Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Agregat do 800zł dwa komputery + drukarka

05 Gru 2013 21:56 1524 4
  • Poziom 8  
    Witam,

na wstępie chciałem napisać, że jestem laikiem w kwestii agregatów, dlatego proszę o pomoc. Prowadzę mały sklep internetowy. Chciałbym kupić agregat, który pozwoli mi spokojnie pracować na wypadek długotrwałej utraty prądu (około 10h). Pod agregat będą podpięte dwa komputery stacjonarne (przez upsy) oraz chciałbym, aby mocy wystarczyło jeszcze dla drukarki laserowej. Budżet jaki chciałbym przeznaczyć na taki wynalazek to max 800zł. Proszę doradźcie czy wogóle w takiej kwocie da radę kupić coś, co będzie działało i przede wszystkim nie uszkodziło komputerów.

Przeglądałem oferty allegro, dużą popularnością cieszą się agregaty firmy KRAFT&DELE. Co sądzicie na jej temat?
  • Poziom 13  
    Nie wiem czy to aktualne jeszcze, ale mój znajomy ma agregat KRAFT&DELE 6,5KW ogólnie nie narzeka, praktycznie cały czas używa go gdyż robi w budownictwie no i nie zawsze ma dostęp do prądu. Raz tylko przeciążył do to spaliło się uzwojenie oraz stabilizator. Spalanie ponad 1L/h
  • Poziom 8  
    Dzięki za odpowiedź. Spalanie w moim przypadku nie ma większego znaczenia, gdyz agregat byłby używany pewnie kilka godzin w ciągu roku, no chyba że wichury zagoszczą u nas na dłużej.

Na aledrogo znalazłem Kraft&Dele model st 1300. 4-suwowy 2200W ze stabilizatorem napięcia AVR za 490zł. Myślicie, że warto? Czy może coś mocniejszego?
  • Poziom 13  
    Ten agregat ma max moc 1500W a jeżeli chodzi o 2 kompy stacjonarne (to zależy od konfiguracji) niech mają po 700W z monitorami + oświetlenie i drukarki, to może się okazać że jest za małej mocy agregat.

Dodano po 23 [minuty]:

Proponuje MODEL KW6500 prądnica ma moc 2500W i możesz rozdzielić zużycie mocy na fazy czyli każdy komp pod oddzielne gniazdko
  • Poziom 20