Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Passat B5 1.8 - Szarpie na Gazie(BRC) po dodaniu gazu

Boryczka1994 10 Dec 2013 22:07 8832 6
  • #1
    Boryczka1994
    Level 12  
    Witam , mam taki problem , szukałem na różnych forach ale nic nie znalazłem na mój temat , a mianowicie Passat zimny czy ciepły szarpie przy dodaniu gazu (na gazie-sekwencja) najczęściej na (2 i 3 biegu) przy niskich obrotach . Szarpanie polega na tym że tak jak by odcina mu zapłon i nagle powraca i tak przez chwile i nagle przyspiesza lub zgaśnie i gaz się wyłącza i piszczy . Po ponownym odpaleniu gaz wciąż piszczy i trzeba go wyłączyć i włączyć ponownie i auto jedzie , ale przeważnie to nie pomaga . Gdy Auto trzymam na wyższych obrotach problemu nie ma . Na benzynie tego problemu nie ma . Instalacja ma trzy lata , dwa tygodnie temu wymienione zostały filtry gazu (powietrza) i był podłączany pod komputer przez serwis i niby wszystko okej . Świece zmieniłem na nowe , też nie pomogło . Błędów w Passacie brak po podłączeniu Vag-a . Dodam że lekko nie szczelną mam rurę dolotową powietrza do przepustnicy , ale wcześniej było dobrze , a przepustnica jest czysta , była rok temu czyszczona i adoptowana . Szczegółowe dane Auta :
    Passat B5 1998 rok . 1.8 Benzyna 125KM . Gaz sekwencja(BRC). Nie mam już pomysłu co to może być ...
  • #2
    Piasek80
    Level 31  
    Wtryski gazowe czyszczone ?
    To jest ori instalka BRC czy tylko sterownik BRC a reszta składanka ?
  • #3
    Boryczka1994
    Level 12  
    By coś robili przy wtryskiwaczach to nie widziałem ale chyba nie czyścili , a można samemu wyczyścić takie wtryski ? . Instalacja jest Oryginalna.
  • #4
    Piasek80
    Level 31  
    Jeżeli to ori BRC (sequent 24) no to nie mam dla ciebei dobrych info. Wtryski to jednorazówki i po przeb. ok 60 tyś km najczęściej kwalifikują się do wymiany na nowe. To jednorazówki, na dodatek nietrwałe.
    Możesz spróbować przemyć je denaturatem. Demontujesz listwę i w przypadku wtrysków nierozbieralnych podajesz denaturat od tyłu za pomocą strzykawki na wężyku oraz impulsujesz napięcie na wtrysk aby pracował podczas pompowania denatu przez niego. Chodzi o to żeby przepompował trochę tego dynksu.
    Metoda pomaga ale nie licz że pochodzą drugie tyle. BRC jest zwyczajnie przereklamowany.
    Co gorsza - w przyp. tej instalki w zasadzie nic innego poza (znowu) bardzo drogimi BRC tam nie zamontujesz.
  • #5
    Boryczka1994
    Level 12  
    Jakie napięcie podawać ? 12V ?
  • #6
    Piasek80
    Level 31  
    Tak, standardowe napięcie 12V.
  • #7
    Boryczka1994
    Level 12  
    Okej jutro to sprawdzę . Dziś ktoś mi mówił że może byc to wina kabli WN tych takich dwóch małych krótkich co wychodzą od fajko-cewek że mogą robić choinkę , i że na benzynie bedzie ok a na gazie będzie sie tak działo . Co o tym sądzicie ?