Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

skoda felicja szaleja obroty

azarach 24 Mar 2005 15:35 2495 6
  • #1 24 Mar 2005 15:35
    azarach
    Poziom 22  

    mam taki problem nagle zaczeły szaleć obroty od 1000 do 5000
    i tak podłączyłen do VAG a tam na czujniku temperatury skacze od -25 do 80
    wymieniłem czujnik i jest dalej tak samo
    ale jak go odepne całkiem to chodzi normalnie
    jak go wepne to jest szalenstwo
    gdzie szukać dalej
    (po zmiania czujnika nie podłączałem do VAG ale podłącze jutro i sprawdze co teraz pokazuje )

    co jeszcze moze być przyczyną takiego zachowania
    pozd
    adam

    0 6
  • #2 24 Mar 2005 20:27
    diag
    Spec od samochodów

    Sprawdź masy i przewody zasilające.

    0
  • #3 24 Mar 2005 21:06
    azarach
    Poziom 22  

    diag napisał:
    Sprawdź masy i przewody zasilające.


    rozumiem przy czujniku tak

    acha czy bez podłączonego czujnika moge jezdzic
    bo dopiero po swietach sie tym zajme
    pozd

    0
  • #4 24 Mar 2005 23:55
    kordel
    Poziom 25  

    O ile bedziesz pewien, ze nie przegrzejesz silnika.

    0
  • #5 25 Mar 2005 17:33
    azarach
    Poziom 22  

    kordel napisał:
    O ile bedziesz pewien, ze nie przegrzejesz silnika.


    awięc podłączyłem pod VAG i pokazuje mi błąd 00522 oraz 00537
    ten pierwszy to od czujnika temperatury ale dlaczego przecież jest nowy
    ten drogi to od jakiegos czujnika tlenu. co to za czujnik gdzie go szukać

    a z tym czujnikiem temperatury to tez dziwna sprawa w vagu pokazuje temperature jak rosnie i spada nie rozumiem dlaczego pokazuje jego bład

    pomocy

    0
  • Pomocny post
    #6 25 Mar 2005 19:06
    Anonymous
    Użytkownik usunął konto  
  • #7 09 Maj 2005 00:07
    azarach
    Poziom 22  

    elektrit napisał:
    Sprawdź masę ,masz ją mieć na dwuch pinach kostki czujnika.
    Poza tym przeglądnij wiązkę ,lubi się przecierać w miejscu nad termostatem,u góry głowicy,obciera o taka metalową rurke.


    no i faktycznie podczas wymiany uszczelki pod głowicą przegłądnołem przewody
    był przetarty polutowałem i gicior

    0