Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
TermopastyTermopasty
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Komputer zalany piwem nie włącza się, tylko lampki i wiatraki działają

13 Gru 2013 00:11 4806 24
  • Poziom 9  
    Komputer po tym sam się włączył i odłączyłem go zaraz od prądu.
    Teraz jak go włączam tylko włączają się wiatraki i lampki, na dodatek nie działa reset ani 1 kliknięcie guzika włączającego (by się sam wyłączył), jedyne co działa to funkcja 5sekund by go wyłączyć.

Proszę o pomoc

według mnie może to być wina zniszczonej płyty głównej ale nie wiem nie znam się
    i nie widzę widocznych zmian wewnątrz.
  • TermopastyTermopasty
  • Poziom 33  
    A może więcej szczegółów ?
    Jaki to dokładnie komputer, który model ?
    Może fotki, jakie się da zrobić ?
  • Pomocny post
    Poziom 22  
    Dobrze wyczyścić płytę i inne płytki rozszerzeń spirytusem izopropanolowym, wysuszyć, sprawdzić czy nie jest nic przeżarte, ew. uszkodzenia jeszcze raz przemyć i dokładnie zobaczyć chociażby pod lupą. Próbować uruchomić po dokładnym wysuszeniu.
  • Poziom 33  
    Adamonter napisał:
    Komputer wyschnie i będzie działał, ...

Niestety, często to nie wystarczy ....
  • TermopastyTermopasty
  • Poziom 9  
    no piwa sporo tak 0,4l +rozbita szklanka pamiątkowa z Tall Ships Races 2013 :/

już rozkręciłem go i wyczyściłem wszystko szczoteczką do zębów już bardziej nie wyschnie bo już tydzień minął.

SIXCORE 1055T 8GB DDR3-1600 1TB HD5870 1GB DDR5

a dokładniej
    > Procesor: AMD Phenom II X6 1055T 6 X 2.8 GHz - TurboCore 3,3GHz 9MB
    > +++ zamontowany wentylator Coolink Corator DS
    >
    >
    > Pamięć: 8 GB Kingston HyperX DDR3-1600MHz (max. 16GB)
    > (na naszych innych aukcjach znajdziesz ten komputer z 4GB RAMu DDR3-1600)
    >
    > Płyta Główna: Foxconn A78AX 3.0 najnowszy chipset AMD 770
    >