Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Mazda 6 - Koncowka drazka dotyka lacznika stabilizatora POMOCY.

loogin72 06 Gru 2013 22:46 1851 8
  • #1 06 Gru 2013 22:46
    loogin72
    Poziom 6  

    Witam, jestem posiadaczem mazdy 6 2.0 benzyna kombi z 2007 :D , problem jest taki ze
    pojechalem do mechanika poniewaz na skreconych kolach na max w lewa strone i wstecznym biegu w samochodzie bylo czuc cos jak by guz byl na oponie , poprostu takie drganie moze bardziej przeskakiwal , po ogledzinach mechanik powiedzial mi ze mam do wymiany wachacze dolne tylne , podniosl madzie i pokazal mi ze : kiedy kola byly na max w lewa strone to jeszcze rekami do srodka kolo mozna ruszyc tak ,ze opona obciera o nadkole a czasami dotyka wachacza , wiec wymienilem te dwa wachacze na nowe , problem wystepuje tylko z lewej strony ale wymienilem lewa i prawa bo kupilem odrazu dwa. Kiedy zlozylem wszystko razem postanowilem sprawdzic czy problem znikl i dupa :( , na podnosniku ( podnosnik Standardowy dwukolumnowy ) skrecam kola w lewa strone i jest to samo koncowka dotyka lacznika stabilizatora a dzis rano jak ruszalem i skrecilem kola to slyszalem jak opona obciera.
    Czy ma ktos z was pomysl co to moze byc , przepraszam ze niemam zdjec zaistnialej sytuacji ale niemam jak zrobic.
    Prosze was panowie o pomoc bo nie mam pojecia co robic.

    0 8
  • #2 06 Gru 2013 23:00
    wirus466
    Poziom 19  

    Za szerokie opony i to tyle. Jak auto stoi na kołach nie na podnośniku to końcówka może dotykać stabilizatora.

    0
  • #3 06 Gru 2013 23:04
    Mich43l
    Poziom 20  

    może skręcona źle przekładnia kierownicza gdyż, jeżeli z jednej strony obciera z drugiej też powinno ... / chyba że masz 2 rodzaje opon na jednej osi ?

    0
  • #4 06 Gru 2013 23:05
    loogin72
    Poziom 6  

    witam , nie mozliwe poniewaz to dzieje sie tylko z lewej strony a z prawej jest ok , opony i felgi sa orginalne mazdy. 4 nowe identyczne 2 tygodnie temu kupione.

    0
  • #5 06 Gru 2013 23:09
    wirus466
    Poziom 19  

    A może trzeba by sprawdzić nadkola

    0
  • #6 06 Gru 2013 23:12
    loogin72
    Poziom 6  

    Panowie tu nie tylko o nadkole chodzi , powtarzam ze dzieje sie to z jednej strony , lewy przod , kolo trze po nadkolu i koncowka drazka dotyka lacznika stabilizatora , skręcona źle przekładnia kierownicza - mysle ze niebyla rozbierana , ale wezme to pod uwage.

    0
  • #7 06 Gru 2013 23:24
    Mich43l
    Poziom 20  

    no to wychodzi na to że blacharze krzywo mazde poskładali

    0
  • #8 07 Gru 2013 00:59
    MartBan
    Poziom 21  

    Lichy ten mechanik, a wahacze na darmo wymienione. Problem masz taki, że nie są po równo wkręcone drążki w końcówki po obydwu stronach, stąd auto bardziej skręca w lewo i szarpie przegub napędowy gdyż przy tym wychyle nie pracuje już równobieżnie. Podzielić po równo obroty kierownicy, przestawić kierownicę na wprost na frezie, doregulować koła zbieżnością i po sprawie. W tym roczniku pewnie jest ESP, więc albo od nowa trzeba będzie skalibrować czujnik położenia kierownicy, albo przestawić na innym wielowpuście, przy maglu. Warunek, że auto nie jest krzywe od wypadku.

    0
  • #9 07 Gru 2013 08:45
    loogin72
    Poziom 6  

    Dziekuje za odpowiedz , co prawda kierownica jest troche przestawiona ale nigdy bym nie pomyslal ze to moze byc to ( jeszcze nie sprawdzalem ) postaram sie zdjagnozowac i dam znac , pozdrawiam.

    0