Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Europejski lider sprzedaży techniki i elektroniki.
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Konsola PS3 się wiesza przy korzystaniu ze sklepu.

Sandinist 16 Gru 2013 15:51 2571 9
  • #1 16 Gru 2013 15:51
    Sandinist
    Poziom 12  

    Witam. Kupiłem z drugiej ręki PS3. Konsola działa poprawnie w sensie gier , ale mam kłopot ze sklepem.W momencie kiedy wchodzę na konkretna grę celem zakupu konsola zawiesza się i nie działa żaden klawisz pada. Dzieje się tak wyłącznie kiedy wchodzę w sklepie lub koncie Plus. Żeby było ciekawiej logując się na to samo konto z poziomu komputera wskazuję na grę np wersję demonstracyjna to wtedy z poziomu konsoli udaje się bez problemu ściągnąć. Konsola ma najnowszy soft , sklep też ma soft aktualny a usterka jak dla mnie dotyczy tylko aplikacji sklepowej. Dodam jeszcze , że dokonałem kilkunastogodzinnego (!!!) formatowania z przywróceniem ustawień fabrycznych i dalej to samo. Konsolę kupiłem na allegro jako w pełni sprawna więc zależy mi na określeniu gdzie tkwi błąd , bo w serwisie ogólnopolskim Pani poiedziała , że to waria kości pamięci skoro dotyczy tylko aplikacji sklepu a jest to aplikacja systemowa. Nie do końca mnie to przekonuje więc proszę o sugestie.

    -1 9
  • #2 16 Gru 2013 18:36
    Bladex
    Poziom 11  

    Spróbuj uruchomić konsole w specjalnym trybie diagnostycznym czyli :
    Przytrzymaj przycisk zasilania przez 3 dźwięki(3xBEEP) (gdy konsola jest wyłączona). Taką procedurę należy powtórzyć dwa razy.
    Uzyskasz dostęp do różnych testów

    0
  • #4 16 Gru 2013 19:02
    Sandinist
    Poziom 12  

    Zrobiłem to co piszecie , ale nic z tego nie wyszło. Dalej to samo. Odinstalowałem też i ponownie zainstalowałem samą aplikację sklepu. I nic .... Wgrałem oprogramowanie z trybu serwisowego i jest to samo. Rozumiem , że to oznacza iż konsola jest uszkodzona ?

    0
  • #5 22 Gru 2013 14:50
    enigma1882
    Poziom 2  

    Również mam ten sam problem i próbowałem różnych rozwiązań i nic nie pomaga. Cały czas zawiesza się na sklepie :/

    0
  • #6 22 Gru 2013 18:52
    koloboro
    Poziom 15  

    Jaka wersja softu siedzi w konsoli?

    0
  • #7 22 Gru 2013 22:33
    zarządca
    Poziom 2  

    Mam ten sam objaw. Wiesza sie przy próbie zakupu subskrypcji Playstation Plus na 3 m-ce .
    Konsola nowa, dziś kupiona w M1 i pierwszy raz uruchomiona.
    Przy uruchomieniu przeprowadziła wszystkie aktualizacje oprogramowania.
    Podejrzewam błąd w oprogramowaniu sklepu z winy Sony.

    0
  • #8 23 Gru 2013 13:15
    enigma1882
    Poziom 2  

    Ja mam podłączoną do internetu więc zawsze ściąga aktualizacje. Wiesza mi się na obecnej wersji systemu jak i na poprzedniej.

    Dodano po 2 [minuty]:

    Próbowałem już, wszystkie opcje serwisowe i nadal jest to samo, cały czas się zawiesza na sklepie. A na stronie PS3 nie znalazłem żadnych informacji, choć widzę że jest to często spotykany problem. Wujek google też nic nie wie na ten temat.

    0
  • #9 23 Gru 2013 14:01
    zarządca
    Poziom 2  

    Dziś rano rozmawiałem przez infolinię 801 230 000 z konsultantką Sony w sprawie zawieszania się konsoli przy próbie skorzystania z jakiegokolwiek zakupu w internetowym sklepie Store.
    Konsola podłączona jest do internetu stałym łączem przewodowym 30 Mb/sek.

    Pani poradziła mi wykonanie odbudowy bazy danych, a jak to nic nie pomogło to przywrócenie systemu, co również nie pomogło.

    Aktualnie widzę, że Sony chwilowo wstrzymał dostęp do sklepu i Playstation Plus (prace konserwacyjne).
    Może poprawią dostęp, bo ja podejrzewam błędy skryptu na stronie. Leży to w ich interesie, bo tracą potencjalnych klientów.

    Trzeba atakować Sony przez infolinię i wpisami na forum PS3 http://community.eu.playstation.com/playstationeu/?category.id=cPL

    0
  • #10 25 Gru 2013 11:06
    Sandinist
    Poziom 12  

    Myślę , że to może mieć również związek z samym łączem internetowym. Zabrałem konsolę pod inne łącze (całkiem inny operator) , zmieniłem ustawienia internetowe odpaliłem sklep i to samo. Na nowym łączu przeinstalowałem sklep i zaskoczyło. Potem po powrocie do domu wróciłem do swoich ustawień , ale o dziwo sklep działa poprawnie. Nie wiem o co chodzi , ale najważniejsze , że działa. Tzn na święta nie działa , bo sklep ma widzę swoje problemy , ale zanim wysiadł odgórnie zdążyłem przetestować.

    0
TME logo Szukaj w ofercie
Zamknij 
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
TME Logo