Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Kohler SV470 - Regulacja obrotów silnika Kohler courage SV470

12 Gru 2013 21:50 4380 4
  • Poziom 9  
    Witam.

    Od jakiegoś czasu walczę z przedostawaniem się paliwa do miski olejowej.

    Wymiana oleju, filtra oleju, świecy, filtra powietrza oraz czyszczenie gaźnika niestety nie dały efektu.

    Kupiłem taki sam używany inny gaźnik. Dziś go zamontowałem. Narazie nie miałem okazji sprawdzić jak wyglada mój problem z przeciekiem paliwa ale już zauważyłem ze silnik pracuje na podwyższonych obrotach.

    Obroty maksymalne wydają się być takie same jak przy poprzednim gaźniku natomiast obroty jałowe są niewiele niższe od maksymalnych. Nic poza wymiana gaźnika mechanicznie nie zamieniałem.

    Liczę na pomoc ze wskazaniem gdzie szukać rozwiązania problemu prędkości jałowej silnika. Czy do regulacji jest sam gaźnik a może inny element ?

    Pozdrawiam
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    ilex napisał:
    Od jakiegoś czasu walczę z przedostawaniem się paliwa do miski olejowej.

    Wymiana oleju, filtra oleju, świecy, filtra powietrza oraz czyszczenie gaźnika niestety nie dały efektu.

    Wyjaśnij mi, jak wymiana oleju, filtra powietrza i czyszczenie gaźnika miały załatać przeciek?
  • Poziom 9  
    ilex napisał:
    Od jakiegoś czasu walczę z przedostawaniem się paliwa do miski olejowej.

    Wymiana oleju, filtra oleju, świecy, filtra powietrza oraz czyszczenie gaźnika niestety nie dały efektu.


    Proszę zapoznać się z poniższy wątkiem.

    http://forums2.gardenweb.com/forums/load/tractor/msg0914015214957.html

    Wymiana filtrów i oleju przy okazji.

    To czego teraz szukam to sposobu ustawienia prędkości silnika na biegu jałowym.
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 9  
    Witam.

    Ojdyr- dziękuje za konstruktywny post w założonym przeze mnie wątku.

    Podpowiedź była właściwa: w gaźniku (Walbro LMK) jaki jest przy tym silniku jest zarówno śruba ograniczająca obroty maksymalne jak i śruba do regulacji obrotów jałowych silnika.

    Świetny dokument Husqvarna można znaleźć pod następującym linkiem:

    http://www.mymowerparts.com/pdf/Husqvarna-Service-Bulletins/B0402001.pdf

    To czy problem zalewania silnika i dostawania się paliwa do miski olejowej został wyeliminowany pokaże czas. Przyjdzie zima, do mikrociągnika podepnę sanki i trochę potrenuję silnik. Na chwilę obecną przy starcie silnika z tłumika nie wylatują drobiny niespalonego paliwa jak było wcześniej więc może jest lepiej. Ponadto po 10 minutowej pracy i zdjęciu filtra powietrza widać że gaźnik jest suchy. Przy poprzednim gaźniku wciąż zbierało się w nim paliwo. O dziwo zawór selenoidowy w obu gaźnikach jest sprawny.

    Pozdrawiam forumowiczów