Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Golf 3, 1.4 B+G - Wysoka temperatura po wymianie termostatu

paclife 11 Gru 2013 20:09 4407 11
  • #1 11 Gru 2013 20:09
    paclife
    Poziom 8  

Czesc, mam taki problem, postanowilem wymienic w moim golfie 3 termostat, z racji tego że wskazywał zbyt niską temperaturę (70, 80) i nie bylo cieplego powietrza.

Okazało się że po wymianie, temperatura się zmieniła jednak teraz jest za wysoka 97, 98 stopni. Po przejechaniu dość długiego odcinka zaczyna się gotować. Więc czy to błąd termostatu czy czegoś innego, podobno może być to wina np. nieszczelnego korka zbiorniczka wyrównawczego bądź węźyka odchodzącego od niego.

Ale nie znam się na tym za bardzo dlatego pytam w czym szukać problemu?

2 11
  • #3 11 Gru 2013 20:29
    wirus466
    Poziom 19  

Po pierwsze sprawdz czy termostat się otwiera tzn czy kolo 85-90 stopni czy chłodnica robi się gorąca. Dwa zamontuj zworę na kostce podpiętej do czujnika w chłodnicy i sprawdz wentylator tylko uwaga na łapki żeby się z nimi na stałe nie rozstać!!! Po trzecie sprawdz czujnik w chłodnicy miernikiem. Tyle.

0
  • #4 11 Gru 2013 20:40
    paclife
    Poziom 8  

Co do odpowietrzenia to niby został odpowietrzony tzn. przy uruchomionym silniku i otwartym zbiorniczku wyrównawczym temperatura się podnisła do takiego stopnia az włączył się wentylator i takie było odpowietrzanie (dobre?), a starego termostatu nie wkładaliśmy.

ok jutro sprawdze to chlodnice czy ciepla przy takiej temperaturze

0
  • #5 11 Gru 2013 20:46
    Pójdę boso
    Poziom 20  

Czy trzeba być tak głupim, żeby nie wiedzieć, że wskaźnik może oszukiwać? Ja zawsze, ale to zawsze wkładam termometr do zbiorniczka. 99% golfiarzy i innych szrotowych aut zostawia kaskę za moją pracę, w której wychodzi to, że zegar tylko oszukuje.

0
  • #6 11 Gru 2013 20:48
    paclife
    Poziom 8