Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Europejski lider sprzedaży techniki i elektroniki.
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Honda Civic 1999 - 2000 UK - Centralny Zamek (Hatchback, Aerodeck)

Dr Freeman 09 Gru 2013 20:06 4680 7
  • #1 09 Gru 2013 20:06
    Dr Freeman
    Poziom 2  

    Witam wszystkich chetnych do pomocy... Duzo materjalow znalazlem jak podlaczyc "uniwersalne" sterowanie centralnym zamkiem ale... Honda Civic 1999 hatchback wersja UK centralny zamek bez sterowania pilotem 39880-st3-e0 Lucas. Nietypowe wtyczki i gniazda i czesciowo kolory przewodow... Dwa dni walki szukania w internecie i podlaczania opadlem z sil ;(
    Kto wie jak to podlaczyc???:
    Opisze kolorami dla ulatwienia (sobie)

    "Nowe" sterowanie z pilota "Uniwersalne"
    -pomaranczowy NC
    -bialy COM
    -zolty NO
    -pomaranczowo/czarny NC
    -bialo/czarny COM
    -zolto/czarny NO

    -czarny (-)
    -czerwony (+)

    "Stare" (Honda Centralka - dwu gniazdowa)
    Wtyczka pierwsza (szescio pinowa z czterema przewodami):
    -bialo/czerwony
    -bialo/zolty
    -zolto/czerwony
    -czarny

    Wtyczka droga (szesnasto pinowa z trzema przewodami):
    -czerwono/bialy
    -czerwony/niebiesko
    -zielono/pomaranczowy


    Prosze o opisanie jak polaczyc kolorami, krok po kroku bo amatorem jestem i szukam opisu jak dla amatora. Doswiadczenie zero checi duzo ;)

    Dolaczam zdjecia mojego problemu...

    0 7
  • #2 10 Gru 2013 20:04
    cukras
    Poziom 17  

    Witam, wstaw opisówkę albo chociaż jaki model tego uniwersalnego zamka. Jak widzisz na zdjęciu nr 3 tym co wstawiłeś centalny zamek jest sterowany masą (piny 1,4 na centralce w Hani) a więc trzeba się dolutować do tych przewodów. Oczywiście jeżeli twój nowy uniwersalny sterowniczek wystawia "masę" na przewody podczas naciśnięcia przycisku na pilocie. Ale jeżeli wystawia "plus" to trzeba zbutować układzik na dwóch przekaźnikach do zmiany poaryzacji. Chociaż po zdjęciu nr 4 sądzę że ten uniwersalny sterowniczek można konfigurować na tzw. aktywność plusem lub minusem. Wstaw opisówkę albo model tego zamka to będzie łatwiej
    Honda Civic 1999 - 2000 UK - Centralny Zamek (Hatchback, Aerodeck)
    pzdr

    0
  • #3 10 Gru 2013 21:46
    Dr Freeman
    Poziom 2  

    Dzieki za odzew ;) Jak bede mial wolne to sprawdze ;) Tak mozna sterowac plusem i minusem. A tam gdzie napisales "prawdopodobnie wybieram rodzaj sygnalu" To bagaznika opocja na plus albo minus... i jest tam zworek.

    Z tego co zrozumialem:
    - dwa przewody bialy i bialo/czarny ciagne do silownika w drzwiach i tam lacze je "jakos" z czerwono/bialym i czerwono/niebieskim.
    - "Nowa" podlaczam do (+) i (-) Wiadomo ;) gdzies pod deska: czarny (-), czerwony (+)
    - "Stara" centralka zostaje tam gdzie byla (nie tykam).
    -Tak??

    0
  • #4 11 Gru 2013 09:17
    cukras
    Poziom 17  

    Witam, tak jak piszesz. Tylko z tymi kolorami kabli to się upewnij bo niestety moga się różnić nieco ale kostki i kolejność przewodów w kostkach jest taka sama. Plusa sukaj stałego, tam gdzie zaznaczyłem -pamiętam ja z tamtąd brałem. Jedna waga na poprzednim rysunku jak rysowałem zaminiłem sygnały na otwórz i zamkni-takie przeoczenie :)
    Honda Civic 1999 - 2000 UK - Centralny Zamek (Hatchback, Aerodeck)
    pzdr

    0
  • #5 11 Gru 2013 22:10
    Dr Freeman
    Poziom 2  

    Witam.
    Jeszcze raz dzieki bardzo ;) Sprawdze na wolnym.
    A widze... zamkni do zamkni, otworz do otworz czyli:
    -bialy z czerwono/bialy
    -bialo/czarny z czerwono/niebieski
    -czerwony z bialo/zolty (+)
    -czarny z czarny (-)
    Pzdr.

    0
  • #6 12 Gru 2013 12:30
    cukras
    Poziom 17  

    Witam, zwróć uwagę, że centralka od centralnego jest w drzwiach a moduł radiowy co chcesz dołączyć będzie pod deską rozdzielczą no chyba że zgodnie z tym co narysowałeś zmieścisz ten moduł w drzwiach to nie trzeba bedzie przeciągać żadnych kabli przez kostkę w drzwiach. To tyle wszystko już chyba jasne.

    pzdr brać lutującą!

    0
  • #7 24 Mar 2015 13:57
    Dr Freeman
    Poziom 2  

    Centralka od centralnego nie jest w drzwiach tylko pod radiem (tak na marginesie... jak by ktos szukal)

    Dodano po 1 [minuty]:

    Cukras wielkie dzieki za zaangazowanie... ale nie dalem rady wiec sie poddalem.. z blizej nie wyjasnionych okolicznosci ...

    0
  • #8 04 Maj 2015 11:39
    j4rekw
    Poziom 8  

    Wczoraj przerabiałem ten temat.
    Sterowanie masą nie działa ponieważ masa musi być podawana przemiennie na 4 i 5 pin w czarnym gnieździe w fabrycznej centralce(licząc od dołu, od lewej). Do tego zmiana musi następować szybko. Podawanie masy na jeden z tych pinów nie przynosi efektu, natomiast bardzo szybkie przełączanie masy z 4 na 5 i odwrotnie, normalnie steruje zamkiem.
    Jedyne najprostsze wyjście to zrobić sterowanie tylko z kluczyka.
    Wtedy najlepiej połączyć wewnątrz nowej centralki(zlutować na płytce)pomarańczowy z pomarańczowo-czarnym do masy, żółty z żółto-czarnym do plusa. Jeżeli chcesz tylko sterowanie centralnym(bez kierunkowskazów itp.), zostawiasz we wtyczce z nowej centralki tylko 4 kable(czarny, czerwony, biały i biało-czarny) i podłączasz je do białej wtyczki ze starej centralki jak na zdjęciu.
    Honda Civic 1999 - 2000 UK - Centralny Zamek (Hatchback, Aerodeck)

    0
TME logo Szukaj w ofercie
Zamknij 
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
TME Logo