Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Sklep ECSYSTEM
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Monitoring z nagrywaniem bez Linux'a

12 Gru 2013 12:54 1593 4
  • Poziom 6  
    Witam
    Sytuacja wygląda tak:
    W miejscu w którym pracuje jest już założony monitoring, jest sześć kamer. Wszystko podłączone pod serwer na Linux'ie.
    Zakładał to poprzedni pracownik. Ja nie mam dużego doświadczenia z monitoringiem a o Linux'ie nie mam pojęcia. Ostatnimi czasy niektóre kamery przestały działać. Chciałbym się tym sam zająć, wierze że podołam temu dzięki tutorial'om i masie informacji z internetu.

Tylko nie chce grzebać w tym bagnie które jest tym bardziej że nie mam o nim bladego pojęcia, wolałbym odłączyć wszystko i zrobić po swojemu.

Czy jest możliwość posiadania monitoringu z możliwością ciągłego nagrywania w pętli obrazu na jakiś dysk twardy(serwer, dysk przenośny) bez użycia systemu Linux?
    Czy jest oprogramowanie na Windows które zapewni mi takie efekty?

Dodam że nie chodzi mi o tłumaczenie krok po kroku jak to zrobić, tylko podaniu konkretnych informacji: czy jest to możliwe, od czego zacząć, przykłady softu na Windows, jak to zrobić najprościej ale żeby działało?

Z góry dzięki
    pozdr
  • Sklep ECSYSTEM
  • Poziom 25  
    MattQnc napisał:
    Czy jest możliwość posiadania monitoringu z możliwością ciągłego nagrywania w pętli obrazu na jakiś dysk twardy(serwer, dysk przenośny) bez użycia systemu Linux?

Tak
    MattQnc napisał:
    Czy jest oprogramowanie na Windows które zapewni mi takie efekty?

Tak

MattQnc napisał:
    Dodam że nie chodzi mi o tłumaczenie krok po kroku jak to zrobić, tylko podaniu konkretnych informacji: czy jest to możliwe, od czego zacząć, przykłady softu na Windows, jak to zrobić najprościej ale żeby działało?

Jeśli to kamery analogowe to w komputerze musi być karta DVR - dowiedz się jaka i ściągnij oprogramowanie z strony jej producenta.