Witam
Posiadam samochód renault master z 2008 roku
silnik 2,5dci 150km
początkowo samochód gasnął zapalała się kontrolka servis i stop przy większym obciążeniu
mechanicy wymienili pół auta pewnie nie potrzebnie m.in 2 wtryski pompę czujniki na pompie okazało się że uszkodzony był komputer silnika
po wymianie niby wszystko ok ale podczas jazdy zapala się kontrolka serwis auto przy prędkości 100-110 pali 14 litrów lub więcej
od pierwszego biegu do 3 ciągnie jak należy później jakby miał 80 koni
pod górki dramat trzeba redukować pusty czy pełny bez znaczenia
błędy jakie pokazuje to błąd EGR pozycjonowanie i klapa przepustnicy
zawór egr został wczoraj zdemontowany wszystkie tryby w nim są ok reaguje jak się go podłączy na krótko pozycjometr tez reaguje na mierniku jak nim kręce zmienia sie rezystancja wiec wydaje sie byc ok natomiast na aucie nie działa
Czy ktoś miał podobny przypadek??może cos z instalacją?
może jest w Krakowie jakiś konkretny mechanik który mógłby sie tym zająć??
Posiadam samochód renault master z 2008 roku
silnik 2,5dci 150km
początkowo samochód gasnął zapalała się kontrolka servis i stop przy większym obciążeniu
mechanicy wymienili pół auta pewnie nie potrzebnie m.in 2 wtryski pompę czujniki na pompie okazało się że uszkodzony był komputer silnika
po wymianie niby wszystko ok ale podczas jazdy zapala się kontrolka serwis auto przy prędkości 100-110 pali 14 litrów lub więcej
od pierwszego biegu do 3 ciągnie jak należy później jakby miał 80 koni
pod górki dramat trzeba redukować pusty czy pełny bez znaczenia
błędy jakie pokazuje to błąd EGR pozycjonowanie i klapa przepustnicy
zawór egr został wczoraj zdemontowany wszystkie tryby w nim są ok reaguje jak się go podłączy na krótko pozycjometr tez reaguje na mierniku jak nim kręce zmienia sie rezystancja wiec wydaje sie byc ok natomiast na aucie nie działa
Czy ktoś miał podobny przypadek??może cos z instalacją?
może jest w Krakowie jakiś konkretny mechanik który mógłby sie tym zająć??