Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

TP-LINK TD-W8901G - Zaniżona prędkość internetu od oferowanej przez usługodawcę

22 Gru 2013 16:31 1125 6
  • Poziom 7  
    Witam. Nie jestem przekonany na 100% czy piszę w odpowiednim dziale, ale jeśli nie to proszę o wybaczenie.

    Mam problem z prędkością internetu i chcę zapytać jaki kabel lub co innego może pomóc w zwiększeniu tej prędkości. Chodzi mi o ten kabel który idzie od gniazdka telefonicznego do mojego routera TP-Link TD-W8901G (nie używam modemu który dostałem od netii ponieważ wtedy nie miałbym wifi, chociaż nie bardzo się znam to mogę się mylić). Niby w umowie z netią mam internet o prędkości 1-10mb a jego prędkość jest taka jakbym miał internet 1-2mb. I tutaj potrzebna mi Wasza pomoc, ponieważ wcześniej miałem kabel płaski chyba czterożyłowy, ale ktoś mi powiedział żebym go zamienił na dwużyłowy okrągły który się skręca i internet powinien mieć prędkość jak należy. Tak też zrobiłem i nie wiem czy dobrze zrobiłem ponieważ nic się nie zmieniło (chyba, że ma być ekranowany a możliwe, że mój taki nie jest). Chciałbym się dowiedzieć czy to wina użytkowania kabla czy może jednak wybrałem zły. Ten kabel idzie przez 3 pomieszczenia i ma 18m długości i kabel ten mija mnóstwo innych kabli różnego rodzaju. Piszę to choć nie wiem czy potrzebnie. Możliwe też, że mam coś źle poustawiane w routerze chociaż nie bardzo wiem co tam może być źle. Ostatnio właśnie jak był gość żeby mi zrobić pomiary prędkości to przy gniazdku powiedział, że mogę mieć chyba 11mb bo tak jest przepustowość czy coś takiego. A na końcu kabla czyli z tej strony co wchodzi do tego routera było chyba 2,5mb. Proszę Was o pomoc bo mnie trochę skręca już od tego. Pozdrawiam.
  • Poziom 7  
    TP-LINK TD-W8901G - Zaniżona prędkość internetu od oferowanej przez usługodawcę
    Mam nadzieję, że o to chodziło.
  • Poziom 7  
    Już będzie jakieś 3-4 miesiące.
  • Poziom 7  
    No właśnie tak i przyszło dwóch gości coś tam posprawdzali i kazali kabel wymienić. Tyle. Ale chyba będzie trzeba jeszcze raz do nich zadzwonić.