Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

schemat instalacji audio w mieszkaniu

kermit_09 21 Gru 2013 01:16 1737 2
  • #1 21 Gru 2013 01:16
    kermit_09
    Poziom 9  

Witam
    Chciałbym zadać pytania, mam nadzieję, że nie zbyt głupie, jednak nie znam się na sprzęcie audio.
    Przy okazji remontu planuję zrobienie kina domowego z zamiarem oglądania filmów i puszczania muzyki na cały duży pokój z kuchnią ok 35 metrów, ale przesadzać nie mogę - kamienica (sąsiedzi). Źródłem będzie komputer (filmy ze skompresowanym 6-kanałowym dźwiękiem), pliki audio itp.

Proszę rzucić okiem na "schemat", czy tak można to połączyć?
    Jakie połączenie wybrać komputer-ampli?
    Czy pod Windows 7 nie będzie problemu z wyborem wyjścia audio?
    Czy możliwe do zrobienia jest to co chcę mieć w łazience - możliwość słuchania tego co na mieszkaniu lub radia? Czy amplituner może wypuszczać to samo na głośniki i na wyjście zewnętrzne?
    Podobają mi się naścienne przednie kolumny - można dostać takie w rozsądnych pieniądzach w zestawie z pozostałymi głośnikami już w tradycyjnym wydaniu (tak żeby każdy nie był z innej parafii; rozsądna kwota dla mnie to 2-3,5 tys. za zestaw)?
    Czy subwoofer to standard/konieczność/luksus?

pozdrawiam
    kermit

schemat instalacji audio w mieszkaniu

0 2
  • #2 21 Gru 2013 16:41
    Tomeqq
    Poziom 10  

Witam
    Widze ze w Twojej płycie P8P67 jest zintegrowana karta dzwiekowa Realtek ALC892 tak że mozna pokombinować
    Win 7 nie stwarza problemu kwestia ustawien w sterownikach oprogramowaniu karty dzwiękowej. No i dalej po kolei tak jak na schemacie zestawik komputerowy 5.1 do karty dzwiekowej (3x mini jack) a wyjscie optyczne do amplitunera (i tu właśnie musisz pobawic sie w tych sterownikach realteka zeby i tu i tu dawał sygnał ale wydaje mi sie ze daje).