Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

briggs stratton 625e kosiarka partner

12fino 14 Gru 2013 21:11 7155 8
  • #1 14 Gru 2013 21:11
    12fino
    Poziom 9  

    Kosiarka ma 4 lata i jak dotąd nie sprawiała kłopotów, aż do teraz.
    Po podaniu paliwa primerem zapala na 2-3 sekundy i gasnie. Nie chce zapalić, aż do podania primerem kolejnej dawki na start. Nie ma znaczenia czy filtr jest czy nie ma. Gaźnik wymyty i dysze sprawdzone drożne. Sprawia wrażenie jakby nie miał paliwa z gaźnika, a to dochodzi. Jakieś pomysły? Uszczelki zmienię - już zamówiłem. Membrany nie ma. Proszę jeśli można o opis regulatora obrotów (nie ruszałem)

    1 8
  • #2 14 Gru 2013 21:32
    Staszek49
    Poziom 33  

    Jeśli po uruchomieniu zaraz silnik Ci zgaśnie, sprawdź w jakim stanie jest świeca tj. czy mokra czy sucha. Podejrzewam, że będzie sucha i wówczas niestety kolejny raz gaźnik do przeglądu i wszystkie dysze do udrożnienia plus filterki. Ponadto, czy gaźnik jest poprawnie przykręcony.

    0
  • #3 14 Gru 2013 21:35
    2056504
    Użytkownik usunął konto  
  • #4 14 Gru 2013 21:36
    12fino
    Poziom 9  

    Swieca jest czarna, jakby miał mieszankę zbyt bogatą, ale sucha. Nie ma mowy o zalewaniu. Czarna świeca, bo na starcie daje więcej paliwa. Gaźnik dobrze dokręcony. Nie ma mowy o lewym powietrzu. Może ominąłem jakiś ważny element w czyszczeniu, choć to jest prosty gaźnik.Jutro zmienię paliwo

    4
  • #5 14 Gru 2013 21:44
    2056504
    Użytkownik usunął konto  
  • #6 14 Gru 2013 21:50
    12fino
    Poziom 9  

    W sumie nie wiem jaki gaźnik, ale jedna przepustnica, dysza w śrubie mocującej zbiornik komory pływakowej, bez regulacji obrotów

    0
  • #7 15 Gru 2013 08:38
    2056504
    Użytkownik usunął konto  
  • #8 17 Gru 2013 22:04
    12fino
    Poziom 9  

    No i sprawa rozwiązana. Zmieniłem paliwo, wyczyściłem zbiornik, dałem dodatkowy filtr paliwa. Gaźnik wyczyszczony i przedmuchany, nowa uszczelka. Świeca sprawdzona i..... nic. Dalej nie działa. Nie dawało mi spokoju, że zapalał wchodził na obroty, dwie sekundy pracy i koniec. Okazało się, że przyczyną była sprężynka regulatora - za nadto rozciągnięta. Zapalenie i jej napięcie w trakcie pracy silnika rozwiązało problem = muszę ją wymienić

    0
  • #9 10 Sie 2014 18:10
    12fino
    Poziom 9  

    Jednak sprawa nie była rozwiązana. Na rozwiązanie naprowadził mnie serwisant. Uderzenie noża w twardy element powoduje zgniecenie klina koła magnesowego i tym samym przestawienie zapłonu, co powoduje nierówną pracę silnika. Dorobiłem ściągacz, bo koło delikatne. Wymieniłem klin (chyba aluminiowy) i jak ręką odjął.

    6