Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

opel frontera b 2.2 dti - sterownik świec żarowych

jarecki7611 07 Gru 2013 10:52 2622 3
  • #1 07 Gru 2013 10:52
    jarecki7611
    Poziom 9  

    Witam objaw w w mojej frotce ciężko pali na zimnym , za krótko grzeją świece , oczywiście sprawdzone iskrzy każda , nie włączają się wentylatory na gorącym ,podejrzewam sterownik od świec może ktoś z kolegów pomóc ,nie wiem czy mam kupić sterownik czy coś innego siedzi ,zamówiłem zaworek zwrotny do paliwa ,bo tez podejrzewam że ucieka paliwo z pompy dziękuję i pozdrawiam jarek

    0 3
  • #2 31 Paź 2014 14:20
    zszcech
    Poziom 12  

    witam i jak usunąłeś usterkę mam podobny problem i podejrzewam że pada mi pompa wtryskowa

    0
  • #3 28 Lis 2014 19:49
    robertjn
    Poziom 2  

    ja mysle ze to jest po polsku zawor zwrotny,pressure rellife valve.lokalizacji nie znam bo nie mam z tym za wiele wspulnego. musialbym znac wiecej szczegulow. ale stawiam na zawor zwrotny

    Dodano po 25 [minuty]:

    ewentualnie wtryski podpieczone. daja w przelew ,nie zmienilo sie spalanie?.osobiscie jezdze chryslerem voyagem. tez mam frontere na wypady w bloto. ale cos vam powiem w polsce lalem w orlen no i? swiecko do pelna i..... 300 km na baku 75 l.koniec rezerwa w niemczech ARAL V power niemcy holandia belgia i myslalem na tym wjechac do anglii ale nie ryzykuje nigdy jak idzie do rezerwy.nie pisze bzdur zrobilem to 3 razy.twoj samochod morze nie odpalac przez to guwno co masz w baku.sprubuj zmienic paliwo bo niwiem gdzie lejesz

    0
  • #4 27 Sty 2015 05:40
    zszcech
    Poziom 12  

    Paliwo na 100% dobre brat też tankuje na tej samej stacji. Robione było głowica splantowana wygięty jeden zawór, świece wykręcone sprawdzone, dostają zsikanie. Kompresja 30 29 30 30 bara, wtryski sprawdzone, wymienione uszczelniacze, wymiana wszystkich przewodów paliwowych, Pompa była oddana do sprawdzenia coś poprawili w sterowniku po za tym ok. Nadal ma problemy z odpalaniem, a teraz i na ciepłym silnikiem też. Nowy akumulator ZAP 80Ah. W tej chwili jest regenerowany rozrusznik, filtr paliwa wymieniany 1000 km temu. Komputer zero błędów.

    Podczas odpalania mam wrażenie jak by strzelał i po odpaleniu biały dym, czyli nie spalona mieszanka. Spalanie ok 10l na 100km opony Wzór bieżnika BF GOODRICH AT
    Ma ktoś jakiś pomysł co może być?Zastanawiam się nad czujnikiem położenia wału czy nie pada. Kończą się pomysły i finanse :(

    0