Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Stihl ms 230 - Pilarka gaśnie po paru sekundach.

gruby123321 15 Dec 2013 21:40 35928 43
  • Helpful post
    #31
    Sniezynka
    Level 32  
    Witam,
    To kółeczko to napęd pompki oleju ,
    co do montażu to przede wszystkim czystość, pierścienie uszczelniające zakładamy na posmarowany wał olejem jak też i łożyska oraz tłok , część prowadzącą i cylinder.
    Płaszczyzny styku skrzyni korbowej i cylindra muszą być czyste bez oleju posmarowane pastą uszczelniającą.
  • #32
    gruby123321
    Level 10  
    czy te pierścienie będą dobre http://ogrodexmilicz.pl/product.php?id_product=332 lub http://ogrodexmilicz.pl/product.php?id_product=2134 ? Bo zależy mi na tym aby zamówić z 1 sklepu (raz płacę za przesyłkę).

    Dodano po 4 [minuty]:

    Rozumiem, że chodzi tutaj o czystość. Dzisiaj wszystko elegancko wyczyściłem i odtłuściłem więc nie ma możliwości, że jakiś paproch tam się zapodział :D. Podczas montażu oczywiście także trzeba posmarować części ruchome tylko jakiego oleju użyć? Tego do mieszanki (kupuję na stacji olej STIHL około 6zł za buteleczkę) czy jakiś inny?

    Dodano po 1 [minuty]:

    Jeszcze jedno. Pewna osoba napisała tutaj, żeby nie używać "czerwonego silikonu". Są jakieś zastrzeżenia do tego produktu?
  • Helpful post
    #33
    Sniezynka
    Level 32  
    Oleju do mieszanki paliwowej tego czerwonego .
    Tak silikon nawet czerwony źle znosi mieszankę oleju półsyntetycznego i benzyny, mięknie i może być wydmuchany dlatego stosujemy specjalne szczeliwo.
  • #34
    gruby123321
    Level 10  
    Gdzie można dostać takie szczeliwo, ile kosztuje i pod jaką nazwą się kryje? :). Ponawiam pytanie dotyczące pierścieni. Zależy mi na szybkiej odpowiedzi, bo mam zamiar zaraz zamawiać.
  • #35
    Sniezynka
    Level 32  
    Zastosuj pastę uszczelniającą Dirko
  • #36
    gruby123321
    Level 10  
    Jest to powszechna pasta czy raczej mało popularna? Dostanę ją w sklepie w małym mieście?
  • #37
    shinto
    Level 18  
    To plastikowe kółeczko z drutem to pewnie napęd pompki oleju.Zakładasz je po włożeniu wału,łożysk i uszczelniaczy na swoje miejsce.Od strony sprzęgła bezpośrednio pod nim tak żeby drut wszedł w wycięcie w koszu sprzęgła bo inaczej nie będzie smarowania łańcucha.Czerwonym silikonem przyklej misę olejową w samochodzie,do tego się nadaje.Benzyna rozpuszcza go,i potem znów masz problem z lewym powietrzem.Do uszczelniania stosuj tylko pastę DIRCO,np.Dirco beige.Kosztuje dwadzieścia parę złotych w jakimkolwiek motoryzacyjnym.
  • #38
    gruby123321
    Level 10  
    WIELKIE DZIĘKI PANOWIE!!! Wczoraj zamówiłem więc jutro już powinny być części. Więc jak wszystko pójdzie zgodnie z planem postaram się zdać Wam relację pod wieczór :D.
  • #39
    caber
    Level 17  
    ojdyr wrote:
    No i co z tego, że zamienniki?
    Kto powiedział, że dobry zamiennik jest gorszy, może dla tego, że nie ma na nim napisu STIHL.
    Cena za jeden, kupujesz dwie sztuki.
    Zdejmujesz koło magnesowe, odkręcasz sprzęgło, (bez cylindra będzie trudno zablokować wał) i wymieniasz, smarując czop wału olejem.


    To z tego że kolega ma chyba małe doświadczenie i pilarki do których zakładałeś te simeringi nie mają więcej jak 2 lata od ich wymiany . Uszczelniacze te zamienne ''czarne'' pod wysoką temperaturą przy dużych obciążeniach pilarki bądz jej intensywną pracą bardzo szybko twardnieją i puszczają lewe powietrze , natomiast pierścienie oryginał stihla bądz włoski zamiennik caber ale nie żadne ''no name'' o tych samych parametrach z tego powodu że są robione z bardzo miękkiego materiału i ulegają szybkiemu ścieraniu a niekiedy zatarciu tłoka w cylindrze a co do membran jak najbardziej mogą być jakiekolwiek zamienniki bo wytrzymują tyle samo co oryginalne z zama , to co napisałem to nie wyssane mądrości z palca tylko praktyczne doświadczenia. Nie jedna pilarka przeszła przez mój warsztat i na różnych częściach zamiennych i oryginalnych , pozdrawiam.
  • #40
    User removed account
    User removed account  
  • #41
    Tomekk06
    Level 12  
    Zrobiłem xxx pilarek w serwisie i dobry zamiennik uszczelniaczy jest również wytrzymały jak oryginał stihl'a więc nie wiem skąd te teorie, że po 2 latach puszczają bo mam i klientów co na zamiennikach po parę lat jechali bez wymiany.
  • #42
    gruby123321
    Level 10  
    Wydaje mi się, że jak nawet te zamienniki wytrzymają 2 lata to będzie dobrze... Pilarką będę ciął raz na pare miesięcy więc zbyt dużego wycisku ona nie dostanie, a co 2 lata przydałoby się ją gruntownie wyczyścić, bo nie chcę jej doprowadzić do takiego stanu w jakim była parę dni temu ;D.

    Dodano po 4 [godziny] 30 [minuty]:

    Silniczek złożony, wszystko naoliwione. Membrany wymienione. Jutro idę do sklepu kupić ten uszczelniacz i wszystko poskręcam.
  • #43
    caber
    Level 17  
    ojdyr wrote:
    Kolor też o niczym nie świadczy, są oryginały, czarne właśnie.

    No właśnie , w jakim stihlu są koloru czarnego oryginalne uszczelniacze na wał ?
  • #44
    User removed account
    User removed account