Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Ładowanie Fiat 126p. Nie ma ładowania.

25 Mar 2005 01:47 43252 14
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 18  
    hmmm skoro nie ma ładowania, to może by tak zając się alternatorem.. jak sądzisz?? sprawdź czy alternator daje na wyjściu napięcie.. Jeżeli nie to wymień, a jeżeli tak to szukaj po drodze... lub napisz..

    Być może masz gdzieś zwarcie... miałem podobie w moim UNO, akumulatory ładowałem co 2 dni. Już nie mówiąc co się działo jak jechałem z włączonymi światłami...

    Pozdrawiam
    DARREK®
  • Poziom 39  
    Zwarty mostek prostowniczy i zapewne regulator alternatora do wymiany.
  • Poziom 25  
    Zwarcie w mostku prostowniczym (zwarta dioda plusowa)
  • Poziom 27  
    Najpierw zajął bym się tą kontrolką ładowania a konkretnie dlaczego świeci przy wyłączonej stacyjce. Uproszczony schemat instalacji alternatora w maluchu. Może być przebita dioda w prostowniku głównym i + zamyka się przez prostownik pomocniczy na żarówkę i różne inne odbiorniki do masy.
    Ładowanie Fiat 126p. Nie ma ładowania.
  • Poziom 10  
    Jeżeli auto posiada regulator napięcia to może być do wymiany.
  • Poziom 22  
    witam jezeli świeci sie kontrolka na wyłączonym zapłonie to tylko dioda miałem tak u siebie tzn nie tylko bo jeszcze regulator mógł paść ale zaczeło się od diody wszystko, juz koledzy wyżej pisali o tym
    pozdrawiam
  • Poziom 33  
    RSP napisał:
    Najpierw zajął bym się tą kontrolką ładowania a konkretnie dlaczego świeci przy wyłączonej stacyjce. Uproszczony schemat instalacji alternatora w maluchu. Może być przebita dioda w prostowniku głównym i + zamyka się przez prostownik pomocniczy na żarówkę i różne inne odbiorniki do masy.
    Ładowanie Fiat 126p. Nie ma ładowania.


    A czy przypadkiem drugi zacisk uzwojenia wzbudzenia nie powinien być do "masy"?
  • Poziom 29  
    Witam

    [quote="sp5wcxA czy przypadkiem drugi zacisk uzwojenia wzbudzenia nie powinien być do "masy"?[/quote]

    Drugi koniec do masy łączy regulator napięcia - na tym polega regulacja.
    Tak jak pisało kilku poprzedników zwarty mostek prostowniczy, można go wymienić bez wyjmowania alternatora
    Pozdrawiam
  • Poziom 33  
    To odwrotnie jak większości "normalnych" pojazdów, gdzie jeden koniec uzwojenia wzbudzenia przez pierścień i szczotkę jest na stałe połączony z obudową, a drugi też przez szczotkę wyprowadzony na zewnątrz i połączony z wyjściem regulatora (zacisk 67). Zacisk 15 regulatora faktycznie też jest podłączany do lampki ładowania i wyjścia alternatora. Nigdy nie miałem 126, stąd to zaciekawienie.
  • Poziom 12  
    Njlatwiejszym sposobem czy alternator podaje prad jest taki odlacz wszystko co masz podlaczone dodatkowo radio i jakies inne pierdoly wkrec maluczka na wysokie obroty i niech 2ga osoba odlaczy akumulator jak bedzie ladowanie to silnik niezgasnie jak niebedzie to sie zadlawi mozesz miec problem ze szczotkami glownie z ta gorna przykrecana na 2 srubki sprawdz moze pomorze pozdro.
  • Poziom 28  
    dopuki nie zmienisz diody rozłącz kleme akumulatora.
  • Poziom 10  
    a ja mam pytanko.
    Jakie obroty minimalne potrzebne są żeby w ogóle alternator zaczoł ładować. Bo tak myślałem żeby zapiąć go do jakiegoś wiatraka i żeby mi na działce ładował akumulator.
  • Poziom 1  
    Witam.mam taki problem tez z ładowaniem jezdze malczankim i co dziennie musze ładowac akumulator jestem w 100%pewien ze to jest wina ladowania bo jak na zapalonym silniku wyciagna kleme z akumulatora to gasnie i sa ciulowe obroty ile by kosztowala naprawa alternatora prosze o szybka odpowiedz:))

    Zamilcz na wieki