbałych i niezrozumiałych. [DriverMSG]
  • Szafy Rack
  • Poziom 43  
    Dlaczego stary Ivy 3570K a nie 4670k ?
    Ja bym to widział tak: