Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

SONY STR-DB825 QS - Jak podłączyć amplituner pod TV

Dobrzan_83 08 Gru 2013 11:13 3930 14
  • #1 08 Gru 2013 11:13
    Dobrzan_83
    Poziom 6  

Witajcie,
    jestem początkującym użytkownikiem dlatego proszę o wyrozumiałość.

Chciałbym podłączyć amplituner Sony STR-DB825 QS do telewizora Toshiba 32HL833G. Próbowałem już "na chłopski rozum" ale nie idzie. Napiszcie proszę jak można to podłączyć - chodzi mi o odtwarzanie przez amplituner tego co puszczam na TV (sygnał z TV lub z urządzeń, które mam podpięte poprzez HDMI). Poniżej zdjęcia wejść - wyjść.

SONY STR-DB825 QS - Jak podłączyć amplituner pod TV SONY STR-DB825 QS - Jak podłączyć amplituner pod TV

0 14
  • Pomocny post
    #2 08 Gru 2013 11:35
    mihal2002
    Poziom 43  

Kolego jedyna prosta możliwość to z wyjścia euro sygnał audio ANALOGOWY wpinasz w wejście (IN) w sonym np. Tape lub CD.

Tak że jakiekolwiek podpinanie pod TV kablem HDMI sygnału NIE uzyska na wyjściu euro!

0
  • Pomocny post
    #3 08 Gru 2013 11:49
    pp74
    Poziom 24  

Druga możliwość to zakup konwentera z sygnału cyfrowego na analogowy

0
  • #6 08 Gru 2013 11:56
    Dobrzan_83
    Poziom 6  

A dzięki temu konwerterowi nie będzie z tym problemu?

0
  • #7 08 Gru 2013 12:01
    pp74
    Poziom 24  

W przypadku konwentera nie będzie tego problemu

0
  • #8 08 Gru 2013 12:13
    Boral
    Poziom 13  

Witam a nie lepiej podłączyć pod wejście na słuchawki w telewizorze, o ile ten telewizor posiada takie wyjście.

0
  • #9 08 Gru 2013 12:23
    ertev
    Poziom 9  

uważam że powinien wystarczyć przewód euro-czyncze.Euro(podł do TV),a czyncze z oznaczeniem OUT kanał L,P(stereo) do wyjść(IN)L,P amplitunera .Te samo powinno się uzyskać łącząc przewodami czyncz/czyncz -wyjścieOUT zwejśc-IN

0
  • Pomocny post