Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Jakie auto za 10-12 tys. zł wygodne z LPG

Krzykrz 20 Gru 2013 13:46 10320 12
  • #1 20 Gru 2013 13:46
    Krzykrz
    Poziom 2  

Witam,
    Znalazłem dużo podobnych tematów, ale wszystkie przestarzałe, a wiadomo jak zmienia się rynek samochodów używanych.
    Szukam samochodu w budżecie 10-12 tys, złotych. Jestem kompletnie zielony w tej sprawie, ma to być mój pierwszy samochód i bardzo nie chciałbym kupić kota w worku, ponieważ trochę zajęło mi odłożenie pieniędzy.
    Wymogów nie mam zbyt dużych. Nie szukam tzw "pchełek" czyli corsa, swift, twingo, 205 itp. Nie szukam również auta z 5-cio litrowym silnikiem które pochłania niewiarygodne ilości paliwa. Chciałbym żeby było to normalne, względnie komfortowe auto w które w razie potrzeby można się spakować i pojechać w Polskę. Najlepiej prosty silnik benzynowy dobrze współpracujący z instalacją LPG. Przyjmę każdą rozsądną propozycję nawet jeśli będzie przekraczała budżet - mogę pomyśleć o jego zwiększeniu.

pozdrawiam

1 12
  • #2 20 Gru 2013 13:54
    pawlik722
    Poziom 20  

Marka SEAT VW AUDI te ci polecam można jeszcze doliczyć skodę tanie części dobrze stoją od strony mechanicznej robione raczej jako mało awaryjne przynajmniej te starsze. Większość samochodów w tych markach to klony w każdej z 3 pierwszych marek znajdziesz prawie identyczne mechanicznie i po części wizualnie samochody co za tym idzie są tanie w eksploatacji,
    Polecam ci za to silniki diesla mało palą dobra kultura pracy.
    A teraz co do aut
    Vw Passa, golf 4, polo, audi a3, a4, seat ibiza, cordoba. to tak naprawdę te same samochody od strony mechanicznej. mało awaryjne tanie w utrzymaniu, z dobrymi silnikami, tak naprawdę poza małymi pojemnościami każdy do 1,9 litrowego diesla od 1,4 w benzynie cie zadowoli, mówię to z doświadczenia.

0
  • #3 20 Gru 2013 15:19
    Krzykrz
    Poziom 2