Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Ford Puma - Wymiana sterownika

06 Gru 2013 22:50 2943 17
  • Poziom 9  
    Witam jak w temacie muszę wymienić sterownik w pumie 1.7 VCT z 1999r i mam pytanie odnośnie immo czy jest zaszyte w sterowniku czy oddzielnie. I właśnie czy będzie potrzebny sterownik ze stacyjką i kluczykiem czy sam sterownik bo nie mam programatora
  • Pomocny post
    Poziom 19  
    Immo w sterowniku potrzebny kluczyk i sterownik zapinasz sterownik potem przekładasz transponder z nowego kluczyka do starego i odpalasz starym kluczykiem. I po kłopocie bo stacyjka zostaje stara:)
  • Poziom 9  
    Dzięki a nie wiesz bądź nie masz takiego zestawu na sprzedaż???
  • Poziom 19  
    Ja nie ja zajmuję się naprawą uszkodzonych sterowników.

    Dodano po 2 [minuty]:

    W razie co mogę pomóc. A jeśli chodzi o używkę mogę popytać tylko czy jest sens bo naprawa łącznie z wysyłką wyjdzie taniej raczej.
  • Poziom 9  
    Sterowniki są po około 100 , 200zł więc nie wiem czy jest sens próbować naprawiać coś co nie jest trwale popsute a tylko szaleje od czasu do czasu. Jeżeli możesz to popytaj będę wdzięczny;)
  • Poziom 19  
    naprawa 100 plus przesylka ale popytam
  • Poziom 33  
    Co się dzieje, że chcesz wymieniać sterownik :?: Nie steruje cewką :?:
  • Poziom 9  
    auto pracuje normalnie, jedzie i nagle zaczyna gasnąć. Na wolnych pracuje też równo wszystkie parametry w normie,zapłon przepływ powietrza itd...tylko sonda stoi na ubogo sondy mam trzy więc to nie jej wina. Jak sonda oscyluje to auto telepie i strasznie nim rzuca obroty szaleją, zapłon, przepływ powietrza raz jest raz znika...dziwne jest to że wszystko zaczyna szaleć a nie jakiś elemet, parametr
  • Poziom 9  
    wirus466 napisał:
    Immo w sterowniku potrzebny kluczyk i sterownik zapinasz sterownik potem przekładasz transponder z nowego kluczyka do starego i odpalasz starym kluczykiem. I po kłopocie bo stacyjka zostaje stara:)



    Mógłby to ktoś jeszcze potwierdzić bo pewna osoba mi miesza w głowie, że jest inczej
  • Pomocny post
    Poziom 33  
    W sterowniku masz na 100% zapisane klucze.
  • Poziom 9  
    Ok to szukam tylko sterownika i kluczyka;)
  • Poziom 33  
    Kluczyk nie jest konieczny, można ze starego sterownika przepisać to co potrzeba do nowego i po sprawie.
  • Poziom 9  
    Ale trzeba mieć do tego programator bo raczej po obd to nie poleci;) i cz jest to trudne mając programator

    Dodano po 2 [godziny] 30 [minuty]:

    Szukając sterownika trafiłem na różne typy;/
    Dane sterownika to
    MUFF
    LP2-110
    97FB-12A650-HC
    [E11] 1-0-0287

    Znalazłem taki, podejrzanie tani i tylko jeden
    http://allegro.pl/komputer-sterownik-ford-puma-1-7-rok-98-europa-i3782039633.html

    a zastanawiam się nad tymi tylko to inne typy i czy jest szansa by on współpracował z obecnym osprzętem
    http://allegro.pl/komputer-silnika-ford-puma-1-7-16v-tape-lp2-111-i3773018079.html

    http://allegro.pl/komputer-silnika-ford-puma-1-7-16v-p069-lp2-318-i3758482914.html

    I czym różnią się te typy????Jakie wprowadzają zmiany?
  • Poziom 32  
    Po tych objawach ja nie szukał bym sterownika, tylko dziury w dolocie.
  • Poziom 9  
    przepływ powietrza około 3,8g/s a podciśnienie 0,28 -0,30 i sugerujesz nieszczelność???sprawdzone i wykluczone
  • Poziom 32  
    koziol1172 napisał:
    przepływ powietrza raz jest raz znika
    koziol1172 napisał:
    przepływ powietrza około 3,8g/s

    Zdecyduj się.
  • Poziom 9  
    Czytaj uważnie napisałem że wszystko chodzi równo i dobrze a nagle coś zaczyna telepać i wszystko szaleć, nie dzieję się to non stop, więc jak chodził akurat dobrze to posprawdzałem
  • Poziom 9  
    ktoś kto naprawia sterowniki nie podpowie czegoś???