Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Sagemcom 2704 jaki router?

12 Gru 2013 14:22 1626 7
  • Poziom 9  
    Witam,
    Prosze o pomoc w poniższej sprawie. Posiadam modem Sagemcom 2704 otrzymany z Neostradą. Problem mam taki że musze sygnal z modemu "przeciagnac" ma drugi koniec hali produkcyjnej, która znajduje się okolo 300m od modemu. Nie ma mozliwosci polozenia kabla, w rachube wchodzi tylko sygnal radiowy. Na drugim koncu hali mam repeater TP LINK WA 730RE który jest podlaczony ale niestety bardzo słabo łapie sygnal i czesto zrywa połaczenie.
    Jakie urzadzenie (router) mógłbym "wsadzić" między modem a repeater i w jakiej konfiguracji go ustawić (access point?).
    Będę wdzięczny za pomoc, jestem laikiem w tych sprawach, zatem prosze o wyrozumialosc.
    Sprawa pilna, z gory dziekuje za odpowiedz
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    Dodatkowy AP działający jako AP Client z antena kierunkową, połączony przewodem z WA730RE działającym w trybie AP.
  • Poziom 9  
    czy polaczenie AP z TP-Linkiem WA730RE przewodem jest konieczne? Pisalem ze nie ma mozliwosci puszczenia kabla. Zalezaloby mi aby WA730RE ustawiony byl w funkcji repeatera i podbijal sygnal w oddalonym pomieszczeniu. Jest jakieś inne rozwiązanie?
  • Specjalista Sieci, Internet
    Chodzi o podłączenie jakiegoś normalnego AP który "będzie się widział" z WA730RE.
    AP będzie podłączony krótkim kablem, a przez halę będzie WiFi.
  • Poziom 9  
    OK, AP bedzie sie widzial z WA730RE,
    jak dobrze rozumiem, to chodzi o to by spiąć modem Sagemcom z AP krótkim kablem?
    Ktory AP dostepny na rynku bedzie dobry dla tego zastosowania?
    Dzieki z góry za pomoc
    użyj WA701ND. Powinien dać radę.
  • Poziom 9  
    OK , dzieki
    prosilbym jeszcze o odp. na pytanie:
    jak dobrze rozumiem, to chodzi o to by spiąć modem Sagemcom z AP krótkim kablem?