Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

VW Caddy - STAG 300-4 Spalona Cewka i czujnik wału

hikoo 10 Gru 2013 20:44 1437 2
  • Poziom 2  
    Witam, ostatnio miałem przygodę z autem na A4, mianowicie auto zaczęło co jakiś czas szarpać, w momencie szarpania mrugała żółta kontrolka modułu wtryskowego(dodam iż kontrolka ta bardzo długo się świeciła bo kiedyś auto odpaliło na 3 gary i została wymieniona jedna cewka z modułem ale błąd nie został wykasowany) szarpanie z przerwami trwało parę minut po czym silnik zgasł i nie odpalał.

    W warsztacie mechaniki pojazdowej na komputerze pokazało jedną cewkę i czujnik pod wałem.

    Po wymianie czujnika, nadal nie było iskry, więc zaniechano wymiany cewki i sugerowano któryś sterownik.

    Elektromechanikowi z kolei udało się uzyskać iskrę i odpalić auto na 2 garach(2 cewki z modułami do wymiany), na chwilę obecną wiem tyle że poszedł bezpiecznik od LPG i gdzieś było/jest zwarcie na gazie i podobno przez to wszystko poszło.

    Czy diagnozy są słuszne i jeśli tak to co robić?

    Czy system instalacji STAG300-4 działa w taki sposób iż jeśli przełączę auto na benzynę to spokojnie mogę jechać do gazownika i szukać dalej usterki ?

    Dopiero co kupiłem auto z gazem i jestem zielony w tym temacie, czytałem https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1075781.html ale jest to tylko zarys ogólny, a ja potrzebuję informacji odnośnie STAG300

    Z góry dziękuję
  • Poziom 2  
    Update: jednak był spalony główny bezpiecznik zapłonu i przepalony przewód.