Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Samsung Galaxy S4 - częste awarie

11 Dec 2013 07:22 11595 14
  • [30.03.2021, darmowy webinar] Nowoczesna diagnostyka maszyn, monitorowanie i przewidywanie awarii. Zarejestruj się
  • Level 24  
    Sprawdż czy telefon wchodzi w download mode czy coś pokaże na ekranie , wciśnij naraz przyciski włączający , glośność w dół i home i trzymaj przez chwilę.

  • Level 24  
    Myślę, że zaczynasz reklamację od d*py strony - jak większość klientów w tym kraju.

    Masz dwa wyjścia:
    a) skorzystać z gwarancji, będą ci naprawiać do skutku, jak naprawa okaże się nieopłacalna, dostaniesz drugi telefon
    b) skorzystać z prawa do reklamowania produktu wynikającego z ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży czy jakoś tak, podaję z głowy czyli z niczego

    Wyjście a) już przerabiasz, kombinuj zgłaszaj usterkę itd

    Wyjście b) T-Mobile mydli ci oczy, nie do Samsunga masz napisać a do sprzedawcy, do tego konkretnego punktu T-Mobile, który ci sprzedał telefon. Ten punkt - jako sprzedawca odpowiada 2 lata za towar. Takie mamy przepisy i tego nie zmienimy. Nie wiesz co zrobić idź do Rzecznika Praw Konsumenta - ma siedzibę w każdym Urzędzie Miasta czy Gminy. A film na YT czy żale na forum w tym przypadku nie pomogą (złe forum).

    A teraz odnośnie żali nad "flagowym" telefonem Samsunga - przecież S4 był zrobiony na odwal się, mieli za mało czasu, za szybko wyszedł na rynek, okrojono go z niektórych funkcji - przecież wszędzie zapowiadano model i9500 a do nas trafił i9505. Podobny ale inne parametry niż podawano. Wszystko po to, by numerkiem dogonić iPhone.

    Niestety dotyczy to szeregu modeli, nie tylko Samsunga - w HTC, Nokii czy Sony też się buble trafiają.
  • Level 14  
    Dziękuję za porady. Rozmawiałem dziś z serwisem Samsunga tam gdzie był naprawiany i uzyskałem odpowiedź, że aparat musi mieć 3 razy wymieniane części aby można było wymienić na nowy. W tej chwili miał wymieniony 2 razy wyświetlacz i raz czujnik wilgoci więc ich zdaniem nie kwalifikuje się do wymiany gdyż czujnik wilgoci nie jest częścią.

  • Level 32  
    Piotr1. wrote:
    Dziękuję za porady. Rozmawiałem dziś z serwisem Samsunga tam gdzie był naprawiany i uzyskałem odpowiedź, że aparat musi mieć 3 razy wymieniane części aby można było wymienić na nowy. W tej chwili miał wymieniony 2 razy wyświetlacz i raz czujnik wilgoci więc ich zdaniem nie kwalifikuje się do wymiany gdyż czujnik wilgoci nie jest częścią.


    Mogę się mylić, ale w serwisach gwarancyjnych już od jakiegoś czasu nie stosują zasady 3 razy naprawa jednego podzespołu i wymiana aparatu na nowy. Żądać wymiany po 3 naprawie możesz od sklepu/salonu, w którym kupiłeś, jeśli coś źle napisałem, proszę o korektę.
  • Level 14  
    Zadzwoniłem do Samsunga i przedstawiłem problem. Kazali mi wysłać wszystkie raporty z napraw, fakturę i gwarancję i wysłać drogą meilową. Otrzymałem taką odpowiedź:

    „Panie Piotrze,

    Przykro mi z problemów jakie Pana spotkały podczas użytkowania S4.
    W Pana telefonie trzy krotnie były wymieniane części w telefonie co zgodnie z punktem 3 karty gwarancyjnej daje podstawy do wymiany urządzenia. W takiej sytuacji proszę ponownie oddać go do punktu serwisowego razem z wnioskiem w którym powołując się punkt 3 karty gwarancyjnej oczekuje Pan wymiany urządzenia. Serwis po sprawdzeniu telefonu i potwierdzeniu usterki skieruje Pana wniosek do Samsunga.
    Mam nadzieje, że tą drogą Pana problem zostanie załatwiony w satysfakcjonujący Pana sposób.”

