Witam.
Od jakiegoś czasu walczę z przedostawaniem się paliwa do miski olejowej.
Wymiana oleju, filtra oleju, świecy, filtra powietrza oraz czyszczenie gaźnika niestety nie dały efektu.
Kupiłem taki sam używany inny gaźnik. Dziś go zamontowałem. Narazie nie miałem okazji sprawdzić jak wyglada mój problem z przeciekiem paliwa ale już zauważyłem ze silnik pracuje na podwyższonych obrotach.
Obroty maksymalne wydają się być takie same jak przy poprzednim gaźniku natomiast obroty jałowe są niewiele niższe od maksymalnych. Nic poza wymiana gaźnika mechanicznie nie zamieniałem.
Liczę na pomoc ze wskazaniem gdzie szukać rozwiązania problemu prędkości jałowej silnika. Czy do regulacji jest sam gaźnik a może inny element ?
Pozdrawiam
Od jakiegoś czasu walczę z przedostawaniem się paliwa do miski olejowej.
Wymiana oleju, filtra oleju, świecy, filtra powietrza oraz czyszczenie gaźnika niestety nie dały efektu.
Kupiłem taki sam używany inny gaźnik. Dziś go zamontowałem. Narazie nie miałem okazji sprawdzić jak wyglada mój problem z przeciekiem paliwa ale już zauważyłem ze silnik pracuje na podwyższonych obrotach.
Obroty maksymalne wydają się być takie same jak przy poprzednim gaźniku natomiast obroty jałowe są niewiele niższe od maksymalnych. Nic poza wymiana gaźnika mechanicznie nie zamieniałem.
Liczę na pomoc ze wskazaniem gdzie szukać rozwiązania problemu prędkości jałowej silnika. Czy do regulacji jest sam gaźnik a może inny element ?
Pozdrawiam