    Dziwne, według Samsunga zostały wymienione trzy razy części, a według podległego serwisu, w którym był naprawiany nie. Kazali mi iść bezpośrednio do najbliższego serwisu a nie do punktu T-mobile.
  • Level 14  
    Sprawa się skomplikowała. Aparat zaniosłem do najbliższego serwisu tak jak miałem zrobić. Okazało się, że niestety aparat musi być przesłany do serwisu, w którym był ostatnio naprawiany w ramach 90 dniowej gwarancji jaka daje serwis na swoją naprawę. W związku z tym iż 90 dni nie upłynęło od ostatniej naprawy więc ponownie aparat trafił do Regenersis (Warsaw) Sp. z o.o. Z informacji jakie uzyskałem to jest to serwis bardzo nieprzychylny klientowi. Podobno potrafią naprawiać 5 razy sprzęt, a nie wymienią na nowy. Inaczej sprawa się ma z Cyfrowym Centrum Serwisowym z Piaseczna. Oni nie stwarzają żadnych problemów klientowi.
  • Level 34  
    Nieprawda, wszystkie serwisy stosuja sie do tych samych zasad narzuconych przez producenta i maja takie samo podejście do klienta w/g wytycznych. W przypadku Samsunga rzeczywiście jeśli telefon mial 3 razy wymieniane części to przy 4 naprawie przysługuje wymiana na 'nowy' telefon - bo tak naprawdę to nie jest fabrycznie nowy tylko odnawiany. Problem jednak pojawia się w definicji naprawy stosowanej przez samsunga. Otóż naprawa jest wykonana i przez kolejne 90 dni gwarancje na telefon ma zapewnić serwis. Przez ten czas samsunga nie interesuje co się dzieje z telefonem, możesz go wtedy i 15 razy wysyłać do serwisu a dla nich i tak naprawa była tylko jedna (pierwsza). Po tym okresie możesz wysłać telefon na drugą naprawę, po kolejnych 90 dniach na trzecią, i w końcu po następnych 90 na wymianę telefonu. Tyle o polityce samsunga.
  • Level 14  
    Potwierdziły się moje informacje na temat serwisu Regenersis (Warsaw) z Raszyna, że jest nieprzychylny klientowi. Pomimo rozmowy telefonicznej z tym pseudo serwisem (naprawiają kolejny raz tą samą usterkę i nie potrafią naprawić) i przesłania im zgody Samsunga odnośnie wymiany na nowy to jednak aparat naprawili czwarty raz, a nie wymienili na nowy. Ręce opadają ale walczę dalej ponieważ nie chcę mieć psującego się i kilkakrotnie rozkręcanego badziewia.
  • Level 29  
    Pamiętaj o wydłużaniu czasu gwarancji o każdy pobyt telefonu w serwisie! 4 naprawy po 2 tygodnie to już jest 2 miesiące kiedy nie masz telefonu a gwarancja ucieka, pamiętaj o tym!
  • Level 14  
    Nie odebrałem telefonu z serwisu po czwartej naprawie tylko zadzwoniłem do Samsunga. Pan, z którym rozmawiałem był zdziwiony, że serwis nie przesłał mojego wniosku co centrali dotyczącego wymiany tego aparatu tylko kolejny raz go naprawił. Obiecał, że zajmie się tą sprawą. Po 2 dniach dostałem odpowiedź:

    Szanowny Panie,

    W imieniu Samsung Electronics Polska Sp. z o.o. chciałabym podziękować za kontakt z naszym Działem Reklamacji oraz przesłanie korespondencji dotyczącej telefonu komórkowego GT-I9505 o numerze IMEI 35719*************.
    W odpowiedzi na Pana pismo proponuję sprawdzenie przedmiotowego telefonu przez Dział Wsparcia Technicznego w głównej siedzibie firmy Samsung. W przypadku potwierdzenia wad własnych sprzętu zostanie rozpoczęta procedura jego wymiany.
    W momencie zgodny na powyższe rozwiązanie proszę o przekazanie telefonu wraz z zestawem sprzedażowym, opisem usterki, dowodem zakupu oraz kartą gwarancyjna na adres: Samsung Electronics Polska, Dział Reklamacji (Patrycja Ostrowska), ul. Marynarska 15, 02-674 Warszawa.
    Chciałabym jednocześnie zapewnić, iż wszelkie zgłaszane uwagi są dogłębnie analizowane, a oferowanie Klientom w pełni satysfakcjonującego poziomu usług pozostaje najważniejszym celem firmy Samsung.

    Z poważaniem,

    Patrycja Ostrowska
    Specjalista ds. Reklamacji
    Samsung Electronics Polska Sp. z o.o.

    OlekMTG masz rację będą ciągle naprawiać, a nie wymienią na nowy.
  • Level 13  
    Witaj,

    czy udało się wymienić telefon?
    Bo mam podobnie, 3 razy naprawiany telefon S4 i po trzeciej naprawie w moim zdaniem najgorszym serwisie od czasów Gierka tj. Regenersis telefon został zepsuty - nie można było uruchomić aparatu fotograficznego.

    Po statusie naprawy niby naprawili i odesłali.
    Napisałem oczywiście aby wymienili telefon zgodnie z pkt.3. ale widać mają to w nosie.
    Ale to przecież Regenersis a nie serwis ;)

    Pozdrawiam
    Andrzej
  • Level 14  
    Niestety nie udało się wymienić na nowy. Już po raz kolejny się zepsuł, a tym razem uległ awarii jego głośnik. Pozdrawiam
  • Level 17  
    @Piotr1, bardzo Ci współczuje :( Na moim po około roku mam wypalona belkę u góry ekranu, telefon jest wstanie idealnym, wszystko działa. Telefon jak wiadomo sporo kosztuje, dlatego serwisom samsunga nie na rękę wymieniać na nowy, dosłownie szok, Samsung powinien dbać o swoich klientów, a nie ich olewac! Dlatego nie wyślę takiemu serwisowi, bo się obawiam czy naprawią czy może zepsuja! Jak juz to tylko i wyłącznie na miejscu taka naprawa. Mogło tak być, że serwis nic nie zrobił, gdyż serwisant uruchomił go, sprawdził, że działa i Ci go odeslano, niestety, ale tak może być :cry: Został jeszcze sąd.
  • Level 14  
    Pogodziłem się z jego częstymi awariami. Zamykam temat